Zuigend de draaideur in met deze twee lijkt me een prima exitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week dubbele exit dus Randy en Ty maken grote kans. Maar Danny en Glenn ook.
Kutje&Coquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week dubbele exit dus Randy en Ty maken grote kans. Maar Danny en Glenn ook.
Jammer joh.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zuigend de draaideur in met deze twee lijkt me een prima exit![]()
[ afbeelding ]
Kunnen we er ergens voor tekenenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben benieuwd of daar vanavond nog wat over wordt gevraagd door BB
Nee, ik zie het gewoon gebeuren.quote:
Zouden ze ash aan durven pakkenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:12 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben benieuwd of daar vanavond nog wat over wordt gevraagd door BB
laten we met de helft beginnen, kaatje is liefquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook benieuwd naar , ze deden het wel bij Danny vorige weekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze ash aan durven pakken
En Ka?
Misschien zijn Sjerrel en Tatjaan ziekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze ash aan durven pakken
En Ka?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien zijn Sjerrel en Tatjaan ziek
Brigit?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien zijn Sjerrel en Tatjaan ziek
En dat hoe heet ze ook alweer er staat.quote:
Ja maar... ja maar....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eerst tekenen onder het contractje van de Dilano fanclub
Neeeeequote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat hoe heet ze ook alweer er staat.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen heb ik een totaal andere smaak dan jij wat tv maken betreft.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ik zie het gewoon gebeuren.Eerst de gasten die gewoon geen TV maken, zo werkt dat.
Jammer danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:18 schreef mario390 het volgende:
kut om 19 00 ben ik volleyball
kann ik niet kijken
Ben heel benieuwd, heb het nu 2x terug gezien en totaal geen 1 bedreiging gehoord,quote:
Waarschijnlijk dat tom wil klappen met karin maar das praten op zn belgischquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, heb het nu 2x terug gezien en totaal geen 1 bedreiging gehoord,
Dus benieuwd wat jij gehoord hebt dan
Was ook geen bedreigingquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, heb het nu 2x terug gezien en totaal geen 1 bedreiging gehoord,
Dus benieuwd wat jij gehoord denkt te hebben dan.
Klappen betekent praten in het Vlaams.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
Dus benieuwd wat jij gehoord hebt dan
Zucht,zij kan het zo gaan invullen.Want zo doet ze al dagen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
Dan snap je niet wat TV maken is in deze, als dit jouw smaak betreft.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen heb ik een totaal andere smaak dan jij wat tv maken betreft.
Kan zij toch niet weten?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zucht,zij kan het zo gaan invullen.Want zo doet ze al dagen.
Aaahh op die fiets,quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zucht,zij kan het zo gaan invullen.Want zo doet ze al dagen.
Is ook weer waar.quote:
Het moet haast wel, kunnen ze haast niet omheen.....zo met Ashley jij hebt wel heel veel tijd gestoken om te ondekken waarom Tyron er niet opstaat he...en verkeerde conclusies getrokken. Maar het was nog steeds fanweek...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar , ze deden het wel bij Danny vorige week
Geen probleem.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:22 schreef cat123 het volgende:
[..]
Aaahh op die fiets,
Sorry ik was even niet mee.
Zal m’n slaap tekort zijn *knipoog*
Nen wordt gekonkel zat. Zeker naar het einde toe moet het gezekkiger worden. Tom en Ty die bonden gaat voor Ashley een nachtmerrie zijn al haar werk voor niets geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan snap je niet wat TV maken is in deze, als dit jouw smaak betreft.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:23 schreef Jockari het volgende:
@:freaky40 is wel de leukste hier, heb ik de indruk.Freaky is gewoon Freaky.Best een leuke dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En dat gezever dat ze BB nog op dat gelijkspel wilden aanspreken. dat moet haast welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het moet haast wel, kunnen ze haast niet omheen.....zo met Ashley jij hebt wel heel veel tijd gestoken om te ondekken waarom Tyron er niet opstaat he...en verkeerde conclusies getrokken. Maar het was nog steeds fanweek...
Was ook totaal geen bedreiging.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:19 schreef cat123 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |