Dilano heeft 4 stemmenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo gevolgd maar als het dan toch al op een haar na bekend is, wie is er dan op een haar na genomineerd?
Nee, volgens mij enige met 4 stemmen dus sws genomineerdquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb de indruk dat Dillie de dans weer ontspringt
Vind haar tot nu toe nog het eerlijkste over komen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja zij is er zelf ook bij, vorige week riep ze nog dat ze precies weet waar de slangen zitten en dat ze daar liever bij uit de buurt blijft door bij andere slangen te gaan hangen en roddelen
In die zin doet ze nu ook net zo hard mee met anderen .alleen verpakt ze het wat minder opvallend
Strategie
Okay dus deze week nemen we afscheid van Dilano. Dat vind ik wel jammer.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dilano heeft 4 stemmen
Ty heeft 3 stemmen
Danny heeft 3 stemmen
De 3e stem van Ash/Randy, Ty/Dil en Danny/Glenn is niet helemaal duidelijk dus 4e genomineerde kan Alice of Jimmy zijn.
Maar dat weten we niet zeker, dus ik heb er weinig vertrouwen inquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij enige met 4 stemmen dus sws genomineerd
De komende weejende nemen we afscheid van Dilano, Tyron, Randy er zit geen spanning meer in.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dus deze week nemen we afscheid van Dilano. Dat vind ik wel jammer.
Ik ben ook wel team Alice en team Glenn, de rest kan me eerlijk gezegd wel gestolen worden ondertussenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:52 schreef Witborst het volgende:
[..]
Vind haar tot nu toe nog het eerlijkste over komen.
Begin dacht ik plamuur en kak madam.
Maar heerlijk relax.
Weinig gelul,zoals as jimmy enzovoort... Dat drukke gedoe met Praatje stemmen.
Begrijp wel soms word je wel onzeker met zulke figuren om je heen.
Van mij mag Alice winnen.
Heerlijk zo rustig door iedereen heen.
Zo met de winst er vandoor.
Jimmy wordt toch ook wel een steeds vermoeiender act jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:01 schreef happyme28 het volgende:
Jimmy heeft er ook op gezeten en voor zichzelf gevochten. Sure, naast Sabeau 🥴
Topper!quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, korte update, filmpjes zijn gelukkig niet weg maar heb uit voorzorg
alles gisteren off-line gehaald. Zet het nu langzaam terug, maar had vandaag geen
internet door een storing en heb niets kunnen opnemen. Ga de komende dagen weer
proberen op te nemen en online te zetten, nu even rust de komende 48 uur of zo ...![]()
Dank voor alle support
zucht.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, korte update, filmpjes zijn gelukkig niet weg maar heb uit voorzorg
alles gisteren off-line gehaald. Zet het nu langzaam terug, maar had vandaag geen
proberen op te nemen en online te zetten, nu even rust de komende 48 uur of zo ...![]()
Dank voor alle support
Fijn dat je terug bent!quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor alle support
Ashlieeeeeeeeeeee er opquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:36 schreef Dotteke het volgende:
Morgen tussen 9 en 11 mogen kijkers via instagram stemmen omdat er een gelijke stand is gekomen
Je weet dat die al een paar dagen vrijstelling heeft?quote:
Volgens mij denken ze serieus sdat sorbo hartstikke populair was ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:01 schreef happyme28 het volgende:
Jimmy heeft er ook op gezeten en voor zichzelf gevochten. Sure, naast Sabeau 🥴
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je weet dat die al een paar dagen vrijstelling heeft?
had toch gekundquote:
Niet met een vrijstelling, daarom heet het vrijstellingquote:
Ik dacht vrijdag maar ik heb niets met verjaardagenquote:
Vrijdag iddquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht vrijdag maar ik heb niets met verjaardagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |