oh zou ook kunnen hoor. De ene dag lees ik donderdag en de andere dag lees ik vrijdag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht vrijdag maar ik heb niets met verjaardagen
Tyron ook 3? Dan Danny, Alice en Tyron?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef rinardo het volgende:
ik denk dat we morgenvroeg moeten kiezen tussen Danny en Alice
Alice&jimmy
Dilano tyron danny
Ashley&randy
Dilano glen alice
Danny&glen
Dilano tyron alice
Tyron&dilano
Danny glen alice
Tom&karen
Dilano danny tyron
Dilano 4
Danny 3
Alice 3
Tyron 3
Glen 2
15 maartquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
oh zou ook kunnen hoor. De ene dag lees ik donderdag en de andere dag lees ik vrijdag.
Wat ik wel weet is dat ze slingers hebben gemaakt voor verjaardag oidquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
oh zou ook kunnen hoor. De ene dag lees ik donderdag en de andere dag lees ik vrijdag.
yep (sorry was ty vergeten in 1e regel)quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tyron ook 3? Dan Danny, Alice en Tyron?
Zoiets heb ik ook gelezen maar kan ook onzin zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef rinardo het volgende:
ik denk dat we morgenvroeg moeten kiezen tussen Danny Tyron en Alice
Alice&jimmy
Dilano tyron danny
Ashley&randy
Dilano glen alice
Danny&glen
Dilano tyron alice
Tyron&dilano
Danny glen alice
Tom&karen
Dilano danny tyron
Dilano 4
Danny 3
Alice 3
Tyron 3
Glen 2
Hoop speculaas weer...quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef rinardo het volgende:
ik denk dat we morgenvroeg moeten kiezen tussen Danny Tyron en Alice
Alice&jimmy
Dilano tyron danny
Ashley&randy
Dilano glen alice
Danny&glen
Dilano tyron alice
Tyron&dilano
Danny glen alice
Tom&karen
Dilano danny tyron
Dilano 4
Danny 3
Alice 3
Tyron 3
Glen 2
Alleen 1 Glenn stem en 2 Alice stemmen zijn calculated guesses (kunnen ook Jimmy zijn) maar de rest is al op stream bevestigdquote:
Ik heb ook een zwak voor Danny. Hij moet zich niet gek laten maken en gewoon zichzelf blijvenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:34 schreef rinardo het volgende:
Dan zou ik Danny saven. Morgen om 13.30 uur zijn vliegtuig en horen dat de fans hem van het nominatiebord gehaald hebben 😂 die hoofden alleen al gaan geld waard zijn 😂😂
[ link | afbeelding ]
Kan dat dan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:34 schreef rinardo het volgende:
Dan zou ik Danny saven. Morgen om 13.30 uur zijn vliegtuig en horen dat de fans hem van het nominatiebord gehaald hebben 😂 die hoofden alleen al gaan geld waard zijn 😂😂
[ link | afbeelding ]
Gaat dat dan weer stemmen via een smiley? Ik vind dat zo onduidelijk , snap daar weinig vanquote:
Precies! Ik doe er ook niet aan mee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:49 schreef Snoozey het volgende:
idioot gedoe, via IG stemmen. moet ook nog eens mobiel. dan maar niet he
Ik weet inmiddels dat als iemand vooraan staat dat niet betekent dat hij/zij het meeste stemmen gekregen heeftquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:47 schreef Puzzie het volgende:
Mo
[..]
Gaat dat dan weer stemmen via een smiley? Ik vind dat zo onduidelijk , snap daar weinig van
Ja ik snap daar sowieso niets van , alleen al hoe je er moet komen en dan nog uitvogelen hoe je moet stemmen .quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:49 schreef Snoozey het volgende:
Of je even tien lijstjes in wil vullenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:51 schreef Snoozey het volgende:
ze dwingen je zowat alles op mobiel te doen. mij krijgen ze er niet mee
Maar je hebt dan onderaan dat bericht een paar vakjes met smileys en verder kom ik nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels dat als iemand vooraan staat dat niet betekent dat hij/zij het meeste stemmen gekregen heeft
Idd achterlijk. Ik heb niet eens Aandachtzoekgram. Laat ze gewoon de reguliere manier gebruiken zoals met de nominaties.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:49 schreef Snoozey het volgende:
Ik had eerst ook insta via mijn pc maar dat werkt niet meer, ik zit amper op mijn mobiel , en op insta . Maar snap ook helemaal niets van dat stemmen . je het bericht en geen idee hoe verder. waardeloosquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:51 schreef Snoozey het volgende:
ze dwingen je zowat alles op mobiel te doen. mij krijgen ze er niet mee
quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy: het is makkelijker om iemand te vinden om sex mee te hebben dan om naar de bios te gaan ..
komt ie nu meequote:Op woensdag 13 maart 2024 23:55 schreef Snoozey het volgende:
nou het is iig makkelijker om zomaar willekeurig met iemand seks te hebben dan om mee te krijgen naar de bios
als ik jimmie moet geloven
Dan ben je verder dan ik . want ik moet eerst iedere keer weer uitvinden waar die smileys staan en waar ze voor staan. Ik zie standaard de vakjes met een hartje,smiley en een vakje met' meer dan 61'quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB sauna nu op stream 1, opname loopt, leuk gesprek ...
Snap het niet helemaal, zie je dit niet ??quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:58 schreef Puzzie het volgende:
Dan ben je verder dan ik . want ik moet eerst iedere keer weer uitvinden waar die smileys staan en waar ze voor staan. Ik zie standaard de vakjes met een hartje,smiley en een vakje met' meer dan 61'
lekker duidelijk
Hier wel maar ik had het over het stemmen voor BB via instaquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Snap het niet helemaal, zie je dit niet ??
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat dan op zijn twitter account ?
ha hij heeft niet voor zn maatje gestreden dusquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Alice op Dilano, Jimmy op Tyron en de laatse gezamelijke stem op Danny.
Oops, sorry.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:02 schreef Puzzie het volgende:
Hier wel maar ik had het over het stemmen voor BB via insta
Nee omdat er geen redden meer aan was. Omdat hij er zowiezo op zou staan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:03 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ha hij heeft niet voor zn maatje gestreden dus
wisten ze dat dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:04 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee omdat er geen redden meer aan was. Omdat hij er zowiezo op zou staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beetje voorbarig deze poll, er is toch nog niet bekend op welke bewoners gestemd kan worden morgenvroeg?quote:
Dankjewelquote:
Ja wat nouquote:
Tsja kennelijk wel. Maar er was ook maar weinig keuze, ze moesten er drie uit vier kiezen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:04 schreef Snoozey het volgende:
[..]
wisten ze dat dan?
of is dit vragen naar een bekende weg
quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ben je verder dan ik . want ik moet eerst iedere keer weer uitvinden waar die smileys staan en waar ze voor staan. Ik zie standaard de vakjes met een hartje,smiley en een vakje met' meer dan 61'
lekker duidelijk
Morgenochtend komt daar een melding over op de BB van instaquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik snap er nog niks van, die livestreamupdates pagina is bij mij blanco
ah ok, ik ga het proberenquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgenochtend komt daar een melding over op de BB van insta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DGK_Tegengas op 14-03-2024 00:36:35 ].
Jimmy is echt smoorverliefd op Dilanoquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
vind jimmy het nou heftig dat hij het tof heeft met de andere jongens?
Slaap lekker💤quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, korte update de filmpjes zijn gelukkig niet weg maar heb uit voorzorg
alles gisteren off-line gehaald. Zet het nu langzaam terug, maar had vandaag
geen internet door een storing en heb niets kunnen opnemen.
Ga de komende dagen weer proberen op te nemen en online te zetten,
nu even rust de komende 48 uur, welterusten ...![]()
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat Danny een heel Belgisch politiekorps achter zich heeft staan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:58 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn. Dat verwacht niemand.
Dus alle foutjes worden weggewerkt ...quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:29 schreef FBtje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Danny een heel Belgisch politiekorps achter zich heeft staan.
En tegen Dilano zelf zei Jimmie nog dat hij het zo super vindt dat Dilano zoveel plezier heeftquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
vind jimmy het nou heftig dat hij het tof heeft met de andere jongens?
Ik vind dit ook een lastige , ik geloof zeker wel dat hij onzeker in het huis kwam ,en zijn draai moest vinden. Maar de meesten zijn gek met hem , hij is net als de anderen ook niet vies van een partijtje roddelen en olie op het vuur gooien . Hij was door zijn actie om Dillie te 'redden' heel populair , en begrijpelijk . Maar nu zit hij al een paar dagen te miepen over een paar berichtjes die ik persoonlijk heel mooi geformuleerd vond. Hij had al vaker twijfels ,maar dat wuift hij weg omdat hij een oprechte vriendschap met Dillie heeft . En dan laat hij zich zo kennen door alleen maar te miepen , dippen en klagen zuchten puffen omdat hij niet weet wat hij ermee aan moetquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:24 schreef Krambo het volgende:
Ik heb echt geen idee meer of Jimmy echt zo onzeker of jaloers is, of dat hij een spel speelt
En toch kijken wequote:Op donderdag 14 maart 2024 00:38 schreef chufi het volgende:
Het blijft een gezeik, gelul, gekonkel. gegok , gegun , gehaat , genomineer programma. 100% 24/7 in een te klein hok ... in een matig Tv setup, met wat saaie . slecht geklede, chiquis in de presentatie tijdens een hele slechte live show op een zaterdagavond ,.... en dat elke week weer ...alles mis met deze show dus ...
Helemaal waar, ik vond die fanroom gisteren zo een gemiste kans ...quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:38 schreef chufi het volgende:
Het blijft een gezeik, gelul, gekonkel. gegok , gegun , gehaat , genomineer programma. 100% 24/7 in een te klein hok ... in een matig Tv setup, met wat saaie . slecht geklede, chiquis in de presentatie tijdens een hele slechte live show op een zaterdagavond ,.... en dat elke week weer ...alles mis met deze show dus ...
Ik nauwelijks ... soms want omdat wat ik al genoemde .... tis so boring .... met hoofdletters ..quote:
Ja dat is wel zo. En ook nog al die sl/ herhalingen.😲quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:38 schreef chufi het volgende:
Ja om daar maar niets eens over te beginnen ... zo bagger slecht ... live op 1 herhaling op 2. In Belgie hebben ze volgens mij alleen 1 ... Maar nee soms is het andersom live op 2 en herhaling op 2 ... de Belgen worden helemaal genaaid door de regie ... eigenlijk een grote afzetterij truc van Videoland ....quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. En ook nog al die sl/ herhalingen.😲
Maar vinden meerderen dat?quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:44 schreef Mercedes. het volgende:
Van mij mag gewoon een underdog inmiddels winnen en dan vind ik dat Tyron dat het meest verdiend en daarna Alice.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:44 schreef Krambo het volgende:
"ik hoop oprecht Tommy, dat wij hier met z'n tweeën tot het einde kunnen blijven''
bbrr
Wat heeft voor relikwie of dingetje ...quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even een gebedje voor goede dagafsluiting. ik zeg tot de volgende
[ afbeelding ]
Zal wel een kruisje zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft voor relikwie of dingetje ...
Ga die Karen pakken ipv dat gedoe ...
Als hij daar nu steun uit haalt.. laat hem.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft voor relikwie of dingetje ...
Ga die Karen pakken ipv dat gedoe ...
Ow dat.quote:
Dat vind ik juist schattigquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ow dat.![]()
Is een knuffel van zijn zoontje.
Hij gebruikt het, kijkt in de camera.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:00 schreef FBtje het volgende:
[..]
Als hij daar nu steun uit haalt.. laat hem.
Ik geloof daar helemaal niks van.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:03 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Hij gebruikt het, kijkt in de camera.
Succes met de operatiequote:Op donderdag 14 maart 2024 04:44 schreef Poeziewoes het volgende:
Jammer kan niet stemmen morgen, want dan lig ik op de operatiekamer in Rotterdam!
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2024 04:44 schreef Poeziewoes het volgende:
Jammer kan niet stemmen morgen, want dan lig ik op de operatiekamer in Rotterdam!
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2024 04:44 schreef Poeziewoes het volgende:
Dilano is daar zeker. Randy heeft zijn poot stijf gehouden over Ty en Ashley wilde Danny niet. Alice vermoed ik bij hun ook omdat Randy daarvan zeggen kan dat hij alleen Ty redden kon. Jimmy of Glenn zijn daar de derde.quote:Op donderdag 14 maart 2024 05:02 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat ashley en randy dan toch een verrassende stemming hebben gedaan. Dat die voor jimmy en Alice hebben gekozen en bv dilano erbij.
Dan is de keus morgen tussen Alice Danny en tyron om een vrijstelling
Met de staart tussen de benen gevlucht voor de Generaal misschien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:12 schreef Ireth het volgende:
Ik zet de streams aan.
Ashley poetst haar tanden...
Ashley doet haar schoenen aan...
Ashley wandelt alleen rondjes op de luchtplaats...
Waars de rest??? Uitgemoord???Weggerend???
Weggespeeld.. aanschouw de winnaresquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:12 schreef Ireth het volgende:
Ik zet de streams aan.
Ashley poetst haar tanden...
Ashley doet haar schoenen aan...
Ashley wandelt alleen rondjes op de luchtplaats...
Waars de rest??? Uitgemoord???Weggerend???
Febo ook al naar huis, deur op slot, vanavond de stekkers er uit..quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weggespeeld.. aanschouw de winnares
Of...... BEWONERS KOM NAAR DE WOONKAMER!!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
Alice en Jimmy en Tyron en Dilano liggen nog te slapen.
Ik verwacht elk moment
Batterijenwissel!
Nee dat is rond half twaalfquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of...... BEWONERS KOM NAAR DE WOONKAMER!!!
Hoezo niet?quote:
Jammer..... ik wil paniek zien daarquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Instagrammers mogen tussen 9 en 11 uur stemmen en dan half uurtje stemmen tellen..
Met foto’squote:Op donderdag 14 maart 2024 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Hopelijk krijgen ze een nominatiealarm om 9:00 uur, om daarna in complete verwarring achter te blijven wat er gaat gebeuren..
We gaan in ieder geval weer een 24 uur jammerende Jimmy krijgen omdat Dilano op de bank zit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jammer..... ik wil paniek zien daar
Minstens 60quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval weer een 24 uur jammerende Jimmy krijgen omdat Dilano op de bank zit.
Die 2 of Glennquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:44 schreef Mercedes. het volgende:
Van mij mag gewoon een underdog inmiddels winnen en dan vind ik dat Tyron dat het meest verdiend en daarna Alice.
Wat een klinklare onzin.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:53 schreef Mercedes. het volgende:
Eigenlijk wel een beetje raar dat Tom zo lang favoriet is en blijft. Alleen maar voor zijn looks. Zo leeg dus hoe mensen denken over anderen.
Eens.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:53 schreef Mercedes. het volgende:
Eigenlijk wel een beetje raar dat Tom zo lang favoriet is en blijft. Alleen maar voor zijn looks. Zo leeg dus hoe mensen denken over anderen.
Je weet dat een echte queen nooit zal opstaan voor haar gepeupelquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Het gewone volk heeft intussen ook in de gaten dat er een nieuwe dag is begonnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt geen idee wat hij zegt dus daarom ben je het er maar mee eensquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind Tom als mens niet interessant. Hij is zelfs een beetje onzichtbaar net als Alice.
Hij praat veel maar zegt weinig en het meeste versta ik niet.
En heeft best veel issues met mensen.
Hij is popu om zijn looks. Zeker weten. Net als Michael dat was.
Dat was ook zo'n hysterische toestand ...
En wat als BB de officiele nominaties doet om 13u30 u ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:34 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik gok dat ze net na 11 te horen krijgen wie de genomineerden zijnquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
En wat als BB de officiele nominaties doet om 13u30 u ?
Zitten ze daar in de leefruimte terwijl er een vliegtuigje overvliegt.
Inmiddels ook in de voorraadkamer voor de batterijwissel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
Bijna allemaal waren ze in beeld behalve Alice, Tyron en Randy..die slapen denk ik nog
Sinds hij een snorretje laat staan gaat het bergafwaarts...quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
Jimmy ook weer de vroljjkheid himselfs
Not
Dat is hetquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sinds hij een snorretje laat staan gaat het bergafwaarts...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |