quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: ik heb nu wel andere kanten van hem gezien, maar ik heb donderdag al gestemd
Ow ik absoluut ook. Maar vind um nog steeds niet leuk genoeg om er lang in te houden. Stel dat ie mag blijven, wie weet stijgt ie dan nog wel op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: ik heb nu wel andere kanten van hem gezien, maar ik heb donderdag al gestemd
Lekker naar huisquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ik absoluut ook. Maar vind um nog steeds niet leuk genoeg om er lang in te houden. Stel dat ie mag blijven, wie weet stijgt ie dan nog wel op mijn lijstje.
Ik denk eerder dat ze haar medicatie niet in heeft genomenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die vandaag geslikt heeft maar das goed spul...
Hij heeft wel balgevoel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Benieuwd wat ie nog meer voor trucjes kan
Ook dat ik lees dat ze Glenn vroeg e.v. als duo te gaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kat in het nauw maakt rare sprongen.
Tyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:40 schreef schizolientje het volgende:
iemand zet Ashley op haar plek,::: zit ik met iemand te praten en dan beuk jij er weer doorheen
Ja mooi 😀quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:40 schreef schizolientje het volgende:
iemand zet Ashley op haar plek,::: zit ik met iemand te praten en dan beuk jij er weer doorheen
het helpt wel, want het is altijd ik ook en dan weer hele verhalen. Ik zou wel eens willen turven hoe vaak die vrouw IK zegt op een dagquote:
was dit aan tafel of nog aan de keukenbar?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:40 schreef schizolientje het volgende:
net aan tafel , ze hadden t over muziek luisterenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
was dit aan tafel of nog aan de keukenbar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |