Succes met de operatiequote:Op donderdag 14 maart 2024 04:44 schreef Poeziewoes het volgende:
Jammer kan niet stemmen morgen, want dan lig ik op de operatiekamer in Rotterdam!
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2024 04:44 schreef Poeziewoes het volgende:
Jammer kan niet stemmen morgen, want dan lig ik op de operatiekamer in Rotterdam!
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2024 04:44 schreef Poeziewoes het volgende:
Dilano is daar zeker. Randy heeft zijn poot stijf gehouden over Ty en Ashley wilde Danny niet. Alice vermoed ik bij hun ook omdat Randy daarvan zeggen kan dat hij alleen Ty redden kon. Jimmy of Glenn zijn daar de derde.quote:Op donderdag 14 maart 2024 05:02 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat ashley en randy dan toch een verrassende stemming hebben gedaan. Dat die voor jimmy en Alice hebben gekozen en bv dilano erbij.
Dan is de keus morgen tussen Alice Danny en tyron om een vrijstelling
Met de staart tussen de benen gevlucht voor de Generaal misschien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:12 schreef Ireth het volgende:
Ik zet de streams aan.
Ashley poetst haar tanden...
Ashley doet haar schoenen aan...
Ashley wandelt alleen rondjes op de luchtplaats...
Waars de rest??? Uitgemoord???Weggerend???
Weggespeeld.. aanschouw de winnaresquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:12 schreef Ireth het volgende:
Ik zet de streams aan.
Ashley poetst haar tanden...
Ashley doet haar schoenen aan...
Ashley wandelt alleen rondjes op de luchtplaats...
Waars de rest??? Uitgemoord???Weggerend???
Febo ook al naar huis, deur op slot, vanavond de stekkers er uit..quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weggespeeld.. aanschouw de winnares
Of...... BEWONERS KOM NAAR DE WOONKAMER!!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
Alice en Jimmy en Tyron en Dilano liggen nog te slapen.
Ik verwacht elk moment
Batterijenwissel!
Nee dat is rond half twaalfquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of...... BEWONERS KOM NAAR DE WOONKAMER!!!
Hoezo niet?quote:
Jammer..... ik wil paniek zien daarquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Instagrammers mogen tussen 9 en 11 uur stemmen en dan half uurtje stemmen tellen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |