Zaterdag volgens mij..en voor Ty komt er ook eentje aanquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:43 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wanneer Glenn de zijne krijgt.....dacht eerst nog misschien samen.....
Zaterdag dacht ik.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:43 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wanneer Glenn de zijne krijgt.....dacht eerst nog misschien samen.....
Het is schattig maar.......quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
Ze horen getoeter, en Karen denkt dat het vliegtuigje toeterde![]()
"Waarom kan een vlieger niet tuuter??"
Hoe zeggen ze dat in België? De kaas loopt uit haar orenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
Ze horen getoeter, en Karen denkt dat het vliegtuigje toeterde![]()
"Waarom kan een vlieger niet tuuter??"
Misschien als het in de lucht een tegenligger aan ziet komenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Glenn klok ook verbaasd: "Waarom moet ene vlieger tuuten? Voor wat zijn de opties daar aan?!"
nee dat was zijn wedervraag aan karen ik begreep het als wat hij daar nou mee moest zo zei hij het tegen haarquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Glenn klok ook verbaasd: "Waarom moet ene vlieger tuuten? Voor wat zijn de opties daar aan?!"
Glenn heeft u gelezen, want hij vroeg het zich ook af dat ze aan 10 gaan geraken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dus, nu vliegtuig nummer 7.
En ik dacht nog 2 op komst? Dan zitten we aan 9.
Zouden we de 10 halen?
Ik denk niet dat hij daar veel voor hoeft te doen.. hij is behoorlijk rossig en dan kan je huid niet veel hebben.quote:
Er staan niet voor niets vraagtekens in die quote...quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat was zijn wedervraag aan karen ik begreep het als wat hij daar nou mee moest zo zei hij het tegen haar
Ik houdt ook van u..quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:48 schreef Rhosyn het volgende:
Wat betekent: Dito "hartje" I en witte vlag?
Ken je de film Ghost niet?quote:
ik weet er alles vanquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar veel voor hoeft te doen.. hij is behoorlijk rossig en dan kan je huid niet veel hebben.
Daar werd het ook vaak in benoemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |