Alice, het politiek correcte glijmiddel van BB 2024.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
Alice is blij dat ze er zelf op staat en niet de oorzaak is dat tyron genomineerd zou zijn.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice, het politiek correcte glijmiddel van BB 2024.
Voor Glenn, we zijn fier op u, uw nazaat, vrouwke en bompa.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Voor wie kwam er nou zo een vliegtuig? Ben het ff kwijt
Die hebben ze gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wilde ashley dus hij kreeg de kans niet zegt hij.Maar wilde tyron er niet op
Haha en toch meent ze dit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice, het politiek correcte glijmiddel van BB 2024.
Fipo de Clowntrouwens
Geen tyron maar jimmy dilano en alicequote:Op donderdag 14 maart 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben ze gestemd
Geen danny
Want daar kreeg hij de kans niet voor
Het natuurlijke overwicht van de Generaal.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben ze gestemd
Geen danny
Want daar kreeg hij de kans niet voor
Hoe onverschillig ze over haar eigen nominatie was zagen we wel aan haar gezicht toen ze op het bord kwam.quote:
Ze begon gelijk te lachen en zei dat ze er al.vanuit was gegaanquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe onverschillig ze over haar eigen nominatie was zagen we wel aan haar gezicht toen ze op het bord kwam.
hebben ze die werkelijk gestemt? ik dat Ty erbij oookquote:
Nee dit is wat randy vertelde. Ze wilde Nederlanders eropquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben ze die werkelijk gestemt? ik dat Ty erbij oook
ok wat hebben ze werkelijk gedaan dan? dus Randy liegt hahahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dit is wat randy vertelde. Ze wilde Nederlanders erop
Ja, zenuwachtig lachen en 20 keer slikken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze begon gelijk te lachen en zei dat ze er al.vanuit was gegaan
dat ze los zijn?quote:
Middagpauze.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
we mogen het vliegtuig niet missen
Ff wachten hoor, ben eitjes aan het koken voor een broodjequote:Op donderdag 14 maart 2024 12:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hoelaat komt die mis hem denk ik ga zo hond doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die koken wel hoor je kan gewoon kijken hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff wachten hoor, ben eitjes aan het koken voor een broodje
Vertel meer over je broodjequote:Op donderdag 14 maart 2024 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff wachten hoor, ben eitjes aan het koken voor een broodje
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen tyron maar jimmy dilano en alice
Sowieso flauw gedoe met die tape. De kijkers vonden dat leuk toen het in andere RLS' een opdracht was, laten we dat even geforceerd nadoenquote:
Nee, Ashley wist van tevoren dat ty ze er niet door kreeg....maar Alice wel,. en Randy ging op Jimmy en samen op dilano Of Randy op Dilano en samen op Jimmy.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben ze die werkelijk gestemt? ik dat Ty erbij oook
Als Ashley op ty. Had gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Ashley wist van tevoren dat ty ze er niet door kreeg....maar Alice wel,. en Randy ging op Jimmy en samen op dilano Of Randy op Dilano en samen op Jimmy.
Jimmy Alice en dylanoquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok wat hebben ze werkelijk gedaan dan? dus Randy liegt hahaha
Duidelijk waar we de komende dagen weer naar mogen kijken..quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat was het weer voor deze week
Morgen nog beetje sportenquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat was het weer voor deze week
Zou leuk zijn als ze nog wat coins kunnen verdienen zodat ze echt een feestje kunnen houden.quote:
Er slaapt toch niemandquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:55 schreef zodeju het volgende:
Dus totaal geen boete voor buiten slapen......heerlijk een tukkie in de zon.
Tom en jimmy hebben dingen voor alice gemaakt en aan iedere bewoner gevraagd om een kaartje voor haar te maken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze nog wat coins kunnen verdienen zodat ze echt een feestje kunnen houden.
Goed geschat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
Tom vraagt hoeveel graden en kijkt richting ashley en Danny. Geven allebei geen antwoord en Alice zegt 14 of zo
quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Het gaat gewoon tussen mij en danny
Zegt dillie [ afbeelding ]
Het zal in die tuin echt een stuk warmer zijnquote:
Uit de windquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zal in die tuin echt een stuk warmer zijn
Kan ook komen omdat Tom tegen het protocol zondigde. Tegen een koningin begin je geen gesprek uit jezelf. Je spreekt haar alleen aan als je wat wordt gevraagd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Ashly is echt wel in droomland, Tom vroeg iets en er zat nergens beweging/reactie
Ja pas weer contact met zijn vader..broer niet met zijn moeder. Ðie stuurt geen berichtjes naar zijn moeder maar wel naar hem. Hij wil alles gaan fiksen als hij thuis is.quote:
Wie??quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Randy komt er goed door, is onopvallend dat ze in het huis niet eens weten dat ze ook op hem kunnen stemmen?
DIe man voegt echt niets toe. Af en toe zie je hem zitten en denk je, o ja hij is er ook nog
Ze is wel iemand van ik ik ik wil wel kunnen rekenen op mensenquote:
Ashley is even de controle kwijt en dat kan ze maar slecht handelen.quote:
Dat mensen zich niet aan de beloftes hebben gehoudenquote:
Ik denk dat ze de afsnijding met karan niet kan handelenquote:
Afsnijding?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de afsnijding met karan niet kan handelen
Ja dus, ze is al zo lang bezig en nu merkt ze dat er iemand zo vies is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:10 schreef Thorelf het volgende:
huilt ze nu omdat men niet doet wat zij wil?? ik moet kunnen rekenen op mensen!
Laat die mensen dan ook eens lekker douchenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
Het is heel raar, het lijkt dan of iemand heel vies is snikt Ash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat die mensen dan ook eens lekker douchen
Eigenheimerquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:10 schreef Thorelf het volgende:
Alice geeft gestemd op hem he.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy zegt dat hij ook vertrouwen heeft geschonden, of eigenlijk ook niet maar ja
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:12 schreef Jockari het volgende:
De veearts voor Karen is gearriveerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
mens ga naar huisquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:10 schreef Thorelf het volgende:
heeft ze het over d'r zelluf?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
Het is heel raar, het lijkt dan of iemand heel vies is snikt Ash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Neen, maar ik weet ook niet wie haar telleurgesteld heeftquote:
Ja dat dusquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jankt ze nu omdat anderen niet op de persoon gestemd hebben die zij op bank wilde zetten. Mensen kiezen voor zichzelf en geven vals vertrouwen. Sorry dus omdat ze haar zin niet hebben gedaan jankt ze als een klein kind
Late reactie want ik las even terug, maar ik heb min of meer hetzelfde. Alhoewel ik Danny wel een enorme zenuwpees vind. Ik word af en toe plaatsvervangend bloednerveus van die man. Kan ook aan mij liggen. Ik heb ook Alice gestemd, niet tactisch, zij is gewoon mijn favoriet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
Danny als persoon vind ik okee. fijne man, maar het feit dat hij zijn oren naar Ashley laat hangen pleit niet voor hem![]()
Alice vind ik drammerig en bazig en lang van stof maar is vanaf nu wel een maatje van Tyron, Randy.
Dilano boiet me niet veel.
Ik ga wel Alice stemmen. Puur tactisch ( alsof mijn ene stem iets doet
Iemand heeft niet gedaan wat Ashley ze had opgedragen natuurlijk en dan komen er de krokodillentranen naar boven. Ze zorgt er wel weer voor dat de camera he5 goed op kan pikkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen zich niet aan de beloftes hebben gehouden
of kijk eens in de spiegelquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:16 schreef freaky40 het volgende:
Ashley; blame the Febo/BB en die pukkelige pubers met hun Instagram bommetjes.
sorry, met wannabiekwien totaal geen medelijdenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat haar even huilen, ook zij is een mens met emoties en elke week wordt het zwaarder qua emoties. Meteen weer oordelen, terwijl niemand begrijpt waar het over gaat.
zijn die 3 genomineerd?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:18 schreef Ireth het volgende:
Jim is bang dat Alice er uit gespeeld gaat worden door Danny en Dilano
Dat was nog niet duidelijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:14 schreef freaky40 het volgende:
In feiten zegt Ashley, BB/Febo bepaalt toch wat ze doen....
Nah ja..quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:20 schreef Ebinas het volgende:
5 coins als je raad voor wie het vliegtuig is
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:20 schreef Ireth het volgende:
Het enthousiasme druipt er inmiddels ook vanaf hé...
"Komt er weer 1 aan he..."
quote:
Nee, voor Alice komt ie morgen zeggen zequote:Op donderdag 14 maart 2024 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zullen wel denken dat het voor Alice is, die is morgen jarig
En krijgen de andere bewoners dan ook met terug werkende kracht coins? Wat is dit nu weerquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:20 schreef Ebinas het volgende:
5 coins als je raad voor wie het vliegtuig is
Heading for Arenaquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog steeds geen vliegtuigjes gespot die in rechte lijn onderweg zijn naar de MediArena.
Denk het ookquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan gaat die volledig naast zijn schoenen lopen.
Ze heeft zelf niet op ty gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef marky het volgende:
Dus ze wil het hard spelen... Ze kan het spel niet controleren.
Ze weet niet dat Ty gered is door de insta stemmers. Ze had gedacht dat de bank Ty, Alice, Dilano zou zijn
En ze ging wel helemaal uit haar dak toen Tyron begon te praten toen ze een vraag stelde aan iedereen... Kan zijn dat Ty zo in gedachten zat dat hij de vraag van Ashley helemaal niet hoorde.. maar dat komt niet in haar op.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Ashly is echt wel in droomland, Tom vroeg iets en er zat nergens beweging/reactie
Ze snapt de uitslag niet, denkt dus dat iemand niet gedaan heeft wat gepland was. Weet nog niet dat de kijker heeft mogen kiezen, want ze wilden duidelijk ty er op.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:25 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er nou aan de hand was met Ash ,
Had ze zelf kunnen voorkomen door op Ty te stemmenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
Ashley is boos en is verdrietig dat Danny op de bank is gezet door o.a. Karen. zeggen haar fans
"Diene valies staat bij bompa, groetjes Wendy"quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
op de fangroep van danny FB staan al fotos van vertrek vliegtuigje, dus is voor Danny
Je geen zorgen hoeven maken over het echte leven. Rekeningen betalen. Lastige buren. Werk. Vervelende collega's, nieuws over oorlog en politiek etc etc boodschappen doen vergat ik nog fquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:26 schreef woxxel2 het volgende:
Ik vraag me zo af wat ze allemaal verstaan onder , we gaan genieten, wat is t genieten daar precies. Luieren of afgesloten zijn van de buitenwereld?
welk verhaal?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
Oh het verhaal is toch anders begrijp ik .. dat spreekt dan weer voor haar
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef marky het volgende:
Ze weet niet dat Ty gered is door de insta stemmers. Ze had gedacht dat de bank Ty, Alice, Dilano zou zijn
Dan had ze er drie erop gezet waar ze zelf heel blij van wordt.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef marky het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Diene valies staat bij bompa, groetjes Wendy"
Volgens mij dat ze denkt dat haar groepje zich niet aan hun woord heeft gehouden en dat daarom Tyron nu niet op de bank zit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:25 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er nou aan de hand was met Ash ,
Karen wilde Danny absoluut niet op de bank , daar hadden gisteravond zelfs gedoe overquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
Ashley is boos en is verdrietig dat Danny op de bank is gezet door o.a. Karen. zeggen haar fans
Denk de PHSVZ ... die andere kan ik niet vinden ... maar maakt ook eigenlijk geen klap uitquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog steeds geen vliegtuigjes gespot die in rechte lijn onderweg zijn naar de MediArena.
Dat kon niet daar kreeg ze Randy niet in mee....quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ze zelf kunnen voorkomen door op Ty te stemmen
zeker wetenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan gaat die volledig naast zijn schoenen lopen.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:32 schreef zodeju het volgende:
Wat lullig zou zo maar kunnen dat B.B. dit betaalt.......
linkie?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
op de fangroep van danny FB staan al fotos van vertrek vliegtuigje, dus is voor Danny
Nee, dat is een bijnaam van Danny verteld ie niet. In zijn vriendengroep noemen ze iedereen Karel..quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
is niet van Fans dan is van die Karel
wat ik niet begrijp van Ashley dan ook waarom zij hem er niet op wilt ze vond hem paar dagen nog vreemd bezig met die andere kamp ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Karen wilde Danny absoluut niet op de bank , daar hadden gisteravond zelfs gedoe over
Nee, was nog niet klaar maar het vliegtuigje kwam en dan moet ik weer wisselen in fok of ......quote:
Zijn vriendegroep noemen elkaar voortdurend Karel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:36 schreef lojanda het volgende:
Maar noemen ze nou Danny Karel? Of is het van Karel?
Ahhh oké.. ik dacht al dan heeft hij niet perse veel fansquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, dat is een bijnaam van Danny verteld ie niet. In zijn vriendengroep noemen ze iedereen Karel..
Ze wou ty, das een Nederlander, den Danny is belgs.(das het enige wat ik kan bedenken..)quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik niet begrijp van Ashley dan ook waarom zij hem er niet op wilt ze vond hem paar dagen nog vreemd bezig met die andere kamp ?
Wil steeds 3 Nederlanders op de bankquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik niet begrijp van Ashley dan ook waarom zij hem er niet op wilt ze vond hem paar dagen nog vreemd bezig met die andere kamp ?
Ja, hij geloofde het niet toen anderen het inmiddels al gezien haddenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:37 schreef woxxel2 het volgende:
Ah. Danny, hij was echt verbaasd dat t voor hem was.
Dit keer vond ik t vliegtuigje ontroerend
aha ok ja da is wel logischquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze wou ty, das een Nederlander, den Danny is belgs.(das het enige wat ik kan bedenken..)
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Danny begrijpt niet dat mensen daar geld voor uitgegeven
Eerst de sterkste, Danny is de zwakste kon ze nog bewerken tot het zijn tijd werd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet. Dat waren twee stemmen op Ty (Danny en Glenn en Karen en Tom) maar die staat er niet op omdat deze gered is. Ze snapt het verder niet omdat ze er veel te weinig over praten. Ze hadden kunnen tellen en erachter kunnen komen dat Ty een safe heeft gehad.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft zelf niet op ty gestemd
En dan anderen kwalijk nemen dat ze een eigen keus maken
Nee heb dat nooit begrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit mssn in de DBK of woestboos dat vliegtuig niet voor hem is, hij is immers de beste en de knapste blablaquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:40 schreef Hznootje het volgende:
Is Dilano al naar huis? Zie m ook niet bij het vliegtuig kijken..
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:40 schreef Jockari het volgende:
Volgende week een vliegertje voor Dilano
Met op de sleep...Maar dan letterlijk een vlieger boven het huis waarvan je het touwtje ook goed kan zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Zaterdag volgens mij..en voor Ty komt er ook eentje aanquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:43 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wanneer Glenn de zijne krijgt.....dacht eerst nog misschien samen.....
Zaterdag dacht ik.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:43 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wanneer Glenn de zijne krijgt.....dacht eerst nog misschien samen.....
Het is schattig maar.......quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
Ze horen getoeter, en Karen denkt dat het vliegtuigje toeterde![]()
"Waarom kan een vlieger niet tuuter??"
Hoe zeggen ze dat in België? De kaas loopt uit haar orenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
Ze horen getoeter, en Karen denkt dat het vliegtuigje toeterde![]()
"Waarom kan een vlieger niet tuuter??"
Misschien als het in de lucht een tegenligger aan ziet komenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Glenn klok ook verbaasd: "Waarom moet ene vlieger tuuten? Voor wat zijn de opties daar aan?!"
nee dat was zijn wedervraag aan karen ik begreep het als wat hij daar nou mee moest zo zei hij het tegen haarquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Glenn klok ook verbaasd: "Waarom moet ene vlieger tuuten? Voor wat zijn de opties daar aan?!"
Glenn heeft u gelezen, want hij vroeg het zich ook af dat ze aan 10 gaan geraken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dus, nu vliegtuig nummer 7.
En ik dacht nog 2 op komst? Dan zitten we aan 9.
Zouden we de 10 halen?
Ik denk niet dat hij daar veel voor hoeft te doen.. hij is behoorlijk rossig en dan kan je huid niet veel hebben.quote:
Er staan niet voor niets vraagtekens in die quote...quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat was zijn wedervraag aan karen ik begreep het als wat hij daar nou mee moest zo zei hij het tegen haar
Ik houdt ook van u..quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:48 schreef Rhosyn het volgende:
Wat betekent: Dito "hartje" I en witte vlag?
Ken je de film Ghost niet?quote:
ik weet er alles vanquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar veel voor hoeft te doen.. hij is behoorlijk rossig en dan kan je huid niet veel hebben.
Daar werd het ook vaak in benoemdquote:
ik ook maar welke jij dan hahaquote:
Okeequote:
Waar ik op Rhosyn reageer. Ik wilde nog iets toevoegen maar drukte op kwootquote:
Volgens mij zeiden ze Alice.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:55 schreef Rhosyn het volgende:
Krijgt Danny nu 5 coins?
Of hadden ze hem niet goed geraden?
ze hadden Jimmyquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:55 schreef Rhosyn het volgende:
Krijgt Danny nu 5 coins?
Of hadden ze hem niet goed geraden?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Okee
Het 1e wat in mijn hoofd kwam was dat muntje dat als vanzelf over de deur bewoog ...
oh zo bedoel je haha ik dacht door te quoten en dan verkeerd iets zeggen hahaquote:
Hele mooie liefdes filmquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Zij zei altijd Ilove you en hij zei dan alleen maar dito en daar was ze niet blij mee. Toen ze hem op het laatst zag als een ghost zei hij I love you en reageerde zij met dito..wat een liefde was dat
oooh, was zo mooiquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Zij zei altijd Ilove you en hij zei dan alleen maar dito en daar was ze niet blij mee. Toen ze hem op het laatst zag als een ghost zei hij I love you en reageerde zij met dito..wat een liefde was dat
Nou dat overkomt me ook regelmatigquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh zo bedoel je haha ik dacht door te quoten en dan verkeerd iets zeggen haha
zo gejankt de eerste keer kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch knap dat Tom een poging doetquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
~13:45 - Stream 2 - Jimmy trekt wat eten uit de koelkast als Tom hem aanspreekt
Tom: "Echt Jimmy. Je moet stoppen met zo negatief te zijn"
Jimmy: "Ik ben niet negatief he"
Tom: "Nee maar dat lijkt zo, je komt echt zo over Jim"
Jimmy: "Ja maar dat maakt mij niet uit man ik ben echt..."
Tom: "Maar dat is echt goed bedoeld he, snap je wat ik wil zeggen? Want je bent echt kei goed bezig snapte?"
Jimmy: "Ja tuurlijk ik heb honger en ik wil wat eten. Ik ben niet negatief he, ik snap ook niet dat dat zo over komt"
Tom: "Ja dat leek zo, dat je zo... Of verdrietig, of..."
Jimmy: "Ja ik zit met andere dingen die ik gedaan heb, dat heeft niks met dit te maken he"
Tom: "Met Alice? Over uw keuze?"
Jimmy: "Ja. Ik ben gewoon niet sterk genoeg geweest, ik ben nu gewoon gedwongen in iets enne.. Het is ok, ik moet het met rust laten. Maar dat heeft niks met dit te maken. Dat moet je ook niet zo zeggen, want dat is niet zo"
Tom: "Het is.. Zaterdag wordt dat beslist en dan zie je verder he?"
Glenn komt erbij in de keuken.
Ik denk dat Jimmy best beïnvloed is in DGK..quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
~13:45 - Stream 2 - Jimmy trekt wat eten uit de koelkast als Tom hem aanspreekt
Tom: "Echt Jimmy. Je moet stoppen met zo negatief te zijn"
Jimmy: "Ik ben niet negatief he"
Tom: "Nee maar dat lijkt zo, je komt echt zo over Jim"
Jimmy: "Ja maar dat maakt mij niet uit man ik ben echt..."
Tom: "Maar dat is echt goed bedoeld he, snap je wat ik wil zeggen? Want je bent echt kei goed bezig snapte?"
Jimmy: "Ja tuurlijk ik heb honger en ik wil wat eten. Ik ben niet negatief he, ik snap ook niet dat dat zo over komt"
Tom: "Ja dat leek zo, dat je zo... Of verdrietig, of..."
Jimmy: "Ja ik zit met andere dingen die ik gedaan heb, dat heeft niks met dit te maken he"
Tom: "Met Alice? Over uw keuze?"
Jimmy: "Ja. Ik ben gewoon niet sterk genoeg geweest, ik ben nu gewoon gedwongen in iets enne.. Het is ok, ik moet het met rust laten. Maar dat heeft niks met dit te maken. Dat moet je ook niet zo zeggen, want dat is niet zo"
Tom: "Het is.. Zaterdag wordt dat beslist en dan zie je verder he?"
Glenn komt erbij in de keuken.
Ik ook hoor en ik denk de meesten wel..quote:
Nou inderdaad.....is ook lekker ook.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
kunnen ze trouwens niet een keer bolletjes maken haha
Als een echt vriendquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch knap dat Tom een poging doet
En toch lijken ze beiden evenveel water bij de wijn gedaan te hebben, dus ook hij heeft zijn poot dus stijf gehouden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy best beïnvloed is in DGK..
Nee, denk het niet maar die rol moet hij wel spelen want hij had het beloofd ook al zegt Dylano dat het niet uitmaakt infeite hetzelfde hebben gestemd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy best beïnvloed is in DGK..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |