Met foto’squote:Op donderdag 14 maart 2024 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Hopelijk krijgen ze een nominatiealarm om 9:00 uur, om daarna in complete verwarring achter te blijven wat er gaat gebeuren..
We gaan in ieder geval weer een 24 uur jammerende Jimmy krijgen omdat Dilano op de bank zit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jammer..... ik wil paniek zien daar
Minstens 60quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval weer een 24 uur jammerende Jimmy krijgen omdat Dilano op de bank zit.
Die 2 of Glennquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:44 schreef Mercedes. het volgende:
Van mij mag gewoon een underdog inmiddels winnen en dan vind ik dat Tyron dat het meest verdiend en daarna Alice.
Wat een klinklare onzin.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:53 schreef Mercedes. het volgende:
Eigenlijk wel een beetje raar dat Tom zo lang favoriet is en blijft. Alleen maar voor zijn looks. Zo leeg dus hoe mensen denken over anderen.
Eens.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:53 schreef Mercedes. het volgende:
Eigenlijk wel een beetje raar dat Tom zo lang favoriet is en blijft. Alleen maar voor zijn looks. Zo leeg dus hoe mensen denken over anderen.
Je weet dat een echte queen nooit zal opstaan voor haar gepeupelquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Het gewone volk heeft intussen ook in de gaten dat er een nieuwe dag is begonnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt geen idee wat hij zegt dus daarom ben je het er maar mee eensquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind Tom als mens niet interessant. Hij is zelfs een beetje onzichtbaar net als Alice.
Hij praat veel maar zegt weinig en het meeste versta ik niet.
En heeft best veel issues met mensen.
Hij is popu om zijn looks. Zeker weten. Net als Michael dat was.
Dat was ook zo'n hysterische toestand ...
En wat als BB de officiele nominaties doet om 13u30 u ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:34 schreef rinardo het volgende:
Dan zou ik Danny saven. Morgen om 13.30 uur zijn vliegtuig en horen dat de fans hem van het nominatiebord gehaald hebben 😂 die hoofden alleen al gaan geld waard zijn 😂😂
[ link | afbeelding ]
Ik gok dat ze net na 11 te horen krijgen wie de genomineerden zijnquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
En wat als BB de officiele nominaties doet om 13u30 u ?
Zitten ze daar in de leefruimte terwijl er een vliegtuigje overvliegt.
Inmiddels ook in de voorraadkamer voor de batterijwissel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
Bijna allemaal waren ze in beeld behalve Alice, Tyron en Randy..die slapen denk ik nog
Sinds hij een snorretje laat staan gaat het bergafwaarts...quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
Jimmy ook weer de vroljjkheid himselfs
Not
Dat is hetquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sinds hij een snorretje laat staan gaat het bergafwaarts...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |