No worries.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. De laatste weken naar kaartende mannen kijken zou een anti-climax zijn.
Geen vrouwen er meer uit wat mij betreft.
Ik heb na donderdag minder gekeken na dat valse gedoe van AShquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley loopt ook steeds zo enorm te vissen met zo'n samenzweerderig stemmetje, zou ik ook niet op ingaan. Jimmy doet dat overigens zeer vakkundig!![]()
Ik heb een paar dagen niet gekeken en de dynamiek is wel flink omgeslagen zeg! Bijzonder! Ashley is wel flink alleen komen te staan zo te zien, Jimmy trekt meer richting Tyron, Tom ook en weg van Karen en Ashley. Ashley volgende week op de bank met Karen??
Wat dus niet kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb na donderdag minder gekeken na dat valse gedoe van ASh
Jimmy weet nu dat Ash ook op hem heeft gestemd en erger dat ze Tom helemaal zwart zit te praten . Dat komt allemaal nog wel uit gok ik
Dat heet strategischquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:06 schreef Clasientjuh het volgende:
Jimmy is een hele slimme man hij denkt als ik in 2 kampen zit wordt ik niet zo gauw eruit gestemd hij praat met iedereen mee een grote slang is hij.
Voorheen was het via andere omroepen enz. Is onhandig en kost geld voor deze omroep om die oude beelden op te vragen als ze er iets mee willen enz.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
JImmy zegt het de hele tijd al 25 jaar 10de editie, Hoezo vanuit Big Brother dan niets?
Help me even op weg waarom je lacht ? Zodat ik ook mee kan lachenquote:
Nee, zij heeft niet op hem gestemd, was letterlijk nog in de uitzending gisteren.quote:
Dan laat ik je maar in de waan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:10 schreef Puzzie het volgende:
Maar nogmaals : geen zin in welles nietes gemiep
Ze stemden als duo. Dat klopt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, zij heeft niet op hem gestemd, was letterlijk nog in de uitzending gisteren.
Eens.Laten we wat leuks aantrekken en dequote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:10 schreef Puzzie het volgende:
Maar nogmaals : geen zin in welles nietes gemiep
Ik vind de laatste weken altijd wel saai eigenlijk. Ik hoop het ook niet hoor, maar gezien de huidige dynamiek zou het me niet verbazen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. De laatste weken naar kaartende mannen kijken zou een anti-climax zijn.
Geen vrouwen er meer uit wat mij betreft.
Zo is dat, straks wordt alles duidelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens.Laten we wat leuks aantrekken en de
Live afwachten.
ik vind het tot nu nog erg meevallen, maar het is nog 4 weken , bij de andere jaren was het de laatste 2 weken wel erg saai ook omdat er maar zo weinig mensen nog over waren, het schijnt dat ze nu 6 spelers de laatste week in houdenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind de laatste weken altijd wel saai eigenlijk. Ik hoop het ook niet hoor, maar gezien de huidige dynamiek zou het me niet verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |