Er slaapt toch niemandquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:55 schreef zodeju het volgende:
Dus totaal geen boete voor buiten slapen......heerlijk een tukkie in de zon.
Tom en jimmy hebben dingen voor alice gemaakt en aan iedere bewoner gevraagd om een kaartje voor haar te maken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze nog wat coins kunnen verdienen zodat ze echt een feestje kunnen houden.
Goed geschat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
Tom vraagt hoeveel graden en kijkt richting ashley en Danny. Geven allebei geen antwoord en Alice zegt 14 of zo
quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Het gaat gewoon tussen mij en danny
Zegt dillie [ afbeelding ]
Het zal in die tuin echt een stuk warmer zijnquote:
Uit de windquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zal in die tuin echt een stuk warmer zijn
Kan ook komen omdat Tom tegen het protocol zondigde. Tegen een koningin begin je geen gesprek uit jezelf. Je spreekt haar alleen aan als je wat wordt gevraagd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Ashly is echt wel in droomland, Tom vroeg iets en er zat nergens beweging/reactie
Ja pas weer contact met zijn vader..broer niet met zijn moeder. Ðie stuurt geen berichtjes naar zijn moeder maar wel naar hem. Hij wil alles gaan fiksen als hij thuis is.quote:
Wie??quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Randy komt er goed door, is onopvallend dat ze in het huis niet eens weten dat ze ook op hem kunnen stemmen?
DIe man voegt echt niets toe. Af en toe zie je hem zitten en denk je, o ja hij is er ook nog
Ze is wel iemand van ik ik ik wil wel kunnen rekenen op mensenquote:
Ashley is even de controle kwijt en dat kan ze maar slecht handelen.quote:
Dat mensen zich niet aan de beloftes hebben gehoudenquote:
Ik denk dat ze de afsnijding met karan niet kan handelenquote:
Afsnijding?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de afsnijding met karan niet kan handelen
Ja dus, ze is al zo lang bezig en nu merkt ze dat er iemand zo vies is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:10 schreef Thorelf het volgende:
huilt ze nu omdat men niet doet wat zij wil?? ik moet kunnen rekenen op mensen!
Laat die mensen dan ook eens lekker douchenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
Het is heel raar, het lijkt dan of iemand heel vies is snikt Ash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat die mensen dan ook eens lekker douchen
Eigenheimerquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:10 schreef Thorelf het volgende:
huilt ze nu omdat men niet doet wat zij wil?? ik moet kunnen rekenen op mensen!
Alice geeft gestemd op hem he.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy zegt dat hij ook vertrouwen heeft geschonden, of eigenlijk ook niet maar ja
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:12 schreef Jockari het volgende:
De veearts voor Karen is gearriveerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |