Voor zover ik kan geloven wat hier wordt neergezet is Danny geen verkeersagent of buurtagent. Ook geen agent die achter boeven aan zit. Hij assisteert bij ontruimingen. Hij zal niet heel veel herkend worden als hij dienst heeft denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel persoonlijke dingen van hem weet? Ik ken zijn zwaktes, je weet wie zijn gezin is (ik ben daar niet het type voor, maar er zijn er genoeg). Ik heb letterlijk tegenover me de kinderopvang zitten waar Chelsea nu werkt, die kan haar werk amper normaal uitvoeren, ze probeert zich op de kinderen te focussen maar wordt iedere dag wel weer herkend, moet op de foto. En dat is maar 1 voorbeeld.
Daarom vind ik Ashley ook een ideale kandidate: ze snapt het spel, ze speelt het fanatiek en is daar heel open over. En verder staat ze garant voor een komische noot. En ook het feit dat haar medespelers weinig tot geen vat op haar krijgen is prachtigquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik reageerde op Koos die opmerkte dat Tyron zich heeft vergist in hoe BB werkt, niet op iets anders. Als je meedoet aan een spelletje is het handig als je de spelregels kent.
Tyron is een behoorlijke zeikstraal met een negatieve attitude en kan slecht tegen zijn verlies. Dat zijn nu niet precies eigenschappen die vallen onder het hebben van 'een mooi karakter' imho...
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Fresh .. check jij nog even alle stemmen, dan kletsen wij even met de familie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik ben het niet met je eens. Ik hoor te vaak van diverse personen hoe zou dit eruit zien op TV.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:47 schreef DGK-Eric het volgende: [..] Echte mensen? Zitten er ook niet-echte mensen in BB?
Als iemand constant aan het zeiken is dat hij verkeerd wordt neergezet op tv dan is het Ty wel.
Soms een off-day is inderdaad heel menselijk. Maar bij Tyron hebben we het inmiddels over een off-month
![]()
Nah MOD EDIT ****** jij ziet haar door een rose brilquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarom vind ik Ashley ook een ideale kandidate: ze snapt het spel, ze speelt het fanatiek en is daar heel open over. En verder staat ze garant voor een komische noot. En ook het feit dat haar medespelers weinig tot geen vat op haar krijgen is prachtig
Gewoon lol maken. Sue themquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:37 schreef spapaars het volgende:
Opdracht of kleuterschoolgedrag?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dus of de bewonesr snappen niet waarom Tyron niet is genomineerd want veel hebben op hem gestemd. ( ze gaan vast onderling daar over smoezen)
Of ze krijgen te horen dat de fans Tyron heeft vrijgesteld...
Nog veel leuker
vind haar een hele leuke RLS kandidaat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
MOD EDIT ****** jij ziet haar door een rose bril
Als een ware Billy...quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:04 schreef Hznootje het volgende:
Dilano reageert uiteraard met "dat wist ik al" op zijn nominatie.
Heeft hij ook gezegd week 7 en 9 sta ik op de bankquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:04 schreef Hznootje het volgende:
Ja ik zit ook te wachten kan ik ook gaanquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:03 schreef Ireth het volgende:
Nou gooi die nominaties maar op hé scherm, kan ik daarna boodschappen gaan doen
"Ja mijn schouder hé..."quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:04 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb nog nooit om dat groepje kunnen glimlachen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar het meeste gelachen om Ty en Randy samen met Ronahi die kunnen en konden heerlijk om zichzelf lachen. De definitie van brood is wat mij betreft het meest grappige moment van deze editie.
Zal ook wel loslopen, ik bedoel meer dat ik denk dat veel deelnemers niet beseffen hoe lang het meedoen aan een RLS'je, zoals het net werd genoemd, je kan achtervolgen. Het is niet zo heftig meer als het allereerste seizoen maar het zal je echt lang achtervolgen. Om het in de COS hoek te houden, ik denk dat de helft niet beseft wat ze af en toe hebben geroepen. Zoals bijvoorbeeld dat Chinese grapje van Lenie in het begin.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voor zover ik kan geloven wat hier wordt neergezet is Danny geen verkeersagent of buurtagent. Ook geen agent die achter boeven aan zit. Hij assisteert bij ontruimingen. Hij zal niet heel veel herkend worden als hij dienst heeft denk ik.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:03 schreef kiki2024 het volgende:
wat een prachtig nieuws. ben blij voor Ty
Omdat je het nooit gekeken hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om dat groepje kunnen glimlachen.
Maakt niet uit als hij nu maar een keertje er niet op staat....Zal hem goed doen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dus of de bewonesr snappen niet waarom Tyron niet is genomineerd want veel hebben op hem gestemd. ( ze gaan vast onderling daar over smoezen)
Of ze krijgen te horen dat de fans Tyron heeft vrijgesteld...
Nog veel leuker
Alice Zaterdag naar Grunn, ook goed?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:06 schreef marky het volgende:
Mag nu volgende week Ty en Alice in een duo.
Weer oneven volgende week dus zal wel weer anders zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:06 schreef marky het volgende:
Mag nu volgende week Ty en Alice in een duo.
Nee eerst Dilano er uitquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alice Zaterdag naar Grunn, ook goed?
Nee die dilano is echt een non rls inwoner.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar zit je ze niet dwars mee hoor, wat is dat voor aanname?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop wel dat Alice weer als 1e gesaved wordt. Alleen al om team ashley dwars te zitten.
Ah je bedoelt een Ronahi, Sabeau en Doriana?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoor te vaak van diverse personen hoe zou dit eruit zien op TV.
Dat is dan inderdaad precies het verschil in humor denk ik en daar kies je toch de bewoners op uit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit om dat groepje kunnen glimlachen.
Gebeurt ook wel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop wel dat Alice weer als 1e gesaved wordt. Alleen al om team ashley dwars te zitten.
Zoals bijvoorbeeld dat Chinese grapje van Lenie in het begin🤔🤔🤔🤔🤔quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zal ook wel loslopen, ik bedoel meer dat ik denk dat veel deelnemers niet beseffen hoe lang het meedoen aan een RLS'je, zoals het net werd genoemd, je kan achtervolgen. Het is niet zo heftig meer als het allereerste seizoen maar het zal je echt lang achtervolgen. Om het in de COS hoek te houden, ik denk dat de helft niet beseft wat ze af en toe hebben geroepen. Zoals bijvoorbeeld dat Chinese grapje van Lenie in het begin.
Daarom staat Lenie ook in Afas binnenkortquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zal ook wel loslopen, ik bedoel meer dat ik denk dat veel deelnemers niet beseffen hoe lang het meedoen aan een RLS'je, zoals het net werd genoemd, je kan achtervolgen. Het is niet zo heftig meer als het allereerste seizoen maar het zal je echt lang achtervolgen. Om het in de COS hoek te houden, ik denk dat de helft niet beseft wat ze af en toe hebben geroepen. Zoals bijvoorbeeld dat Chinese grapje van Lenie in het begin.
Ja mag ie morgen 1 liedje zingenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom staat Lenie ook in Afas binnenkort
Nee zijn tactische stemmen geweest. Begreep ik van dochter die dat op fb hadden gelezen. Vooral om dilano eruit te krijgenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Danny is ook vrij populair aan de poll van vandaag te zien.
Dat moet je anders zien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Danny is ook vrij populair aan de poll van vandaag te zien.
Ik weet het niet precies meer, misschien iemand anders hier, maar Lenie deed een Chinees na met Chinese klanken of iets in die richting. En ik meen me te herinneren dat hij daar een officiële waarschuwing voor heeft gehad. Ik vind het vrij onschuldig, maar zoiets kan je lang achtervolgen hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef KangaP het volgende:
Chinese grapje van Lenie in het begin
[..]
Zoals bijvoorbeeld dat Chinese grapje van Lenie in het begin🤔🤔🤔🤔🤔
Graag uitleg, is me ontgaan.
Dat zal ook wel gaan gebeuren denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Dat ching chang chong heeft hem discreet kwaad gedaanquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gaan gebeuren denk ik
Ja, onze headliner, op regel 5 van de poster. Die overigens al was geboekt voor hij uberhaupt het huis in ging, maar dat terzijde. We dwalen af.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom staat Lenie ook in Afas binnenkort
Nou dat herinner ik me anders nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer, misschien iemand anders hier, maar Lenie deed een Chinees na met Chinese klanken of iets in die richting. En ik meen me te herinneren dat hij daar een officiële waarschuwing voor heeft gehad. Ik vind het vrij onschuldig, maar zoiets kan je lang achtervolgen hoor.
ik lees: Oh nee wij proberen hetzelfde, maar het lukt ons niet dus het is niet eerlijk wheieieiei"quote:
Eindstand : 38 - 36 ... Tyron gesaved.
Maar even aangepast...
Eindstand : 38 - 36 ... Tyron gesaved.
Ik wel. Waren ze met die balletjes aan het gooien in die manden in de gang naast de keuken. Lenie deed toen zo'n platte mand op zijn hoofd en ging Chinees "praten" en na doen. Is vooral bij een bepaalde doelgroep op twitter een rel(letje) geweest...quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou dat herinner ik me anders niet
Je kan veel zeggen over de invloed die Ashley heeft, maar hierin heeft ze geen schuld nu héquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:15 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
ik lees: Oh nee wij proberen hetzelfde, maar het lukt ons niet dus het is niet eerlijk wheieieiei"
kop op Generaal diklip er zijn nog genoeg bewoner die achter je reet aan lopen
Dat Chinese herinner ik me welquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wel. Waren ze met die balletjes aan het gooien in die manden in de gang naast de keuken. Lenie deed toen zo'n platte mand op zijn hoofd en ging Chinees "praten" en na doen. Is vooral bij een bepaalde doelgroep op twitter een rel(letje) geweest...
Die waarschuwing weet ik dan ook niet zeker meer. Misschien was er veel roep om, dat kan ook.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Chinese herinner ik me wel
Maar geen officiële waarschuwing
Was inderdaad op Twitter en FB bij een aantal een mooi punt om Lenie op te cancelen
Nee die weet ik ook niet...quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Chinese herinner ik me wel
Maar geen officiële waarschuwing
Was inderdaad op Twitter en FB bij een aantal een mooi punt om Lenie op te cancelen
Nee, ik bezie haar met de ogen van iemand die weet dat dit Big Brother is en niet 'Ik hou van Holland' of 'Heel Holland Bakt'quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah MOD EDIT ****** jij ziet haar door een rose bril
Slaat ook op niks.....als ik kon stemmen had ik het ook gedaan en zit niet tussen die leeftijd.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:18 schreef kiki2024 het volgende:
Leeftijd maakt toch niks uit. fans zijn fans
whahahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah MOD EDIT ****** jij ziet haar door een rose bril
Uit het feit dat het tussen Ty en Danny gingquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Slaat ook op niks.....als ik kon stemmen had ik het ook gedaan en zit niet tussen die leeftijd.....
ik reageer bewust iets pikanter omdat ik merk dat veel van de MOD EDIT **** Doe maar niet graag dwars liggen om zomaar dwars te liggen. Een beetje plagen mag dan denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over de invloed die Ashley heeft, maar hierin heeft ze geen schuld nu héDit heeft zij niet gepost
Het was vaak onvermijdelijk als je de stream aanslingerde.quote:
Tegen Dilano lijkt mij onmogelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welnee, zo'n druktemakertje met een dikke nek à la Dennis Bax hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee die dilano is echt een non rls inwoner.
haha Manipulatio love itquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Duurt lang, maar ik denk dat ze bezig zijn met een stukje Manipulatio van binnen uit, bij de Febo...
Laat BB ze maar eens wat doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Wachten tot er vandaag zonder aankondiging 500 euries uit de pot gaan vanwege dichte oogjes in de zon![]()
![]()
Ik voorzie Glenn als kandidaat nr 1.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Wachten tot er vandaag zonder aankondiging 500 euries uit de pot gaan vanwege dichte oogjes in de zon![]()
![]()
Misschien land van herkomst?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uit het feit dat het tussen Ty en Danny ging
Blijkt al dat leeftijd niks zegt
BB wil eerst de pot nog wat omlaag hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat BB ze maar eens wat doen
Ipv dit
Tis wat er gecreëerd wordt
Gehang in de zon
Ik kijk niet zoquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien land van herkomst?
1 Belg tegen 2 NL'ers
Die hebben hun ogen nog wel open af en toe en bewegen. Glenn lijkt verder weg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Karen liggen te slapen.....
ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding
Karen is wakker maar Ashley slaapt hoor...Glenn zie ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die hebben hun ogen nog wel open af en toe en bewegen. Glenn lijkt verder weg.
Nopequote:Op donderdag 14 maart 2024 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Karen is wakker maar Ashley slaapt hoor...Glenn zie ik niet
Zie je die op s3? ik zie hem nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die hebben hun ogen nog wel open af en toe en bewegen. Glenn lijkt verder weg.
Neequote:Op donderdag 14 maart 2024 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Karen is wakker maar Ashley slaapt hoor...Glenn zie ik niet
Volgens mij is haar populariteit in de buitenwereld tanende en de uitslag van de ex aequo-poll net geeft ook al weinig hoop, gezien het feit dat ze daar al ver achter Danny eindigt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Je ziet de knieën van glennquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie je die op s3? ik zie hem niet
Hazeslaapjes. Ken je dat niet? Als je in de zon ligt en je steeds ff in slaap valt..1 minuutje of wat langer.quote:
Hij ligt naast Ashley .. was zo'n 5 minuten geleden wel in beeld.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie je die op s3? ik zie hem niet
Het klopt ook niet, eerst je polls via het Insta live kanaal plaatsen en dan nu via een simpele Story. Beter is gewoon net als bij het officiële stemmen via die RTL of GoPlay pagina.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Paul het volgende:
Aantal mensen zijn vies boos over de uitslagop X/facebook
Op Danny schijnt veel gestemd te zijn om zeker dialano er uit te krijgen. Tenminste dat heeft dochter op fb gelezen dat het de motivatie was.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij is haar populariteit in de buitenwereld tanende en de uitslag van de ex aequo-poll net geeft ook al weinig hoop, gezien het feit dat ze daar al ver achter Danny eindigt.
Om Dilano eruit te krijgen kan je nog op je handen gaan zitten. Die vliegt, zoveel is wel duidelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee zijn tactische stemmen geweest. Begreep ik van dochter die dat op fb hadden gelezen. Vooral om dilano eruit te krijgen
Dus omdat een paar mensen op FB dat claimen is het zo ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op Danny schijnt veel gestemd te zijn om zeker dialano er uit te krijgen. Tenminste dat heeft dochter op fb gelezen dat het de motivatie was.
Die ligt lekker zenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij ligt naast Ashley .. was zo'n 5 minuten geleden wel in beeld.
[ afbeelding ]
openbare poll van insta lastigquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Duurt lang, maar ik denk dat ze bezig zijn met een stukje Manipulatio van binnen uit, bij de Febo...
Staatsidiootquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:32 schreef Paul het volgende:
deze man heeft tyron gered van de ondergang met 100 miljoen volgers
[ x ]
Dus nu hebben mensen op Tyron gestemd die niet eens BB volgen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:32 schreef Paul het volgende:
deze man heeft tyron gered van de ondergang met 100 miljoen volgers
[ x ]
Hoop ik opquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Drama incoming ... huilende Jimmy? Nerveus ijsberende Dilano?
Boeit mij niks, Danny peentjes zweten de komende 48 uur, Dilano naar huisquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus nu hebben mensen op Tyron gestemd die niet eens BB volgen?
![]()
en een knipoogjequote:Op donderdag 14 maart 2024 11:34 schreef Hznootje het volgende:
Oh Jimmy begint al met zn hartjes richting Dilano
En dat ik op haar zou geilen... Het is geen belediging hoor, maar wel ver bezijden de waarheid.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
whahaha
oh wacht ik dacht dat die mod edit ging over het woordje geil..dat dat niet mocht
Maar het gaat dus om een cosser beledigen...oeps SORRY![]()
Dat gaan ze zelf wel uitvogelenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ruimte voor 3 foto's ze zien dus niet wie er gered is..
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:36 schreef Ireth het volgende:
Jimmy: de fans hebben gesproken
Dil: helemaal niet, we hebben zelf gestemd!
Das helemaal niet leuk, ik verheugde me op gezichten van mensen waar ik me normaal nooit op verheugquote:
Laat haar maar eens zeggen wat ze denktquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice probeert laconiek over te komen, maar haar gezicht spreekt boekdelen.
Ash niet op Ty denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny : Dat ik meer stemmen had dan Ty, dat vind ik raar.
Ash heeft anders gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:42 schreef Puzzie het volgende:
Ka en Ash snappen het volgens mij ook niet![]()
Berekening klopt niet oid
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jimmy wordt met de dag een grotere zeurneus, zo jammer, ik had hem hoog zittenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy bozig op BB ... 'Laat me dan echt een keuze maken ... echt niet tof'
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano had zichzelf willen nomineren .. maar dat mocht niet.
Hij wist dat hij erop kwam .. wou liever niet tegen Alice. Maar geen keus.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
En gij gelooft dat
Achteraf is mooi wonen
De BelgOnbegrijpelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hij ziet zaterdag avond wel dat de enige waar hij nog kans tegen maakte iemand was met vrijstelling.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij wist dat hij erop kwam .. wou liever niet tegen Alice. Maar geen keus.
Eigen belangquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Denk niet voor Alice maar meer zodat hij zaterdag zelf nog meer kans maakt
Doe maar Alicequote:Op donderdag 14 maart 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Wie ga ik nu stemmen?
Alle drie boeien mij niet heel erg.
Maar ff afwachten hoe ze zich gedragen tot en met zaterdagmiddag
Liever niet, zonder deze info groeit het wantrouwen sneller tussen ashley de bewonersquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Gooi even in het huis dat de fans Ty hebben vrijgesteld.
Heeft ze een keer een duidelijke mening, krijg je dat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:54 schreef Was-beer het volgende:
Mag Jimmy ook nog wat zeggen? Alice blijft maar ratelen
Echt heel jammer dat dat niet verteld isquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ruimte voor 3 foto's ze zien dus niet wie er gered is..
Alleen daarom al verdient ze een plek in de finale.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Die heeft geen mening
Volgt Ashley zonder dat ash dat hoeft te vragen
De BelgHopen dat het zo blijft. Danny zaterdag als eerste gesaved zal leuke reuring geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
En den Danny?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Valt mee, Dilano en Tyron nemen het prima op
Geen idee, die zag ik net bij Ashley, maar naar dat gefluister luisteren zocht ik niet.quote:
Het is in elk geval te verstaanquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:02 schreef spapaars het volgende:
Praat Alice eindelijk eens, is het ook niet goed.
Zoals verwachtquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:04 schreef cat123 het volgende:
Karin gisteren avond:
We gaan niet vertellen op wie we gaan stemmen he, je houd je mond, het blijft wel tussen ons he,
Karin vandaag:
Ja we hebben dit en dit en dit gestemd, ja ik wilde het niet hoor,
Ronahi 2.0 is gearriveerd.
Die gaat van een koude kermis thuiskomen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Het gaat gewoon tussen mij en danny
Zegt dillie [ afbeelding ]
Ken je geen steno ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Was-beer het volgende:
Ik probeer mee te typen met Alice maar het is niet te doen
Walnoot syndroom.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Komt ashley weer gaan er 2 weg zegt ze al 5 weken of zo
Oepsquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen even een target op Tom plaatsen door niet de waarheid te vertellen.
Vals kreng.
Loose targetquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vals kreng.
Is gewoon een giegelende muts zonder eigen mening die achter ashley aan huppeltquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vals kreng.
En dat strekt haar tot eer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon een giegelende muts zonder eigen mening die achter ashley aan huppelt
Die ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
Danny als persoon vind ik okee. fijne man, maar het feit dat hij zijn oren naar Ashley laat hangen pleit niet voor hem![]()
Alice vind ik drammerig en bazig en lang van stof maar is vanaf nu wel een maatje van Tyron, Randy.
Dilano boiet me niet veel.
Ik ga wel Alice stemmen. Puur tactisch ( alsof mijn ene stem iets doet
Ik mocht Lenie echt niet maar dit sloeg echt nergens op.. als je een Italiaan met een pak spaghetti in zijn hand zou je er niemand over horenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wel. Waren ze met die balletjes aan het gooien in die manden in de gang naast de keuken. Lenie deed toen zo'n platte mand op zijn hoofd en ging Chinees "praten" en na doen. Is vooral bij een bepaalde doelgroep op twitter een rel(letje) geweest...
Heb het niet mee gekregen want kreeg visite maar ik kan me het zo voorstellen....quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
Dat hoofd van Ashley...dit is de eerste keer dat ik het leuk vind om naar haar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |