Voor zover ik kan geloven wat hier wordt neergezet is Danny geen verkeersagent of buurtagent. Ook geen agent die achter boeven aan zit. Hij assisteert bij ontruimingen. Hij zal niet heel veel herkend worden als hij dienst heeft denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel persoonlijke dingen van hem weet? Ik ken zijn zwaktes, je weet wie zijn gezin is (ik ben daar niet het type voor, maar er zijn er genoeg). Ik heb letterlijk tegenover me de kinderopvang zitten waar Chelsea nu werkt, die kan haar werk amper normaal uitvoeren, ze probeert zich op de kinderen te focussen maar wordt iedere dag wel weer herkend, moet op de foto. En dat is maar 1 voorbeeld.
Daarom vind ik Ashley ook een ideale kandidate: ze snapt het spel, ze speelt het fanatiek en is daar heel open over. En verder staat ze garant voor een komische noot. En ook het feit dat haar medespelers weinig tot geen vat op haar krijgen is prachtigquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik reageerde op Koos die opmerkte dat Tyron zich heeft vergist in hoe BB werkt, niet op iets anders. Als je meedoet aan een spelletje is het handig als je de spelregels kent.
Tyron is een behoorlijke zeikstraal met een negatieve attitude en kan slecht tegen zijn verlies. Dat zijn nu niet precies eigenschappen die vallen onder het hebben van 'een mooi karakter' imho...
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Fresh .. check jij nog even alle stemmen, dan kletsen wij even met de familie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik ben het niet met je eens. Ik hoor te vaak van diverse personen hoe zou dit eruit zien op TV.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:47 schreef DGK-Eric het volgende: [..] Echte mensen? Zitten er ook niet-echte mensen in BB?
Als iemand constant aan het zeiken is dat hij verkeerd wordt neergezet op tv dan is het Ty wel.
Soms een off-day is inderdaad heel menselijk. Maar bij Tyron hebben we het inmiddels over een off-month
![]()
Nah MOD EDIT ****** jij ziet haar door een rose brilquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarom vind ik Ashley ook een ideale kandidate: ze snapt het spel, ze speelt het fanatiek en is daar heel open over. En verder staat ze garant voor een komische noot. En ook het feit dat haar medespelers weinig tot geen vat op haar krijgen is prachtig
Gewoon lol maken. Sue themquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:37 schreef spapaars het volgende:
Opdracht of kleuterschoolgedrag?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dus of de bewonesr snappen niet waarom Tyron niet is genomineerd want veel hebben op hem gestemd. ( ze gaan vast onderling daar over smoezen)
Of ze krijgen te horen dat de fans Tyron heeft vrijgesteld...
Nog veel leuker
vind haar een hele leuke RLS kandidaat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
MOD EDIT ****** jij ziet haar door een rose bril
Als een ware Billy...quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:04 schreef Hznootje het volgende:
Dilano reageert uiteraard met "dat wist ik al" op zijn nominatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |