mens ga naar huisquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:10 schreef Thorelf het volgende:
huilt ze nu omdat men niet doet wat zij wil?? ik moet kunnen rekenen op mensen!
heeft ze het over d'r zelluf?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
Het is heel raar, het lijkt dan of iemand heel vies is snikt Ash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Neen, maar ik weet ook niet wie haar telleurgesteld heeftquote:
Ja dat dusquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jankt ze nu omdat anderen niet op de persoon gestemd hebben die zij op bank wilde zetten. Mensen kiezen voor zichzelf en geven vals vertrouwen. Sorry dus omdat ze haar zin niet hebben gedaan jankt ze als een klein kind
Late reactie want ik las even terug, maar ik heb min of meer hetzelfde. Alhoewel ik Danny wel een enorme zenuwpees vind. Ik word af en toe plaatsvervangend bloednerveus van die man. Kan ook aan mij liggen. Ik heb ook Alice gestemd, niet tactisch, zij is gewoon mijn favoriet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
Danny als persoon vind ik okee. fijne man, maar het feit dat hij zijn oren naar Ashley laat hangen pleit niet voor hem![]()
Alice vind ik drammerig en bazig en lang van stof maar is vanaf nu wel een maatje van Tyron, Randy.
Dilano boiet me niet veel.
Ik ga wel Alice stemmen. Puur tactisch ( alsof mijn ene stem iets doet
Iemand heeft niet gedaan wat Ashley ze had opgedragen natuurlijk en dan komen er de krokodillentranen naar boven. Ze zorgt er wel weer voor dat de camera he5 goed op kan pikkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen zich niet aan de beloftes hebben gehouden
of kijk eens in de spiegelquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:16 schreef freaky40 het volgende:
Ashley; blame the Febo/BB en die pukkelige pubers met hun Instagram bommetjes.
sorry, met wannabiekwien totaal geen medelijdenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat haar even huilen, ook zij is een mens met emoties en elke week wordt het zwaarder qua emoties. Meteen weer oordelen, terwijl niemand begrijpt waar het over gaat.
zijn die 3 genomineerd?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:18 schreef Ireth het volgende:
Jim is bang dat Alice er uit gespeeld gaat worden door Danny en Dilano
Dat was nog niet duidelijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:14 schreef freaky40 het volgende:
In feiten zegt Ashley, BB/Febo bepaalt toch wat ze doen....
Nah ja..quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:20 schreef Ebinas het volgende:
5 coins als je raad voor wie het vliegtuig is
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:20 schreef Ireth het volgende:
Het enthousiasme druipt er inmiddels ook vanaf hé...
"Komt er weer 1 aan he..."
quote:
Nee, voor Alice komt ie morgen zeggen zequote:Op donderdag 14 maart 2024 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zullen wel denken dat het voor Alice is, die is morgen jarig
En krijgen de andere bewoners dan ook met terug werkende kracht coins? Wat is dit nu weerquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:20 schreef Ebinas het volgende:
5 coins als je raad voor wie het vliegtuig is
Heading for Arenaquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog steeds geen vliegtuigjes gespot die in rechte lijn onderweg zijn naar de MediArena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |