Okeequote:
Waar ik op Rhosyn reageer. Ik wilde nog iets toevoegen maar drukte op kwootquote:
Volgens mij zeiden ze Alice.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:55 schreef Rhosyn het volgende:
Krijgt Danny nu 5 coins?
Of hadden ze hem niet goed geraden?
ze hadden Jimmyquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:55 schreef Rhosyn het volgende:
Krijgt Danny nu 5 coins?
Of hadden ze hem niet goed geraden?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Okee
Het 1e wat in mijn hoofd kwam was dat muntje dat als vanzelf over de deur bewoog ...
oh zo bedoel je haha ik dacht door te quoten en dan verkeerd iets zeggen hahaquote:
Hele mooie liefdes filmquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Zij zei altijd Ilove you en hij zei dan alleen maar dito en daar was ze niet blij mee. Toen ze hem op het laatst zag als een ghost zei hij I love you en reageerde zij met dito..wat een liefde was dat
oooh, was zo mooiquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Zij zei altijd Ilove you en hij zei dan alleen maar dito en daar was ze niet blij mee. Toen ze hem op het laatst zag als een ghost zei hij I love you en reageerde zij met dito..wat een liefde was dat
Nou dat overkomt me ook regelmatigquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh zo bedoel je haha ik dacht door te quoten en dan verkeerd iets zeggen haha
zo gejankt de eerste keer kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch knap dat Tom een poging doetquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
~13:45 - Stream 2 - Jimmy trekt wat eten uit de koelkast als Tom hem aanspreekt
Tom: "Echt Jimmy. Je moet stoppen met zo negatief te zijn"
Jimmy: "Ik ben niet negatief he"
Tom: "Nee maar dat lijkt zo, je komt echt zo over Jim"
Jimmy: "Ja maar dat maakt mij niet uit man ik ben echt..."
Tom: "Maar dat is echt goed bedoeld he, snap je wat ik wil zeggen? Want je bent echt kei goed bezig snapte?"
Jimmy: "Ja tuurlijk ik heb honger en ik wil wat eten. Ik ben niet negatief he, ik snap ook niet dat dat zo over komt"
Tom: "Ja dat leek zo, dat je zo... Of verdrietig, of..."
Jimmy: "Ja ik zit met andere dingen die ik gedaan heb, dat heeft niks met dit te maken he"
Tom: "Met Alice? Over uw keuze?"
Jimmy: "Ja. Ik ben gewoon niet sterk genoeg geweest, ik ben nu gewoon gedwongen in iets enne.. Het is ok, ik moet het met rust laten. Maar dat heeft niks met dit te maken. Dat moet je ook niet zo zeggen, want dat is niet zo"
Tom: "Het is.. Zaterdag wordt dat beslist en dan zie je verder he?"
Glenn komt erbij in de keuken.
Ik denk dat Jimmy best beïnvloed is in DGK..quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
~13:45 - Stream 2 - Jimmy trekt wat eten uit de koelkast als Tom hem aanspreekt
Tom: "Echt Jimmy. Je moet stoppen met zo negatief te zijn"
Jimmy: "Ik ben niet negatief he"
Tom: "Nee maar dat lijkt zo, je komt echt zo over Jim"
Jimmy: "Ja maar dat maakt mij niet uit man ik ben echt..."
Tom: "Maar dat is echt goed bedoeld he, snap je wat ik wil zeggen? Want je bent echt kei goed bezig snapte?"
Jimmy: "Ja tuurlijk ik heb honger en ik wil wat eten. Ik ben niet negatief he, ik snap ook niet dat dat zo over komt"
Tom: "Ja dat leek zo, dat je zo... Of verdrietig, of..."
Jimmy: "Ja ik zit met andere dingen die ik gedaan heb, dat heeft niks met dit te maken he"
Tom: "Met Alice? Over uw keuze?"
Jimmy: "Ja. Ik ben gewoon niet sterk genoeg geweest, ik ben nu gewoon gedwongen in iets enne.. Het is ok, ik moet het met rust laten. Maar dat heeft niks met dit te maken. Dat moet je ook niet zo zeggen, want dat is niet zo"
Tom: "Het is.. Zaterdag wordt dat beslist en dan zie je verder he?"
Glenn komt erbij in de keuken.
Ik ook hoor en ik denk de meesten wel..quote:
Nou inderdaad.....is ook lekker ook.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
kunnen ze trouwens niet een keer bolletjes maken haha
Als een echt vriendquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch knap dat Tom een poging doet
En toch lijken ze beiden evenveel water bij de wijn gedaan te hebben, dus ook hij heeft zijn poot dus stijf gehouden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy best beïnvloed is in DGK..
Nee, denk het niet maar die rol moet hij wel spelen want hij had het beloofd ook al zegt Dylano dat het niet uitmaakt infeite hetzelfde hebben gestemd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy best beïnvloed is in DGK..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |