Daarom staat Lenie ook in Afas binnenkortquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zal ook wel loslopen, ik bedoel meer dat ik denk dat veel deelnemers niet beseffen hoe lang het meedoen aan een RLS'je, zoals het net werd genoemd, je kan achtervolgen. Het is niet zo heftig meer als het allereerste seizoen maar het zal je echt lang achtervolgen. Om het in de COS hoek te houden, ik denk dat de helft niet beseft wat ze af en toe hebben geroepen. Zoals bijvoorbeeld dat Chinese grapje van Lenie in het begin.
Ja mag ie morgen 1 liedje zingenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom staat Lenie ook in Afas binnenkort
Nee zijn tactische stemmen geweest. Begreep ik van dochter die dat op fb hadden gelezen. Vooral om dilano eruit te krijgenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Danny is ook vrij populair aan de poll van vandaag te zien.
Dat moet je anders zien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Danny is ook vrij populair aan de poll van vandaag te zien.
Ik weet het niet precies meer, misschien iemand anders hier, maar Lenie deed een Chinees na met Chinese klanken of iets in die richting. En ik meen me te herinneren dat hij daar een officiële waarschuwing voor heeft gehad. Ik vind het vrij onschuldig, maar zoiets kan je lang achtervolgen hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef KangaP het volgende:
Chinese grapje van Lenie in het begin
[..]
Zoals bijvoorbeeld dat Chinese grapje van Lenie in het begin🤔🤔🤔🤔🤔
Graag uitleg, is me ontgaan.
Dat zal ook wel gaan gebeuren denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop wel dat Alice weer als 1e gesaved wordt. Alleen al om team ashley dwars te zitten.
Dat ching chang chong heeft hem discreet kwaad gedaanquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gaan gebeuren denk ik
Ja, onze headliner, op regel 5 van de poster. Die overigens al was geboekt voor hij uberhaupt het huis in ging, maar dat terzijde. We dwalen af.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarom staat Lenie ook in Afas binnenkort
Nou dat herinner ik me anders nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer, misschien iemand anders hier, maar Lenie deed een Chinees na met Chinese klanken of iets in die richting. En ik meen me te herinneren dat hij daar een officiële waarschuwing voor heeft gehad. Ik vind het vrij onschuldig, maar zoiets kan je lang achtervolgen hoor.
ik lees: Oh nee wij proberen hetzelfde, maar het lukt ons niet dus het is niet eerlijk wheieieiei"quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindstand : 38 - 36 ... Tyron gesaved.
Maar even aangepast...
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindstand : 38 - 36 ... Tyron gesaved.
Ik wel. Waren ze met die balletjes aan het gooien in die manden in de gang naast de keuken. Lenie deed toen zo'n platte mand op zijn hoofd en ging Chinees "praten" en na doen. Is vooral bij een bepaalde doelgroep op twitter een rel(letje) geweest...quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou dat herinner ik me anders niet
Je kan veel zeggen over de invloed die Ashley heeft, maar hierin heeft ze geen schuld nu héquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:15 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
ik lees: Oh nee wij proberen hetzelfde, maar het lukt ons niet dus het is niet eerlijk wheieieiei"
kop op Generaal diklip er zijn nog genoeg bewoner die achter je reet aan lopen
Dat Chinese herinner ik me welquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wel. Waren ze met die balletjes aan het gooien in die manden in de gang naast de keuken. Lenie deed toen zo'n platte mand op zijn hoofd en ging Chinees "praten" en na doen. Is vooral bij een bepaalde doelgroep op twitter een rel(letje) geweest...
Die waarschuwing weet ik dan ook niet zeker meer. Misschien was er veel roep om, dat kan ook.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Chinese herinner ik me wel
Maar geen officiële waarschuwing
Was inderdaad op Twitter en FB bij een aantal een mooi punt om Lenie op te cancelen
Nee die weet ik ook niet...quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Chinese herinner ik me wel
Maar geen officiële waarschuwing
Was inderdaad op Twitter en FB bij een aantal een mooi punt om Lenie op te cancelen
Nee, ik bezie haar met de ogen van iemand die weet dat dit Big Brother is en niet 'Ik hou van Holland' of 'Heel Holland Bakt'quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah MOD EDIT ****** jij ziet haar door een rose bril
Slaat ook op niks.....als ik kon stemmen had ik het ook gedaan en zit niet tussen die leeftijd.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:18 schreef kiki2024 het volgende:
Leeftijd maakt toch niks uit. fans zijn fans
whahahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah MOD EDIT ****** jij ziet haar door een rose bril
Uit het feit dat het tussen Ty en Danny gingquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Slaat ook op niks.....als ik kon stemmen had ik het ook gedaan en zit niet tussen die leeftijd.....
ik reageer bewust iets pikanter omdat ik merk dat veel van de MOD EDIT **** Doe maar niet graag dwars liggen om zomaar dwars te liggen. Een beetje plagen mag dan denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over de invloed die Ashley heeft, maar hierin heeft ze geen schuld nu héDit heeft zij niet gepost
Het was vaak onvermijdelijk als je de stream aanslingerde.quote:
Tegen Dilano lijkt mij onmogelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alice Zaterdag naar Grunn, ook goed?
Welnee, zo'n druktemakertje met een dikke nek à la Dennis Bax hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee die dilano is echt een non rls inwoner.
haha Manipulatio love itquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Duurt lang, maar ik denk dat ze bezig zijn met een stukje Manipulatio van binnen uit, bij de Febo...
Laat BB ze maar eens wat doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Wachten tot er vandaag zonder aankondiging 500 euries uit de pot gaan vanwege dichte oogjes in de zon![]()
![]()
Ik voorzie Glenn als kandidaat nr 1.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Wachten tot er vandaag zonder aankondiging 500 euries uit de pot gaan vanwege dichte oogjes in de zon![]()
![]()
Misschien land van herkomst?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uit het feit dat het tussen Ty en Danny ging
Blijkt al dat leeftijd niks zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |