Nopequote:
Denk het ookquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan gaat die volledig naast zijn schoenen lopen.
Ze heeft zelf niet op ty gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef marky het volgende:
Dus ze wil het hard spelen... Ze kan het spel niet controleren.
Ze weet niet dat Ty gered is door de insta stemmers. Ze had gedacht dat de bank Ty, Alice, Dilano zou zijn
En ze ging wel helemaal uit haar dak toen Tyron begon te praten toen ze een vraag stelde aan iedereen... Kan zijn dat Ty zo in gedachten zat dat hij de vraag van Ashley helemaal niet hoorde.. maar dat komt niet in haar op.quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:55 schreef schizolientje het volgende:
Ashly is echt wel in droomland, Tom vroeg iets en er zat nergens beweging/reactie
Ze snapt de uitslag niet, denkt dus dat iemand niet gedaan heeft wat gepland was. Weet nog niet dat de kijker heeft mogen kiezen, want ze wilden duidelijk ty er op.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:25 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er nou aan de hand was met Ash ,
Had ze zelf kunnen voorkomen door op Ty te stemmenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
Ashley is boos en is verdrietig dat Danny op de bank is gezet door o.a. Karen. zeggen haar fans
"Diene valies staat bij bompa, groetjes Wendy"quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
op de fangroep van danny FB staan al fotos van vertrek vliegtuigje, dus is voor Danny
Je geen zorgen hoeven maken over het echte leven. Rekeningen betalen. Lastige buren. Werk. Vervelende collega's, nieuws over oorlog en politiek etc etc boodschappen doen vergat ik nog fquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:26 schreef woxxel2 het volgende:
Ik vraag me zo af wat ze allemaal verstaan onder , we gaan genieten, wat is t genieten daar precies. Luieren of afgesloten zijn van de buitenwereld?
welk verhaal?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
Oh het verhaal is toch anders begrijp ik .. dat spreekt dan weer voor haar
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef marky het volgende:
Ze weet niet dat Ty gered is door de insta stemmers. Ze had gedacht dat de bank Ty, Alice, Dilano zou zijn
Dan had ze er drie erop gezet waar ze zelf heel blij van wordt.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef marky het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Diene valies staat bij bompa, groetjes Wendy"
Volgens mij dat ze denkt dat haar groepje zich niet aan hun woord heeft gehouden en dat daarom Tyron nu niet op de bank zit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:25 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er nou aan de hand was met Ash ,
Karen wilde Danny absoluut niet op de bank , daar hadden gisteravond zelfs gedoe overquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
Ashley is boos en is verdrietig dat Danny op de bank is gezet door o.a. Karen. zeggen haar fans
Denk de PHSVZ ... die andere kan ik niet vinden ... maar maakt ook eigenlijk geen klap uitquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog steeds geen vliegtuigjes gespot die in rechte lijn onderweg zijn naar de MediArena.
Dat kon niet daar kreeg ze Randy niet in mee....quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ze zelf kunnen voorkomen door op Ty te stemmen
zeker wetenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan gaat die volledig naast zijn schoenen lopen.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:32 schreef zodeju het volgende:
Wat lullig zou zo maar kunnen dat B.B. dit betaalt.......
linkie?quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
op de fangroep van danny FB staan al fotos van vertrek vliegtuigje, dus is voor Danny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |