Zoals verwachtquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:04 schreef cat123 het volgende:
Karin gisteren avond:
We gaan niet vertellen op wie we gaan stemmen he, je houd je mond, het blijft wel tussen ons he,
Karin vandaag:
Ja we hebben dit en dit en dit gestemd, ja ik wilde het niet hoor,
Ronahi 2.0 is gearriveerd.
Die gaat van een koude kermis thuiskomen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Het gaat gewoon tussen mij en danny
Zegt dillie [ afbeelding ]
Ken je geen steno ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Was-beer het volgende:
Ik probeer mee te typen met Alice maar het is niet te doen
Walnoot syndroom.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Komt ashley weer gaan er 2 weg zegt ze al 5 weken of zo
Oepsquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen even een target op Tom plaatsen door niet de waarheid te vertellen.
Vals kreng.
Loose targetquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vals kreng.
Is gewoon een giegelende muts zonder eigen mening die achter ashley aan huppeltquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vals kreng.
En dat strekt haar tot eer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon een giegelende muts zonder eigen mening die achter ashley aan huppelt
Die ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
Danny als persoon vind ik okee. fijne man, maar het feit dat hij zijn oren naar Ashley laat hangen pleit niet voor hem![]()
Alice vind ik drammerig en bazig en lang van stof maar is vanaf nu wel een maatje van Tyron, Randy.
Dilano boiet me niet veel.
Ik ga wel Alice stemmen. Puur tactisch ( alsof mijn ene stem iets doet
Ik mocht Lenie echt niet maar dit sloeg echt nergens op.. als je een Italiaan met een pak spaghetti in zijn hand zou je er niemand over horenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wel. Waren ze met die balletjes aan het gooien in die manden in de gang naast de keuken. Lenie deed toen zo'n platte mand op zijn hoofd en ging Chinees "praten" en na doen. Is vooral bij een bepaalde doelgroep op twitter een rel(letje) geweest...
Heb het niet mee gekregen want kreeg visite maar ik kan me het zo voorstellen....quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
Dat hoofd van Ashley...dit is de eerste keer dat ik het leuk vind om naar haar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |