Zuigend de draaideur in met deze twee lijkt me een prima exitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week dubbele exit dus Randy en Ty maken grote kans. Maar Danny en Glenn ook.
Kutje&Coquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week dubbele exit dus Randy en Ty maken grote kans. Maar Danny en Glenn ook.
Jammer joh.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zuigend de draaideur in met deze twee lijkt me een prima exit![]()
[ afbeelding ]
Kunnen we er ergens voor tekenenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben benieuwd of daar vanavond nog wat over wordt gevraagd door BB
Nee, ik zie het gewoon gebeuren.quote:
Zouden ze ash aan durven pakkenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben benieuwd of daar vanavond nog wat over wordt gevraagd door BB
laten we met de helft beginnen, kaatje is liefquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook benieuwd naar , ze deden het wel bij Danny vorige weekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze ash aan durven pakken
En Ka?
Misschien zijn Sjerrel en Tatjaan ziekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze ash aan durven pakken
En Ka?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien zijn Sjerrel en Tatjaan ziek
Brigit?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien zijn Sjerrel en Tatjaan ziek
En dat hoe heet ze ook alweer er staat.quote:
Ja maar... ja maar....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eerst tekenen onder het contractje van de Dilano fanclub
Neeeeequote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat hoe heet ze ook alweer er staat.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen heb ik een totaal andere smaak dan jij wat tv maken betreft.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik zie het gewoon gebeuren.Eerst de gasten die gewoon geen TV maken, zo werkt dat.
Jammer danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:18 schreef mario390 het volgende:
kut om 19 00 ben ik volleyball
kann ik niet kijken
Ben heel benieuwd, heb het nu 2x terug gezien en totaal geen 1 bedreiging gehoord,quote:
Waarschijnlijk dat tom wil klappen met karin maar das praten op zn belgischquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, heb het nu 2x terug gezien en totaal geen 1 bedreiging gehoord,
Dus benieuwd wat jij gehoord hebt dan
Was ook geen bedreigingquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, heb het nu 2x terug gezien en totaal geen 1 bedreiging gehoord,
Dus benieuwd wat jij gehoord denkt te hebben dan.
Klappen betekent praten in het Vlaams.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
Dus benieuwd wat jij gehoord hebt dan
Zucht,zij kan het zo gaan invullen.Want zo doet ze al dagen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
Dan snap je niet wat TV maken is in deze, als dit jouw smaak betreft.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen heb ik een totaal andere smaak dan jij wat tv maken betreft.
Kan zij toch niet weten?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zucht,zij kan het zo gaan invullen.Want zo doet ze al dagen.
Aaahh op die fiets,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook weer waar.quote:
Het moet haast wel, kunnen ze haast niet omheen.....zo met Ashley jij hebt wel heel veel tijd gestoken om te ondekken waarom Tyron er niet opstaat he...en verkeerde conclusies getrokken. Maar het was nog steeds fanweek...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar , ze deden het wel bij Danny vorige week
Geen probleem.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:22 schreef cat123 het volgende:
[..]
Aaahh op die fiets,
Sorry ik was even niet mee.
Zal m’n slaap tekort zijn *knipoog*
Nen wordt gekonkel zat. Zeker naar het einde toe moet het gezekkiger worden. Tom en Ty die bonden gaat voor Ashley een nachtmerrie zijn al haar werk voor niets geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan snap je niet wat TV maken is in deze, als dit jouw smaak betreft.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:23 schreef Jockari het volgende:
@:freaky40 is wel de leukste hier, heb ik de indruk.Freaky is gewoon Freaky.Best een leuke dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En dat gezever dat ze BB nog op dat gelijkspel wilden aanspreken. dat moet haast welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het moet haast wel, kunnen ze haast niet omheen.....zo met Ashley jij hebt wel heel veel tijd gestoken om te ondekken waarom Tyron er niet opstaat he...en verkeerde conclusies getrokken. Maar het was nog steeds fanweek...
Was ook totaal geen bedreiging.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van uw betoog....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:23 schreef marky het volgende:
[..]
Nen wordt gekonkel zat. Zeker naar het einde toe moet het gezekkiger worden. Tom en Ty die bonden gaat voor Ashley een nachtmerrie zijn al haar werk voor niets geweest.
Dat doe ik niet nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat moet uitgerekend jij zeggen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:23 schreef Jockari het volgende:
@:freaky40 is wel de leukste hier, heb ik de indruk.Ash is heilig maar ja soms valt het kwartje en is er geen ontkomen meer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
O op die manier hihi, begrepen we het helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor mij nog niet. Ze doet niet de meest handige dingen/uitspraken, maar ze zorgt wel voor tv. Ik vind er geen reet aan als alles pais en vree is..quote:
ik heb het assfilter aanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet, je kunt haar ook ontwijken.
Danny!!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef BB-King het volgende:
Hmm ik heb nog niet gestemd want Dilano eruit is prima.
Nek aan nek race tussen Danny en Alice om als eerste te worden vrijgesteld.
Wat is leukere TV?
Danny of Alice door de draaideur?
Had ie maar eerder wakker moeten worden.. Beetje laat nuquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:29 schreef kiki2024 het volgende:
Jammer dat Dilano wss gaat met de laatste ontwikkelingen had hij kunnen helpen om Ashley weg te krijgen
Is ze toch. Preachquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:27 schreef odie22 het volgende:
ik durf al bijna niet meer te zeggen dat ik asslie een ontzettend naar vervelend verschrikkelijk persoon vindt
ook,maar ik denk ook omdat ze alleen beschuldigd....en na het gesprek de boel gaat verdraaien om hem weer negatief neer te zettenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Was ook totaal geen bedreiging.
Hij wil Jimmy er juist bij om geem verkeerde dingen te zeggen en omdat Karen hem niet altijd begrijpt.
ook ,maar ook om een getuige te hebben, dat ze de boel niet snel kan verdraaien en liegenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Was ook totaal geen bedreiging.
Hij wil Jimmy er juist bij om geem verkeerde dingen te zeggen en omdat Karen hem niet altijd begrijpt.
Mensen bewust beschadigen is voor mij wegwezen , daar hou ik niet vanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Voor mij nog niet. Ze doet niet de meest handige dingen/uitspraken, maar ze zorgt wel voor tv. Ik vind er geen reet aan als alles pais en vree is..
Oh.....dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freaky is gewoon Freaky. Best een leuke dame.
Het is maar hoe je er naar kijkt. Er zijn er meer die dat doen en hebben gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen bewust beschadigen is voor mij wegwezen , daar hou ik niet van
Wat een BS, dan weet je niet wat dat inhoudt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen bewust beschadigen is voor mij wegwezen , daar hou ik niet van
Ik ga hier geen welles nietes spelletje van maken , mensen kunnen te ver gaan en Ash te ver gegaan en dat kan ze op geen enkele manier meer rechtzettenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er naar kijkt. Er zijn er meer die dat doen en hebben gedaan.
Das niet ergquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van uw betoog....
Dat kan nog steeds als jimmy Tom en Danny overlopen en ik denk dat dit gaat gebeurenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:29 schreef kiki2024 het volgende:
Jammer dat Dilano wss gaat met de laatste ontwikkelingen had hij kunnen helpen om Ashley weg te krijgen
Ik steun deze motie.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga hier geen welles nietes spelletje van maken , mensen kunnen te ver gaan en Ash te ver gegaan en dat kan ze op geen enkele manier meer rechtzetten
Is je goed recht, maakt mij ook niks uit. Ik vind het gewoon wel leuk als ze nog even blijft..Als ze gaat is het ook prima. Ik heb geen favoriet dit jaar.. Vind wel dat er hier erg hatelijk gesproken wordt over de bewoners, dat vind ik niet zo nodig. Het zijn allemaal mensen die mee doen aan een spelquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga hier geen welles nietes spelletje van maken , mensen kunnen te ver gaan en Ash te ver gegaan en dat kan ze op geen enkele manier meer rechtzetten
Tjonge jonge, neem toch niet alles zo serieus uit een simpel TV formatje waarin TV gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik weken geleden al geroepen dat zij niet tot het eind blijft ,want daar horen andere mensen te staanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is je goed recht, maakt mij ook niks uit. Ik vind het gewoon wel leuk als ze nog even blijft..Als ze gaat is het ook prima. Ik heb geen favoriet dit jaar
Misschien vanavond na een paar drankjes, eerder zie ik het niet gebeurenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:34 schreef woxxel2 het volgende:
Ik moet van alles doen, maar zit te wachten tot ze eindelijk s gaan praten met elkaar
Danny naar huis , dus Dilano heeft je stem nodigquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef BB-King het volgende:
Hmm ik heb nog niet gestemd want Dilano eruit is prima.
Nek aan nek race tussen Danny en Alice om als eerste te worden vrijgesteld.
Wat is leukere TV?
Danny of Alice door de draaideur?
Heel compleet, die bullshitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De die zo serieus op reageert ben jij. Het is een spel zij was van eerlijk spelen maar dat is dus gewoon complete bullshit
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:38 schreef odie22 het volgende:
dilano heeft al zoveel gelopen dat zijn hele schoenen zijn weggesleten
Dan kijk je niet, klaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
‘Niet zo serieus’ is altijd wel een beetje een dooddoener om monden te snoeren als mensen gewoon even hun mening geven. Een gegronde ook. Ze verpest best wat kijkplezier voor best wat mensen van een programma waar we graag naar kijken.
Voor mij is zij deze week de grens over gegaan en kan ik haar gedrag met geen enkele mogelijkheid meer goedpraten voor mezelf. Ze is te ver gegaan wmbquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heel compleet, die bullshitZij speelt juist veruit het viest, week in week uit.
Die van jou wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:37 schreef marky het volgende:
[..]
Is niet mijn probleem dat je het niet snapt
Vandaar dat hij nu op sokjes loopt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:38 schreef odie22 het volgende:
Lijkt me toch dat ze dit voor de liveshow uitgesproken willen hebben, hier gaan vragen over komenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Misschien vanavond na een paar drankjes, eerder zie ik het niet gebeuren
Tom sprak Karin eerder vanavond aan, dat hij met Jimmy erbij wel wil praten maar weet niet wanneer ze dat gaan doenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:40 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ze dit voor de liveshow uitgesproken willen hebben, hier gaan vragen over komen
loopt misschien lekker met die platvoetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]Ik zat ook al te kijken..Loopt ie nou op sokken?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:38 schreef odie22 het volgende:
hoop het. Glenn klampt zich wel goed vast aan haarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze heeft met de verkeerde gespeeld.
Tom heeft een eigen wil en speelt zijn eigen spel.
Nu valt haar leger uit elkaar.
Ook weer zo’n dooddoener. Ik kijk heel graag naar BB. Dus dan moet ik niet kijken omdat ik 1 persoon vervelend vind, mag ik geen mening hebben over toxic gedrag van die persoon etc omdat een andere random internetgebruiker die van dat toxic gedrag houdt dat vindtquote:
Nog even de laatste beelden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:43 schreef Hznootje het volgende:
We krijgen vandaag wel een overload aan Dilano..Voorteken?
Er is niemand meer om tegen of over te liegen dus waarom zouden we Danny in beeld nemenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:43 schreef Hznootje het volgende:
We krijgen vandaag wel een overload aan Dilano..Voorteken?
Ik weet niet hoor maar er zijn meer personen dan Danny en Dilano volgens mijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is niemand meer om tegen of over te liegen dus waarom zouden we Danny in beeld nemen
Ik denk al.4 BB seizoenen dat freak een mannetje is!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freaky is gewoon Freaky.Best een leuke dame.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk al.4 BB seizoenen dat freak een mannetje is!
Speciaal voor jou op Dilano gestemd.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny naar huis , dus Dilano heeft je stem nodig![]()
#ad #teamdilano
niets is wat het lijkt en alles lijkt wat het isquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier nog éénquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:49 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de keileweg is weer geopend![]()
En de broekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:55 schreef FBtje het volgende:
Heeft Ty het overhemd van Jimmy aan? Die had een paar dagen geleden ook zo'n kleur.
Val hem natuurlijk niet af..........maar moet wel wennen hoor in die broek.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
Ty in die roze broek van Jimmy , staat hem best leuk
nee die moet wegquote:
Sorry maar dat is een verloren stem.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny naar huis , dus Dilano heeft je stem nodig![]()
#ad #teamdilano
Hoe moet ik dat nou wetenquote:
Dan hoef je ook niet te stemmen want die gaat al weg...quote:
ja maar om het zeker te weten hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te stemmen want die gaat al weg...
ik doe nog maar een extra stem zo, je kan niet zeker genoeg zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te stemmen want die gaat al weg...
en z'n grote mond dat hij met der ging pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:59 schreef Hznootje het volgende:
Ashley vraagt aan Jimmy of er iets is, of ze misschien iets heeft gedaan.. Nee hoor schat zegt Jimmy, ik probeer gewoon letterlijk deze dag door te komen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:59 schreef Hznootje het volgende:
Ashley vraagt aan Jimmy of er iets is, of ze misschien iets heeft gedaan.. Nee hoor schat zegt Jimmy, ik probeer gewoon letterlijk deze dag door te komen
Gaat ie nog doen toch ? Volgende week las ik?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en z'n grote mond dat hij met der ging praten
Kazerne 'Kaartenhuis'' van Generaal Ashley staat op instortenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:59 schreef Hznootje het volgende:
Ja, hij zei dat hij dat volgende week ging doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaat ie nog doen toch ? Volgende week las ik?
20 april zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Staat sterker dan ooit te voren zelfs.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kazerne 'Kaartenhuis'' van Generaal Ashley staat op instorten![]()
Madam zoekt inmiddels overal iets achter
Ashley loopt ook steeds zo enorm te vissen met zo'n samenzweerderig stemmetje, zou ik ook niet op ingaan. Jimmy doet dat overigens zeer vakkundig!quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ben jij Pearl?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staat sterker dan ooit te voren zelfs.
Dat oranje gezicht staat wel mooi bij de koningsblauwe jurkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:02 schreef zodeju het volgende:
ashley mag haar borsten wel ff bij werken, die zien nog heel wit bij haar gezicht vergeleken.
Dilano moet eruitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Jammer, Danny moet die deur door en Alice heeft het zwaar in de polls.
Dan gaat hij dat vast ook doenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:02 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij dat volgende week ging doen.
Ook al de 2e keer, ze zat al tegen Karin dat Jimmy raar zou doen tegen haar?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel mensen moeten blocken die heel nare comments over deze dame maken op social media.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staat sterker dan ooit te voren zelfs.
Maar daar zie je wel dat hij veel is afgevallen.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:05 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ook zijn beste pak weer aan![]()
Mag hopen van niet. De laatste weken naar kaartende mannen kijken zou een anti-climax zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley loopt ook steeds zo enorm te vissen met zo'n samenzweerderig stemmetje, zou ik ook niet op ingaan. Jimmy doet dat overigens zeer vakkundig!![]()
Ik heb een paar dagen niet gekeken en de dynamiek is wel flink omgeslagen zeg! Bijzonder! Ashley is wel flink alleen komen te staan zo te zien, Jimmy trekt meer richting Tyron, Tom ook en weg van Karen en Ashley. Ashley volgende week op de bank met Karen??
No worries.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. De laatste weken naar kaartende mannen kijken zou een anti-climax zijn.
Geen vrouwen er meer uit wat mij betreft.
Ik heb na donderdag minder gekeken na dat valse gedoe van AShquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley loopt ook steeds zo enorm te vissen met zo'n samenzweerderig stemmetje, zou ik ook niet op ingaan. Jimmy doet dat overigens zeer vakkundig!![]()
Ik heb een paar dagen niet gekeken en de dynamiek is wel flink omgeslagen zeg! Bijzonder! Ashley is wel flink alleen komen te staan zo te zien, Jimmy trekt meer richting Tyron, Tom ook en weg van Karen en Ashley. Ashley volgende week op de bank met Karen??
Wat dus niet kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb na donderdag minder gekeken na dat valse gedoe van ASh
Jimmy weet nu dat Ash ook op hem heeft gestemd en erger dat ze Tom helemaal zwart zit te praten . Dat komt allemaal nog wel uit gok ik
Dat heet strategischquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:06 schreef Clasientjuh het volgende:
Jimmy is een hele slimme man hij denkt als ik in 2 kampen zit wordt ik niet zo gauw eruit gestemd hij praat met iedereen mee een grote slang is hij.
Voorheen was het via andere omroepen enz. Is onhandig en kost geld voor deze omroep om die oude beelden op te vragen als ze er iets mee willen enz.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
JImmy zegt het de hele tijd al 25 jaar 10de editie, Hoezo vanuit Big Brother dan niets?
Help me even op weg waarom je lacht ? Zodat ik ook mee kan lachenquote:
Nee, zij heeft niet op hem gestemd, was letterlijk nog in de uitzending gisteren.quote:
Dan laat ik je maar in de waan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:10 schreef Puzzie het volgende:
Maar nogmaals : geen zin in welles nietes gemiep
Ze stemden als duo. Dat klopt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, zij heeft niet op hem gestemd, was letterlijk nog in de uitzending gisteren.
Eens.Laten we wat leuks aantrekken en dequote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:10 schreef Puzzie het volgende:
Maar nogmaals : geen zin in welles nietes gemiep
Ik vind de laatste weken altijd wel saai eigenlijk. Ik hoop het ook niet hoor, maar gezien de huidige dynamiek zou het me niet verbazen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. De laatste weken naar kaartende mannen kijken zou een anti-climax zijn.
Geen vrouwen er meer uit wat mij betreft.
Zo is dat, straks wordt alles duidelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens.Laten we wat leuks aantrekken en de
Live afwachten.
ik vind het tot nu nog erg meevallen, maar het is nog 4 weken , bij de andere jaren was het de laatste 2 weken wel erg saai ook omdat er maar zo weinig mensen nog over waren, het schijnt dat ze nu 6 spelers de laatste week in houdenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind de laatste weken altijd wel saai eigenlijk. Ik hoop het ook niet hoor, maar gezien de huidige dynamiek zou het me niet verbazen.
Zijn naam heb ik echt niet horen noemen, ze zouden op Dilano en Alice gaanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:12 schreef FBtje het volgende:
Ze noemden drie sterke spelers op nadat Ashley had gezegd dat ze niet op Danny ging en Randy niet op Ty.
Daar zat Jimmy bij.
aha ok vandaar vond het erg vreemd dat er niets over vermeld werdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voorheen was het via andere omroepen enz. Is onhandig en kost geld voor deze omroep om die oude beelden op te vragen als ze er iets mee willen enz.
Voor hun gewoon niet interessant.
De laatste weken kijk ik vaak al niet eens meerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het tot nu nog erg meevallen, maar het is nog 4 weken , bij de andere jaren was het de laatste 2 weken wel erg saai ook omdat er maar zo weinig mensen nog over waren, het schijnt dat ze nu 6 spelers de laatste week in houden
Kijk de uitzending van gisteren maar terug... ze noemde Jimmy 100%.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn naam heb ik echt niet horen noemen, ze zouden op Dilano en Alice gaan
over het praten volgende week zei jequote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Help me even op weg waarom je lacht ? Zodat ik ook mee kan lachen
Ik heb er extra opgelet maar ik hoorde zijn naam niet genoemd worden door Ashley en Randy.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:14 schreef FBtje het volgende:
[..]
Kijk de uitzending van gisteren maar terug... ze noemde Jimmy 100%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Beter oplettenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb er extra opgelet maar ik hoorde zijn naam niet genoemd worden door Ashley en Randy.
Ik heb dat valse gedoe ook niet helemaal meegekregen maar zo te zien is het niet best. Ik vermoed dat Jimmy het zeker nog bij Ashley gaat aankaarten de komende dagen, zeker na vertrek van Dilano vanavond. Dat gaat een behoorlijke impact hebben op Jimmy.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb na donderdag minder gekeken na dat valse gedoe van ASh
Jimmy weet nu dat Ash ook op hem heeft gestemd en erger dat ze Tom helemaal zwart zit te praten . Dat komt allemaal nog wel uit gok ik
2 van de 3 namen hebben ze laten zien in de uitzending, de 3e niet. Randy heeft aan Dilano verteld dat de 3e stem voor jimmy was.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, zij heeft niet op hem gestemd, was letterlijk nog in de uitzending gisteren.
Ze moesten drie namen noemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn naam heb ik echt niet horen noemen, ze zouden op Dilano en Alice gaan
Ja ik snap dat het lastig is dat ik nu anti Ash ben maar het is wat het is en ik ga er vanuit dat Jimmy dat echt nog wel met haar gaat bespreken , en als dat niet zo is dan heeft hij daar vast een reden voor. Voor hem is het evt vertrek van Dillie nu belangrijkerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
over het praten volgende week zei je
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:14 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB 24-COS#1] Hier kan je gezellig praten over de streams!" van 15-01-2024 t/m 16-03-2024
nr / aantal posts / gebruiker
001 10436 greysbones
002 07846 Puzzie
003 05273 Kodiak100
004 05058 Koos1958
005 04857 Kissingbird
006 04798 zodeju
007 04617 Ireth
008 04110 Joyce-43
009 04072 Schakeltopia
010 03880 FreshFruit
011 03808 Li0nHeart
012 03660 marky
013 03402 Snoozey
014 02823 Rhosyn
015 02568 Jockari
016 02396 freaky40
017 02299 odie22
018 02182 ledn81
019 02168 Lillibet
020 02138 engine
021 02093 DGK_Tegengas
022 02085 lojanda
023 02024 Dotteke
024 01973 rinardo
025 01940 KinKiJan
026 01883 Pearlbitch
027 01837 LonesomeFairy
028 01697 mario390
029 01688 kiki2024
030 01664 spapaars
031 01651 mazaru
032 01589 Mickytjuh
033 01416 Aardbeienmoes
034 01378 Ebinas
035 01334 ben34567
036 01327 Xilia
037 01297 Frummelie
038 01286 ruudpuntenel
039 01180 GayGuy
040 01159 BB-King
041 01044 Hunter
042 01031 BigBreg83
043 01011 ChildoftheStars
044 00988 MacDeMarco
045 00948 Fritsie1960
046 00936 Dutchgirl23
047 00878 DGK-Eric
048 00857 humpty
049 00849 Cupfighter
050 00838 LovelyPfff gelukkig sta ik er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is van Jimmyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:17 schreef Krambo het volgende:
Heeft Ty die broek op de groei gekocht?
Of is dat de nieuwe voorjaarsmode?
Ja precies, vanavond wil hij niet bezig zijn met haar maar met het evt vertrek van zijn maatje , maar er is veel gebeurt en voor mij zit er een grens in een eerlijk spel spelen en mensen beschadigen in je spelquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat heet strategisch
[..]
Ik heb dat valse gedoe ook niet helemaal meegekregen maar zo te zien is het niet best. Ik vermoed dat Jimmy het zeker nog bij Ashley gaat aankaarten de komende dagen, zeker na vertrek van Dilano vanavond. Dat gaat een behoorlijke impact hebben op Jimmy.
Karen heeft huidhonger, Jimmy heeft knaldrangquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een rare move weer om op iemand te gaan zitten.....
Te vaak gebruikt deze BB.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
de koffer van alice word vakkundig dicht getaped
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Jimmy een gat in z'n hart, vanaf een uurtje of 21quote:
ik schrok al ffquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:28 schreef Dotteke het volgende:
Zal het niet doen maar doe normaal a.u.b.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:14 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB 24-COS#1] Hier kan je gezellig praten over de streams!" van 15-01-2024 t/m 16-03-2024
nr / aantal posts / gebruiker
001 10436 greysbones
002 07846 Puzzie
003 05273 Kodiak100
004 05058 Koos1958
005 04857 Kissingbird
006 04798 zodeju
007 04617 Ireth
008 04110 Joyce-43
009 04072 Schakeltopia
010 03880 FreshFruit
011 03808 Li0nHeart
012 03660 marky
013 03402 Snoozey
014 02823 Rhosyn
015 02568 Jockari
016 02396 freaky40
017 02299 odie22
018 02182 ledn81
019 02168 Lillibet
020 02138 engine
021 02093 DGK_Tegengas
022 02085 lojanda
023 02024 Dotteke
024 01973 rinardo
025 01940 KinKiJan
026 01883 Pearlbitch
027 01837 LonesomeFairy
028 01697 mario390
029 01688 kiki2024
030 01664 spapaars
031 01651 mazaru
032 01589 Mickytjuh
033 01416 Aardbeienmoes
034 01378 Ebinas
035 01334 ben34567
036 01327 Xilia
037 01297 Frummelie
038 01286 ruudpuntenel
039 01180 GayGuy
040 01159 BB-King
041 01044 Hunter
042 01031 BigBreg83
043 01011 ChildoftheStars
044 00988 MacDeMarco
045 00948 Fritsie1960
046 00936 Dutchgirl23
047 00878 DGK-Eric
048 00857 humpty
049 00849 Cupfighter
050 00838 Lovelyyeaahhh gestegen nummer 8 hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Nee , ze gaan er nog een keer over praten volgens mij?quote:
Lekker gewerkt Joyce!quote:
Ben even een uurtje naar het ziekenhuis en dan zoveel trs niet normaal. Had hem echt zo dicht kunnen laten tot ik thuis was maar wil de de andere niet aan doenquote:
Hij is er idd vrij relaxt onderquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:30 schreef zodeju het volgende:
Moet zeggen petje af voor dilano......je zou bijna vergeten dat hij toch op die bank staat.....lang niet zo gestrest als normaal hij zou zijn. Veel lol gehad vandaag.
ik heb geen TR gezet maar het ging er idd zo nu en dan ff hard aan toe. Fijn dat je hem open laat .quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben even een uurtje naar het ziekenhuis en dan zoveel trs niet normaal. Had hem echt zo dicht kunnen laten tot ik thuis was maar wil de de andere niet aan doen
Ja leuk om te zien, ik ben alleen bang dat het te laat isquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:30 schreef zodeju het volgende:
Moet zeggen petje af voor dilano......je zou bijna vergeten dat hij toch op die bank staat.....lang niet zo gestrest als normaal hij zou zijn. Veel lol gehad vandaag.
ik heb nog 4 stemmen te vergevenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja leuk om te zien, ik ben alleen bang dat het te laat is
De welbekende grote jongensbroek , doet hij goed .quote:
Die TR`s kunnen later wel.En streep die voor mij maar weg.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben even een uurtje naar het ziekenhuis en dan zoveel trs niet normaal. Had hem echt zo dicht kunnen laten tot ik thuis was maar wil de de andere niet aan doen
als alice of danny weg zou moeten vanavond, dan stop ik met leuke posts schrijven hierquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:39 schreef Ireth het volgende:
Als Alice vanavond naar huis moet gaat Tom al haar foto's bij elkaar naar de voorraadkamer brengen zodat ze dat bij haar terug kunnen brengen. En de chocolaatjes die er liggen mag Tom dan hebben
Alleen nog maar stomme berichten dan??quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
als alice of danny weg zou moeten vanavond, dan stop ik met leuke posts schrijven hier
Dili zijn mooiste momenten.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen nog maar stomme berichten dan??
Die krijgen we later vanavond in de uitzending alquote:
You so mean.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die krijgen we later vanavond in de uitzending al
Hmmmmquote:
Alice geeft Tom de ruimte om zichzelf te zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:45 schreef kiki2024 het volgende:
Alice is een veel lievere vriendin voor Tom dan Karin.
Ja, dat is zeker. Maar zijn dag is veel langer als die van Alice.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:45 schreef kiki2024 het volgende:
Alice is een veel lievere vriendin voor Tom dan Karin.
Staat hem best wel goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Heeft Tyron naast broek en shirt nu ook de jas van Jimmy aangetrokken?
Indo bloed , mijn zoon is ook wit wit en met geen mogelijkheid bruin te krijgenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Hoeveel Dilano ook in de zon zit
die jongen blijft in en in wit
Dat heb ik ook, na 2 weken lanzarote was ik gebroken witquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Hoeveel Dilano ook in de zon zit
die jongen blijft in en in wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |