Gaat ie nog doen toch ? Volgende week las ik?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en z'n grote mond dat hij met der ging praten

Kazerne 'Kaartenhuis'' van Generaal Ashley staat op instortenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:59 schreef Hznootje het volgende:
Ashley vraagt aan Jimmy of er iets is, of ze misschien iets heeft gedaan.. Nee hoor schat zegt Jimmy, ik probeer gewoon letterlijk deze dag door te komen

Ja, hij zei dat hij dat volgende week ging doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gaat ie nog doen toch ? Volgende week las ik?

20 april zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]

Staat sterker dan ooit te voren zelfs.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kazerne 'Kaartenhuis'' van Generaal Ashley staat op instorten![]()
Madam zoekt inmiddels overal iets achter

Ashley loopt ook steeds zo enorm te vissen met zo'n samenzweerderig stemmetje, zou ik ook niet op ingaan. Jimmy doet dat overigens zeer vakkundig!quote:

quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]

Ben jij Pearl?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staat sterker dan ooit te voren zelfs.

Dat oranje gezicht staat wel mooi bij de koningsblauwe jurkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:02 schreef zodeju het volgende:
ashley mag haar borsten wel ff bij werken, die zien nog heel wit bij haar gezicht vergeleken.

Dilano moet eruitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Jammer, Danny moet die deur door en Alice heeft het zwaar in de polls.

Dan gaat hij dat vast ook doenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:02 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij dat volgende week ging doen.

Ook al de 2e keer, ze zat al tegen Karin dat Jimmy raar zou doen tegen haar?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:59 schreef Hznootje het volgende:
Ashley vraagt aan Jimmy of er iets is, of ze misschien iets heeft gedaan.. Nee hoor schat zegt Jimmy, ik probeer gewoon letterlijk deze dag door te komen

Ik heb nog nooit zoveel mensen moeten blocken die heel nare comments over deze dame maken op social media.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staat sterker dan ooit te voren zelfs.

Maar daar zie je wel dat hij veel is afgevallen.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:05 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ook zijn beste pak weer aan![]()

Mag hopen van niet. De laatste weken naar kaartende mannen kijken zou een anti-climax zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley loopt ook steeds zo enorm te vissen met zo'n samenzweerderig stemmetje, zou ik ook niet op ingaan. Jimmy doet dat overigens zeer vakkundig!![]()
Ik heb een paar dagen niet gekeken en de dynamiek is wel flink omgeslagen zeg! Bijzonder! Ashley is wel flink alleen komen te staan zo te zien, Jimmy trekt meer richting Tyron, Tom ook en weg van Karen en Ashley. Ashley volgende week op de bank met Karen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |