Ik snap helemaal niets van uw betoog....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:23 schreef marky het volgende:
[..]
Nen wordt gekonkel zat. Zeker naar het einde toe moet het gezekkiger worden. Tom en Ty die bonden gaat voor Ashley een nachtmerrie zijn al haar werk voor niets geweest.
Dat doe ik niet nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat moet uitgerekend jij zeggen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:23 schreef Jockari het volgende:
@:freaky40 is wel de leukste hier, heb ik de indruk.Ash is heilig maar ja soms valt het kwartje en is er geen ontkomen meer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
O op die manier hihi, begrepen we het helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zucht,zij kan het zo gaan invullen.Want zo doet ze al dagen.
Voor mij nog niet. Ze doet niet de meest handige dingen/uitspraken, maar ze zorgt wel voor tv. Ik vind er geen reet aan als alles pais en vree is..quote:
ik heb het assfilter aanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet, je kunt haar ook ontwijken.
Danny!!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef BB-King het volgende:
Hmm ik heb nog niet gestemd want Dilano eruit is prima.
Nek aan nek race tussen Danny en Alice om als eerste te worden vrijgesteld.
Wat is leukere TV?
Danny of Alice door de draaideur?
Had ie maar eerder wakker moeten worden.. Beetje laat nuquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:29 schreef kiki2024 het volgende:
Jammer dat Dilano wss gaat met de laatste ontwikkelingen had hij kunnen helpen om Ashley weg te krijgen
Is ze toch. Preachquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:27 schreef odie22 het volgende:
ik durf al bijna niet meer te zeggen dat ik asslie een ontzettend naar vervelend verschrikkelijk persoon vindt
ook,maar ik denk ook omdat ze alleen beschuldigd....en na het gesprek de boel gaat verdraaien om hem weer negatief neer te zettenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Was ook totaal geen bedreiging.
Hij wil Jimmy er juist bij om geem verkeerde dingen te zeggen en omdat Karen hem niet altijd begrijpt.
ook ,maar ook om een getuige te hebben, dat ze de boel niet snel kan verdraaien en liegenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Was ook totaal geen bedreiging.
Hij wil Jimmy er juist bij om geem verkeerde dingen te zeggen en omdat Karen hem niet altijd begrijpt.
Mensen bewust beschadigen is voor mij wegwezen , daar hou ik niet vanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Voor mij nog niet. Ze doet niet de meest handige dingen/uitspraken, maar ze zorgt wel voor tv. Ik vind er geen reet aan als alles pais en vree is..
Oh.....dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freaky is gewoon Freaky. Best een leuke dame.
Het is maar hoe je er naar kijkt. Er zijn er meer die dat doen en hebben gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen bewust beschadigen is voor mij wegwezen , daar hou ik niet van
Wat een BS, dan weet je niet wat dat inhoudt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen bewust beschadigen is voor mij wegwezen , daar hou ik niet van
Ik ga hier geen welles nietes spelletje van maken , mensen kunnen te ver gaan en Ash te ver gegaan en dat kan ze op geen enkele manier meer rechtzettenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er naar kijkt. Er zijn er meer die dat doen en hebben gedaan.
Das niet ergquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van uw betoog....
Dat kan nog steeds als jimmy Tom en Danny overlopen en ik denk dat dit gaat gebeurenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:29 schreef kiki2024 het volgende:
Jammer dat Dilano wss gaat met de laatste ontwikkelingen had hij kunnen helpen om Ashley weg te krijgen
Ik steun deze motie.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga hier geen welles nietes spelletje van maken , mensen kunnen te ver gaan en Ash te ver gegaan en dat kan ze op geen enkele manier meer rechtzetten
Is je goed recht, maakt mij ook niks uit. Ik vind het gewoon wel leuk als ze nog even blijft..Als ze gaat is het ook prima. Ik heb geen favoriet dit jaar.. Vind wel dat er hier erg hatelijk gesproken wordt over de bewoners, dat vind ik niet zo nodig. Het zijn allemaal mensen die mee doen aan een spelquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga hier geen welles nietes spelletje van maken , mensen kunnen te ver gaan en Ash te ver gegaan en dat kan ze op geen enkele manier meer rechtzetten
Tjonge jonge, neem toch niet alles zo serieus uit een simpel TV formatje waarin TV gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik weken geleden al geroepen dat zij niet tot het eind blijft ,want daar horen andere mensen te staanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is je goed recht, maakt mij ook niks uit. Ik vind het gewoon wel leuk als ze nog even blijft..Als ze gaat is het ook prima. Ik heb geen favoriet dit jaar
Misschien vanavond na een paar drankjes, eerder zie ik het niet gebeurenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:34 schreef woxxel2 het volgende:
Ik moet van alles doen, maar zit te wachten tot ze eindelijk s gaan praten met elkaar
Danny naar huis , dus Dilano heeft je stem nodigquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:28 schreef BB-King het volgende:
Hmm ik heb nog niet gestemd want Dilano eruit is prima.
Nek aan nek race tussen Danny en Alice om als eerste te worden vrijgesteld.
Wat is leukere TV?
Danny of Alice door de draaideur?
Heel compleet, die bullshitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De die zo serieus op reageert ben jij. Het is een spel zij was van eerlijk spelen maar dat is dus gewoon complete bullshit
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:38 schreef odie22 het volgende:
dilano heeft al zoveel gelopen dat zijn hele schoenen zijn weggesleten
Dan kijk je niet, klaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
‘Niet zo serieus’ is altijd wel een beetje een dooddoener om monden te snoeren als mensen gewoon even hun mening geven. Een gegronde ook. Ze verpest best wat kijkplezier voor best wat mensen van een programma waar we graag naar kijken.
Voor mij is zij deze week de grens over gegaan en kan ik haar gedrag met geen enkele mogelijkheid meer goedpraten voor mezelf. Ze is te ver gegaan wmbquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heel compleet, die bullshitZij speelt juist veruit het viest, week in week uit.
Die van jou wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:37 schreef marky het volgende:
[..]
Is niet mijn probleem dat je het niet snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |