Nou ja zij is er zelf ook bij, vorige week riep ze nog dat ze precies weet waar de slangen zitten en dat ze daar liever bij uit de buurt blijft door bij andere slangen te gaan hangen en roddelenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:32 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja krijg je wel met je team maat....
Ja , heldenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:34 schreef woxxel2 het volgende:
Zijn ze zichzelf nu aan het overtuigen?
Grapje?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Gelijke stand morgen tussen en 9.00 en 11.00 uur mogen we bepalen!
wie wat en waar kunnen wij dat bepalen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Gelijke stand morgen tussen en 9.00 en 11.00 uur mogen we bepalen!
En moeten we 1 naam kiezen uit wie allemaal?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:36 schreef Dotteke het volgende:
Morgen tussen 9 en 11 mogen kijkers via instagram stemmen omdat er een gelijke stand is gekomen
kijk en dat vind ik dus echt stom. want ik heb geen socialsquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:36 schreef Dotteke het volgende:
Morgen tussen 9 en 11 mogen kijkers via instagram stemmen omdat er een gelijke stand is gekomen
Dat is ook toevalligquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:36 schreef Dotteke het volgende:
Dat staat er niet bij.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:36 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
En moeten we 1 naam kiezen uit wie allemaal?
Ik gok Dilano is genomineerd en wij mogen van Danny, Tyron en Alice er 1 afhalen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:36 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
En moeten we 1 naam kiezen uit wie allemaal?
We weten toch niet tussen wie de gelijke stand isquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:39 schreef happyme28 het volgende:
Tuurlijk, kijker mag er 1 afhalen en dus zal Danny er wel af gaan en is de verrassende bank Alice, Dilano en Tyron.
lIjk geloof niet dat we er eentje af mogen halen en later weer stemmen wie mag blijven.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
We weten toch niet tussen wie de gelijke stand is
Primaquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:39 schreef happyme28 het volgende:
Tuurlijk, kijker mag er 1 afhalen en dus zal Danny er wel af gaan en is de verrassende bank Alice, Dilano en Tyron.
Op een haar na is het inmiddels bekend. Het enige dat nog kan is dat is dat Ty/Dil, Ash/Randy en Danny/Glenn alle 3 op Jimmy hebben gestemd en dat Alice er niet bij zit maar dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk maar ik zou het prima vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
We weten toch niet tussen wie de gelijke stand is
Heel erg toevallig idd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:45 schreef marky het volgende:
Wel toevallig dat we in fan week een gelijke stand hebben.
Ik heb het niet zo gevolgd maar als het dan toch al op een haar na bekend is, wie is er dan op een haar na genomineerd?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Op een haar na is het inmiddels bekend. Het enige dat nog kan is dat is dat Ty/Dil, Ash/Randy en Danny/Glenn alle 3 op Jimmy hebben gestemd en dat Alice er niet bij zit maar dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk maar ik zou het prima vinden.
Blaffende honden...quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
Als dilano naar huis moet zaterdag door hun stem dan gaat Jimmie erachteraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |