SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DGK_Tegengas op 14-03-2024 00:36:35 ].
Jimmy is echt smoorverliefd op Dilanoquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
vind jimmy het nou heftig dat hij het tof heeft met de andere jongens?
Slaap lekker💤quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, korte update de filmpjes zijn gelukkig niet weg maar heb uit voorzorg
alles gisteren off-line gehaald. Zet het nu langzaam terug, maar had vandaag
geen internet door een storing en heb niets kunnen opnemen.
Ga de komende dagen weer proberen op te nemen en online te zetten,
nu even rust de komende 48 uur, welterusten ...![]()
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat Danny een heel Belgisch politiekorps achter zich heeft staan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:58 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn. Dat verwacht niemand.
Dus alle foutjes worden weggewerkt ...quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:29 schreef FBtje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Danny een heel Belgisch politiekorps achter zich heeft staan.
En tegen Dilano zelf zei Jimmie nog dat hij het zo super vindt dat Dilano zoveel plezier heeftquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
vind jimmy het nou heftig dat hij het tof heeft met de andere jongens?
Ik vind dit ook een lastige , ik geloof zeker wel dat hij onzeker in het huis kwam ,en zijn draai moest vinden. Maar de meesten zijn gek met hem , hij is net als de anderen ook niet vies van een partijtje roddelen en olie op het vuur gooien . Hij was door zijn actie om Dillie te 'redden' heel populair , en begrijpelijk . Maar nu zit hij al een paar dagen te miepen over een paar berichtjes die ik persoonlijk heel mooi geformuleerd vond. Hij had al vaker twijfels ,maar dat wuift hij weg omdat hij een oprechte vriendschap met Dillie heeft . En dan laat hij zich zo kennen door alleen maar te miepen , dippen en klagen zuchten puffen omdat hij niet weet wat hij ermee aan moetquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:24 schreef Krambo het volgende:
Ik heb echt geen idee meer of Jimmy echt zo onzeker of jaloers is, of dat hij een spel speelt
En toch kijken wequote:Op donderdag 14 maart 2024 00:38 schreef chufi het volgende:
Het blijft een gezeik, gelul, gekonkel. gegok , gegun , gehaat , genomineer programma. 100% 24/7 in een te klein hok ... in een matig Tv setup, met wat saaie . slecht geklede, chiquis in de presentatie tijdens een hele slechte live show op een zaterdagavond ,.... en dat elke week weer ...alles mis met deze show dus ...
Helemaal waar, ik vond die fanroom gisteren zo een gemiste kans ...quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:38 schreef chufi het volgende:
Het blijft een gezeik, gelul, gekonkel. gegok , gegun , gehaat , genomineer programma. 100% 24/7 in een te klein hok ... in een matig Tv setup, met wat saaie . slecht geklede, chiquis in de presentatie tijdens een hele slechte live show op een zaterdagavond ,.... en dat elke week weer ...alles mis met deze show dus ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |