oh zou ook kunnen hoor. De ene dag lees ik donderdag en de andere dag lees ik vrijdag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht vrijdag maar ik heb niets met verjaardagen
Tyron ook 3? Dan Danny, Alice en Tyron?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef rinardo het volgende:
ik denk dat we morgenvroeg moeten kiezen tussen Danny en Alice
Alice&jimmy
Dilano tyron danny
Ashley&randy
Dilano glen alice
Danny&glen
Dilano tyron alice
Tyron&dilano
Danny glen alice
Tom&karen
Dilano danny tyron
Dilano 4
Danny 3
Alice 3
Tyron 3
Glen 2
15 maartquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
oh zou ook kunnen hoor. De ene dag lees ik donderdag en de andere dag lees ik vrijdag.
Wat ik wel weet is dat ze slingers hebben gemaakt voor verjaardag oidquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
oh zou ook kunnen hoor. De ene dag lees ik donderdag en de andere dag lees ik vrijdag.
yep (sorry was ty vergeten in 1e regel)quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tyron ook 3? Dan Danny, Alice en Tyron?
Zoiets heb ik ook gelezen maar kan ook onzin zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef rinardo het volgende:
ik denk dat we morgenvroeg moeten kiezen tussen Danny Tyron en Alice
Alice&jimmy
Dilano tyron danny
Ashley&randy
Dilano glen alice
Danny&glen
Dilano tyron alice
Tyron&dilano
Danny glen alice
Tom&karen
Dilano danny tyron
Dilano 4
Danny 3
Alice 3
Tyron 3
Glen 2
Hoop speculaas weer...quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef rinardo het volgende:
ik denk dat we morgenvroeg moeten kiezen tussen Danny Tyron en Alice
Alice&jimmy
Dilano tyron danny
Ashley&randy
Dilano glen alice
Danny&glen
Dilano tyron alice
Tyron&dilano
Danny glen alice
Tom&karen
Dilano danny tyron
Dilano 4
Danny 3
Alice 3
Tyron 3
Glen 2
Alleen 1 Glenn stem en 2 Alice stemmen zijn calculated guesses (kunnen ook Jimmy zijn) maar de rest is al op stream bevestigdquote:
Ik heb ook een zwak voor Danny. Hij moet zich niet gek laten maken en gewoon zichzelf blijvenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:34 schreef rinardo het volgende:
Dan zou ik Danny saven. Morgen om 13.30 uur zijn vliegtuig en horen dat de fans hem van het nominatiebord gehaald hebben 😂 die hoofden alleen al gaan geld waard zijn 😂😂
[ link | afbeelding ]
Kan dat dan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:34 schreef rinardo het volgende:
Dan zou ik Danny saven. Morgen om 13.30 uur zijn vliegtuig en horen dat de fans hem van het nominatiebord gehaald hebben 😂 die hoofden alleen al gaan geld waard zijn 😂😂
[ link | afbeelding ]
Gaat dat dan weer stemmen via een smiley? Ik vind dat zo onduidelijk , snap daar weinig vanquote:
Precies! Ik doe er ook niet aan mee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:49 schreef Snoozey het volgende:
idioot gedoe, via IG stemmen. moet ook nog eens mobiel. dan maar niet he
Ik weet inmiddels dat als iemand vooraan staat dat niet betekent dat hij/zij het meeste stemmen gekregen heeftquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:47 schreef Puzzie het volgende:
Mo
[..]
Gaat dat dan weer stemmen via een smiley? Ik vind dat zo onduidelijk , snap daar weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |