Vandaar dat hij nu op sokjes loopt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:38 schreef odie22 het volgende:
dilano heeft al zoveel gelopen dat zijn hele schoenen zijn weggesleten
Lijkt me toch dat ze dit voor de liveshow uitgesproken willen hebben, hier gaan vragen over komenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Misschien vanavond na een paar drankjes, eerder zie ik het niet gebeuren
Tom sprak Karin eerder vanavond aan, dat hij met Jimmy erbij wel wil praten maar weet niet wanneer ze dat gaan doenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:40 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ze dit voor de liveshow uitgesproken willen hebben, hier gaan vragen over komen
loopt misschien lekker met die platvoetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]Ik zat ook al te kijken..Loopt ie nou op sokken?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:38 schreef odie22 het volgende:
dilano heeft al zoveel gelopen dat zijn hele schoenen zijn weggesleten
hoop het. Glenn klampt zich wel goed vast aan haarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze heeft met de verkeerde gespeeld.
Tom heeft een eigen wil en speelt zijn eigen spel.
Nu valt haar leger uit elkaar.
Ook weer zo’n dooddoener. Ik kijk heel graag naar BB. Dus dan moet ik niet kijken omdat ik 1 persoon vervelend vind, mag ik geen mening hebben over toxic gedrag van die persoon etc omdat een andere random internetgebruiker die van dat toxic gedrag houdt dat vindtquote:
Nog even de laatste beelden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:43 schreef Hznootje het volgende:
We krijgen vandaag wel een overload aan Dilano..Voorteken?
Er is niemand meer om tegen of over te liegen dus waarom zouden we Danny in beeld nemenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:43 schreef Hznootje het volgende:
We krijgen vandaag wel een overload aan Dilano..Voorteken?
Ik weet niet hoor maar er zijn meer personen dan Danny en Dilano volgens mijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is niemand meer om tegen of over te liegen dus waarom zouden we Danny in beeld nemen
Ik denk al.4 BB seizoenen dat freak een mannetje is!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freaky is gewoon Freaky.Best een leuke dame.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk al.4 BB seizoenen dat freak een mannetje is!
Speciaal voor jou op Dilano gestemd.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny naar huis , dus Dilano heeft je stem nodig![]()
#ad #teamdilano
niets is wat het lijkt en alles lijkt wat het isquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier nog éénquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:49 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de keileweg is weer geopend![]()
En de broekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:55 schreef FBtje het volgende:
Heeft Ty het overhemd van Jimmy aan? Die had een paar dagen geleden ook zo'n kleur.
Val hem natuurlijk niet af..........maar moet wel wennen hoor in die broek.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
Ty in die roze broek van Jimmy , staat hem best leuk
nee die moet wegquote:
Sorry maar dat is een verloren stem.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny naar huis , dus Dilano heeft je stem nodig![]()
#ad #teamdilano
Hoe moet ik dat nou wetenquote:
Dan hoef je ook niet te stemmen want die gaat al weg...quote:
ja maar om het zeker te weten hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te stemmen want die gaat al weg...
ik doe nog maar een extra stem zo, je kan niet zeker genoeg zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te stemmen want die gaat al weg...
en z'n grote mond dat hij met der ging pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:59 schreef Hznootje het volgende:
Ashley vraagt aan Jimmy of er iets is, of ze misschien iets heeft gedaan.. Nee hoor schat zegt Jimmy, ik probeer gewoon letterlijk deze dag door te komen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:59 schreef Hznootje het volgende:
Ashley vraagt aan Jimmy of er iets is, of ze misschien iets heeft gedaan.. Nee hoor schat zegt Jimmy, ik probeer gewoon letterlijk deze dag door te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |