Ah nu komt Tom, Ashley heeft zijn rol overgenomen en bespreekt het nu met haarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
Die 2 meiden zijn weer samen aan het afwassen en zitten beide in een ander duo.
Ashley was vanmorgen zo strikt met afspraken maken voor de teams.
Eerst al samen stofzuigen en nu samen afwassen![]()
[ afbeelding ]
Was niks bedreigen bijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
Amai,Tom bedreigt haar.
Wil wel met haar klappen maar alleen met Jimmy erbij.
13 aprilquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nogmaals tijd voor om dat valse kreng op de bank te zetten. Het houdt een keer op
Hij heeft begrepen vanmiddag dat Ashley daarvan houdt. Dus heeft het toegepast en ze vindt het blijkbaar fijn. Denk dat Bart het thuis ook zo doetquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Donder op naar dat Alkmaar van je joh! Idioot.
is dat bedreigen??quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
Amai,Tom bedreigt haar.
Wil wel met haar klappen maar alleen met Jimmy erbij.
Dan moet je slapen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:06 schreef cat123 het volgende:
[..]
Laten we t hopen, hoop doet leven.
Word zo moe van Ashley..
Ik post zo.quote:
Ik heb weken geleden al gezegd dat zij eerder zou gaan , maar ik denk dat dat nu ongeveer gaat gebeuren , en zeker na wat ze deze week heeft gedaan zijn ogen geopendquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:06 schreef cat123 het volgende:
[..]
Laten we t hopen, hoop doet leven.
Word zo moe van Ashley..
Welnee, aannamesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb weken geleden al gezegd dat zij eerder zou gaan , maar ik denk dat dat nu ongeveer gaat gebeuren , en zeker na wat ze deze week heeft gedaan zijn ogen geopend
En hopelijk volgt Ka daarna.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb weken geleden al gezegd dat zij eerder zou gaan , maar ik denk dat dat nu ongeveer gaat gebeuren , en zeker na wat ze deze week heeft gedaan zijn ogen geopend
Weljaquote:
dream on.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week dubbele exit dus Randy en Ty maken grote kans. Maar Danny en Glenn ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |