Ze wou ty, das een Nederlander, den Danny is belgs.(das het enige wat ik kan bedenken..)quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik niet begrijp van Ashley dan ook waarom zij hem er niet op wilt ze vond hem paar dagen nog vreemd bezig met die andere kamp ?
Wil steeds 3 Nederlanders op de bankquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik niet begrijp van Ashley dan ook waarom zij hem er niet op wilt ze vond hem paar dagen nog vreemd bezig met die andere kamp ?
Ja, hij geloofde het niet toen anderen het inmiddels al gezien haddenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:37 schreef woxxel2 het volgende:
Ah. Danny, hij was echt verbaasd dat t voor hem was.
Dit keer vond ik t vliegtuigje ontroerend
aha ok ja da is wel logischquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze wou ty, das een Nederlander, den Danny is belgs.(das het enige wat ik kan bedenken..)
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Danny begrijpt niet dat mensen daar geld voor uitgegeven
Eerst de sterkste, Danny is de zwakste kon ze nog bewerken tot het zijn tijd werd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet. Dat waren twee stemmen op Ty (Danny en Glenn en Karen en Tom) maar die staat er niet op omdat deze gered is. Ze snapt het verder niet omdat ze er veel te weinig over praten. Ze hadden kunnen tellen en erachter kunnen komen dat Ty een safe heeft gehad.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft zelf niet op ty gestemd
En dan anderen kwalijk nemen dat ze een eigen keus maken
Nee heb dat nooit begrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit mssn in de DBK of woestboos dat vliegtuig niet voor hem is, hij is immers de beste en de knapste blablaquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:40 schreef Hznootje het volgende:
Is Dilano al naar huis? Zie m ook niet bij het vliegtuig kijken..
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:40 schreef Jockari het volgende:
Volgende week een vliegertje voor Dilano
Met op de sleep...Maar dan letterlijk een vlieger boven het huis waarvan je het touwtje ook goed kan zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |