BB wil eerst de pot nog wat omlaag hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat BB ze maar eens wat doen
Ipv dit
Tis wat er gecreëerd wordt
Gehang in de zon
Ik kijk niet zoquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien land van herkomst?
1 Belg tegen 2 NL'ers
Die hebben hun ogen nog wel open af en toe en bewegen. Glenn lijkt verder weg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Karen liggen te slapen.....
ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding
Karen is wakker maar Ashley slaapt hoor...Glenn zie ik nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die hebben hun ogen nog wel open af en toe en bewegen. Glenn lijkt verder weg.
Nopequote:Op donderdag 14 maart 2024 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Karen is wakker maar Ashley slaapt hoor...Glenn zie ik niet
Zie je die op s3? ik zie hem nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die hebben hun ogen nog wel open af en toe en bewegen. Glenn lijkt verder weg.
Neequote:Op donderdag 14 maart 2024 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Karen is wakker maar Ashley slaapt hoor...Glenn zie ik niet
Volgens mij is haar populariteit in de buitenwereld tanende en de uitslag van de ex aequo-poll net geeft ook al weinig hoop, gezien het feit dat ze daar al ver achter Danny eindigt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop wel dat Alice weer als 1e gesaved wordt. Alleen al om team ashley dwars te zitten.
Je ziet de knieën van glennquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie je die op s3? ik zie hem niet
Hazeslaapjes. Ken je dat niet? Als je in de zon ligt en je steeds ff in slaap valt..1 minuutje of wat langer.quote:
Hij ligt naast Ashley .. was zo'n 5 minuten geleden wel in beeld.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie je die op s3? ik zie hem niet
Het klopt ook niet, eerst je polls via het Insta live kanaal plaatsen en dan nu via een simpele Story. Beter is gewoon net als bij het officiële stemmen via die RTL of GoPlay pagina.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Paul het volgende:
Aantal mensen zijn vies boos over de uitslagop X/facebook
Op Danny schijnt veel gestemd te zijn om zeker dialano er uit te krijgen. Tenminste dat heeft dochter op fb gelezen dat het de motivatie was.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij is haar populariteit in de buitenwereld tanende en de uitslag van de ex aequo-poll net geeft ook al weinig hoop, gezien het feit dat ze daar al ver achter Danny eindigt.
Om Dilano eruit te krijgen kan je nog op je handen gaan zitten. Die vliegt, zoveel is wel duidelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee zijn tactische stemmen geweest. Begreep ik van dochter die dat op fb hadden gelezen. Vooral om dilano eruit te krijgen
Dus omdat een paar mensen op FB dat claimen is het zo ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op Danny schijnt veel gestemd te zijn om zeker dialano er uit te krijgen. Tenminste dat heeft dochter op fb gelezen dat het de motivatie was.
Die ligt lekker zenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij ligt naast Ashley .. was zo'n 5 minuten geleden wel in beeld.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |