13 april pas...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Donder op naar dat Alkmaar van je joh! Idioot.
Ik mag hopen dat er volgende week een kans komt op haar op de bank te zetten , het is tijd voor haarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:56 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik heb op Dilano gestemd dit doe ik alleen om Ashley te treiteren. Danny mag van mijn eruit. Anders komen we nooit van Ashley af.
Ain't gonna happen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:56 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik heb op Dilano gestemd dit doe ik alleen om Ashley te treiteren. Danny mag van mijn eruit. Anders komen we nooit van Ashley af.
No wayquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er volgende week een kans komt op haar op de bank te zetten , het is tijd voor haar
Nou ik mag hopen van wel , We gaan het allemaal zien volgende week ,maar ik kan niet wachten tot ze op de bank komtquote:
Belachelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen van wel , We gaan het allemaal zien volgende week ,maar ik kan niet wachten tot ze op de bank komt
Nogmaals tijd voor om dat valse kreng op de bank te zetten. Het houdt een keer opquote:
karen waste, elke avond bijna, af met danny samen, daar zat ze ook niet mee in een duoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
Die 2 meiden zijn weer samen aan het afwassen en zitten beide in een ander duo.
Ashley was vanmorgen zo strikt met afspraken maken voor de teams.
Eerst al samen stofzuigen en nu samen afwassen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |