Nee, dat is jouw invulling. Ze wil niet op hem stemmen. Dat zegt ze toch. Ze is samen met hem binnen gekomen en voelt een band met hem.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag nog niet stemmen van ashley op Danny.
Maar ze stuurt wel iedereen een kant op 🤣🤣quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley wil niet vertellen op wie ze zijn gegaan.
Ik vermoed dat ze hem voor de gek houdt.quote:
Randy inhoudsloze zak hooiquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
En randy praat met haar mee. Op tyron kan randy zeggen niet gestemd en ze wil aan Danny aan geven hebben wij niet gedaan.
Ja klopt want door Asley geïnstrueerd dat er op Alice gestemd moet worden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw invulling. Ze wil niet op hem stemmen. Dat zegt ze toch. Ze is samen met hem binnen gekomen en voelt een band met hem.
Houd ze niet vol. Aan karen verteld ze alles welquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
Niet meer alle kaarten op tafel
Is logisch
Maar ietwat hypocriet
Ashley ook, dus daar is wel iets van evenwichtquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:03 schreef Krambo het volgende:
Randy heeft zijn ruggengraat verziekt met bankhangen
Zolang dillie billie er maar op komtquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ben bang van niet, die glibber glijdt er ws. weer doorheen
Dilano komt in ieder geval op de bank.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang dillie billie er maar op komt
Dat man en dan als 3e dilano of alicequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn interpretatie van Ashley en Randy is dat Ashley op Ty is gegaan en Randy op Danny.
Ik denk niet op tyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn interpretatie van Ashley en Randy is dat Ashley op Ty is gegaan en Randy op Danny.
Ik denk dat Ashley en Randy op Alice en Dilano zijn gegaanquote:
Ja ik ook..quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Heb echt zo idee dat dillie weer de dans ontspringt
Ja dat vermoeden heb ik ook. Al zei ze ook dat hij moet zeggen WIJ hebben dat niet gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb het ff gemist ,maar hoe dan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
Tom wordt weer een heel schuldgevoel aangepraat. Door ka
Ze zei ook wat over Alicequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley en Randy op Alice en Dilano zijn gegaan
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ashley ook, dus daar is wel iets van evenwicht
Dat hij niet opquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het ff gemist ,maar hoe dan?
Laffe stemming dus weer.
Die stemde altijd neutraal en zit nergens bij. Dus excuus om op haar te stemmenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei ook wat over Alice
Maar was te smoezerig
En Dildo had een schouderblessurequote:Op woensdag 13 maart 2024 19:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Glenn met voet en Danny met zijn hand.
Ja en Ka wil niet op Dannyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij niet op
Alice wil
En ka wel
Die moest hem overhalen van ashley om niet op Danny te gaan. En tom was laf die zei kies jij maarquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij niet op
Alice wil
En ka wel
Nee dat ze met Alice ook in een duo had gezetenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die stemde altijd neutraal en zit nergens bij. Dus excuus om op haar te stemmen
Ash zal voor Karen wel beslissen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en Ka wil niet op Danny
Slap gedoe
Ook die wil zoveel mogelijk NL'ers naar huis hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley en Randy op Alice en Dilano zijn gegaan
Noem het lafquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die moest hem overhalen van ashley om niet op Danny te gaan. En tom was laf die zei kies jij maar
Die loopt dus aan de leiband van ashley en heeft geen eigen meningquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:11 schreef ledn81 het volgende:
Konkel Karen wringt zich in alle bochten zodat Er niet op Danny, maar op Alice gestemd gaat worden.
Alles voor haar vriendinnetje
Dat is niet waar , Ka loopt zelf al wat langer tegen dingen van Alice aanquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die loopt dus aan de leiband van ashley en heeft geen eigen mening
En himmy niet op dylano.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:15 schreef marky het volgende:
[..]
Danny en Glenn. Alice wil niet op Ty.
En als ze er 3 moetenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:15 schreef marky het volgende:
[..]
Danny en Glenn. Alice wil niet op Ty.
Heb je vanmiddag de instructie gezien van ashley. Dat Danny nog geen gevaar is. En daar niet op moet gaan stemmenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is niet waar , Ka loopt zelf al wat langer tegen dingen van Alice aan
Niemand weet het. Allemaal speculaas hier. Morgen weten we het definitief.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
Zo al terug lezend in deze COS snap ik er geen klote meer van wie nu op wie gaatIk wacht wel op de bekendmaking en de uitzending
Rond 11 uur hequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Niemand weet het. Allemaal speculaas hier. Morgen weten we het definitief.
Heb je het stuk daarvoor ook gezien? Waarin ka vertelde over Alice?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag de instructie gezien van ashley. Dat Danny nog geen gevaar is. En daar niet op moet gaan stemmen
Karin wil zelf niet op Danny stemmen en daar houdt ze ook voet bij stuk bij. Dat heeft niets met Ashley te maken. Als ik zo ff lees dan kan het hele huis in de hottub gaan zitten en stemt alleen Ashleyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is niet waar , Ka loopt zelf al wat langer tegen dingen van Alice aan
Weet ik niet. Het is elke keer anders. Soms 11.00 uur soms 14.00 en uur en het is ook keer pas savonds geweest.quote:
Ka gebruikt ash om Tom plat te kunnen lullenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Karin wil zelf niet op Danny stemmen en daar houdt ze ook voet bij stuk bij. Dat heeft niets met Ashley te maken. Als ik zo ff lees dan kan het hele huis in de hottub gaan zitten en stemt alleen Ashley
Ze heeft Danny genomineerdquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Het zijn 2 koppels die ze moeten nomineren denk.
Randy en Ashley hebben
Tyron en Dilano
Alice en Jimmy
Ashley heeft weer haar zin gekregen
Waarom denk je Alice en Jimmy ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Het zijn 2 koppels die ze moeten nomineren denk.
Randy en Ashley hebben
Tyron en Dilano
Alice en Jimmy
Ashley heeft weer haar zin gekregen
[Ik vind het wel wat slap allermaal gaan nu . Tom en Ka hadden al veel eerder samen moeten bedenken wat ze willen . Ka mag bepalen maar Tom mag dat ook. Beetje dom dat ze daar nu dan een verschil van mening in hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Karin wil zelf niet op Danny stemmen en daar houdt ze ook voet bij stuk bij. Dat heeft niets met Ashley te maken. Als ik ze ff lees dan kan het hele huis in de hottub gaan zitten en stemt alleen Ashley
Ze hebben het er al lang over gehadquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[Ik vind het wel wat slap allermaal gaan nu . Tom en Ka hadden al veel eerder samen moeten bedenken wat ze willen . Ka mag bepalen maar Tom mag dat ook. Beetje dom dat ze daar nu dan een verschil van mening in hebben
Die weten nog niksquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:20 schreef bull1966 het volgende:
wat ik begrijp uit het gesprek van Glenn Danny moeten ze drie namen noemen om te nomineren .danny zei "3 op de 4 da's veel, de andere ( vrijgestelde ) hebben de keus uit 6
Snap ik ook niet erg. Misschien hadden die er ook op gerekend dat de fans mochten beslissen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[Ik vind het wel wat slap allermaal gaan nu . Tom en Ka hadden al veel eerder samen moeten bedenken wat ze willen . Ka mag bepalen maar Tom mag dat ook. Beetje dom dat ze daar nu dan een verschil van mening in hebben
Ja precies dus toch niet goed met elkaar doorgesprokenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het er al lang over gehad
Meerdere malen
Plots vind ka het een issue
Dat tom niet op Alice wil
Sorry ben aan het koken ondertussen.quote:
Maar Jimmy wil ze er niet opquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ashley ziet in Alice een behoorlijke concurrent
Iemand gaat straks boos en gefrustreerd de dbk uit komenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
De woonkamer vindt dat Tom en Karen (denk ik) lang de tijd nemen in de DBK.
Nou eerlijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is leuker om te voorspellen hoe ze zo uit de DBK komen .. ik denk boos wegbenende Tom en huilende Karen.
Inderdaad Karin wilt zelf niet stemmen op Danny heeft niets met Ash te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw invulling. Ze wil niet op hem stemmen. Dat zegt ze toch. Ze is samen met hem binnen gekomen en voelt een band met hem.
Ashley tyron en denk echt 3e is Alice bij hunquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar Jimmy wil ze er niet op
Denk dat het een compromis is geworden
Randy op Danny
Ashley op dilano
Zoiets
hahaha volkoren pannenkoek broquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:25 schreef mazaru het volgende:
Randy krijgt er darmkrampen van
[ afbeelding ]
Al heeeeeeelquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja, op dit moment zijn tom en karen binnen
De hele dag eigenlijk.....Ashley zei je moet zeggen we kiezen elk apart jij gaat op alice en Tom mag het zelf weten op wie hij gaat.....en als hij niet wil dan sta je er gewoon op.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies dus toch niet goed met elkaar doorgesproken
Wij zeggen gewoon "ik krijg het schijt ervan !"quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:25 schreef mazaru het volgende:
Randy krijgt er darmkrampen van
[ afbeelding ]
Misschien heeft die obstipatie, dan zou die er maar wat graag de schijt van krijgenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij zeggen gewoon "ik krijg het schijt ervan !"
Die hebben ze alquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:29 schreef odie22 het volgende:
waar komt die pingpongbal ineens vandaan
Sabeau was zo handig dat die een pingpongbal van enkele inlegkruisjes heeft gemaakt ;-)quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:29 schreef odie22 het volgende:
waar komt die pingpongbal ineens vandaan
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sabeau was zo handig dat die een pingpongbal van enkele inlegkrijsjes heeft gemaakt ;-)
Ik had het over Tom en Karenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
De hele dag eigenlijk.....Ashley zei je moet zeggen we kiezen elk apart jij gaat op alice en Tom mag het zelf weten op wie hij gaat.....en als hij niet wil dan sta je er gewoon op.
Raar want Alice ging juist leuk met Karen om.....wat voor reden geeft ze op.
Goede oplossingquote:
lemaal niet boosquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
Karen boos naar buiten. Tom ook buiten. Ze gaat badjas pakken. Tom wil geen heftige discussie hebben daarom papier schaar enzo. Dan had ze even veel kans als hij. Karen zegt we hadden beter op Glenn kunnen gaan.
Ja is vanmorgen met het spel gebeurt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny is geblesseerd blijkbaar .. heeft ijs op z'n hand....
Gooide deur dicht.oh Tom heeft gewonnen dus geen alicequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
He
[..]
lemaal niet boos
Ze ging haar flaske pakken
Of ka?quote:
Tom heeft gewonnenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of ka?
Maar ik ben wel een beetje klaar met dat Ka gedrag
steen papier schaar gedaan. tom wonquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of ka?
Volgens mij baalt ze vooralquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Okay , maar wel met gedoe
Ka is boos
[ afbeelding ]
Maar dat gesprek net in blauw was ook al niet helemaal jofelquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
steen papier schaar gedaan. tom won
Ze is gewoon meningloos en doet wat ingefluisterd wordtquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of ka?
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is gewoon meningloos en doet wat ingefluisterd wordt
Ja, en moet zich straks veranwoorden aan Ashleyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is gewoon meningloos en doet wat ingefluisterd wordt
met Basi was er ook gedoe , en u op een andere manier gedoe .quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij baalt ze vooral
En vooral omdat ze nu een oplossing kan bedenken
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat die er nog niet bij zitquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Ja, en moet zich straks veranwoorden aan Ashley
Meestal zijn het de dames die het binnen no time doorkleppenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : Ik ga niet discussieren en je moet het ook niet tegen Jimmy en zo zeggen achteraf.
Tom : Nee...
Karen : Want ik zie u dat ook nog zo weer zeggen.
Tom : Maar als ge wilt dat dat tussen ons blijft, dan blijft dat tussen ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Bijna iedereen geblesseerd intussen. Zelfs Randy een moeilijke schouder door op zijn zijde op de bank te hangen voortdurend.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny is geblesseerd blijkbaar .. heeft ijs op z'n hand....
Kieken*quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen: "Wat een kieken zijn ik toch!"
Wat ben ik toch een kuiken (rund)quote:
Oh ik dacht al heh wtf zegt ze nou 😂 Kieken als in (uils)kuiken ofzo?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen: "Wat een kieken zijn ik toch!"
Dat Tom het niet met Jimmy mag besprekenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Ka was zo bezig met Alice .. dat ze dus gewoon niet goed verder heeft nagedacht
Ik hoorde de naam Jimmy vallen . weet alleen niet wat ze bedoelde . ben benieuwd
Uilskuikenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een kuiken (rund)
Een loze stem maar als ik goed gedacht heb qua stemmen. Heeft tyron 4 dilon 4 en Danny 4 Alice 3.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Ka was zo bezig met Alice .. dat ze dus gewoon niet goed verder heeft nagedacht
Ik hoorde de naam Jimmy vallen . weet alleen niet wat ze bedoelde . ben benieuwd
Ty en Dilano alleen de nummer drie was niet duidelijk. Karen wilde Alice maar dat wilde Tom niet. Dus denk dat ze nu Danny hebben gedaan.quote:
Makkelijk ashleyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:44 schreef b_engeltje het volgende:
Wie zou karen absoluut niet op de bank willen
Vroeger was er een reallife forum genaamd Kiekenkot.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh ik dacht al heh wtf zegt ze nou 😂 Kieken als in (uils)kuiken ofzo?
Ja dat hoorde ik maar hebben ze Jimmy dan genomineerd of Dillie?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Tom het niet met Jimmy mag bespreken
Op dannyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom en Karen hebben dus iig niet op Jimmy en Glenn gestemd.
Ik denk dilquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik maar hebben ze Jimmy dan genomineerd of Dillie?
Tom zou nooit op Jimmy gaanquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik maar hebben ze Jimmy dan genomineerd of Dillie?
Kuikenshuis?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vroeger was er een reallife forum genaamd Kiekenkot.
Op dannyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom en Karen hebben dus iig niet op Jimmy en Glenn gestemd.
En absoluut niet op alicequote:
Ik vind het wel een leuke dimensie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef mazaru het volgende:
Dat stemmen per duo slaat ook nergens op.
Ashley heeft niet op Ty gestemd en ook niet op Danny als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een loze stem maar als ik goed gedacht heb qua stemmen. Heeft tyron 4 dilon 4 en Danny 4 Alice 3.
Kippenhokquote:
Ashley tyron en randy Danny en samen voor alice gekozenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley heeft niet op Ty gestemd en ook niet op Danny als ik het goed begrepen heb.
Ashley wilde het toch niet zeggen op wie??quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley heeft niet op Ty gestemd en ook niet op Danny als ik het goed begrepen heb.
Denk ook om die redenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jim wil dus weten hoe Tom reageert om een inschatting te kunne maken. Vertrouw die drag niet.
Nee, maar dat hoorden we in het onderling overleg tussen Ashley en Randy.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley wilde het toch niet zeggen op wie??
Klopt. Dan zou het volgens mij:quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het er 3 zijn, dan hebben Karen en Tom dus op Ty, Dilano en Danny gestemd.
Nee volgens mij niet. Ik denk dat ze Glenn, Dilano en Alice hebben gedaan. Randy wilde Ty niet en Ashley wilde Danny niet. Dus blijven over Glenn, Dilano en Alice.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley tyron en randy Danny en samen voor alice gekozen
Heeft ie ook niet gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tom op Jimmy zou stemmen
Mooi, wil die snuiten zien op het moment ze bekendmaken dat Alice niet door de draaideur hoeft.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley tyron en randy Danny en samen voor alice gekozen
Hoop dat je het goed hebt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt. Dan zou het volgens mij:
Jimmy/Alice: Danny, Glenn, Dilano
Ashley/Randy: Alice, Dilano, Glenn
Tyron/Dilano: Danny, Glenn, Jimmy
Danny/Glen: Tyron, Dilano, Alice
Tom/Karin: Tyron, Dilano, Danny
Genomineerd: Dilano, Glenn, Danny (denk ik)
Ik kom net van je achterwand. Kan zo gaan douchen met die saus.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:50 schreef ledn81 het volgende:
* ledn81 schraapt de pasta van de achterwand in de keuken op het bord
Zo etenstijd![]()
Is iedereen al geweest?
Nee gaat hij ook niet doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tom op Jimmy zou stemmen
Ash denk op Danny hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die staat 3 de in de popu poll of 2 dequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef Bazart het volgende:
Zou een hele mooie bank zijn
En dan Glen weg
Wordt lastig, maar geheel tegen mijn principes zou ik stemmen op Dilano (tegen beter weten in) maar hoop zo dat een van de soldaatjes vertrekkenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef Bazart het volgende:
En dan Glen weg
Mag, maar nog liever Danny dan, grote huichelaar is het met die valse emoties.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef Bazart het volgende:
En dan Glen weg
Die vertrekt volgende week.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
Wat is Rany ontzettend stil........toch geen schuldgevoelens.....
Dat denk ik niet , ik vind dat stille ook wel meevallenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
Wat is Rany ontzettend stil........toch geen schuldgevoelens.....
Zit geen hol beweging in.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet , ik vind dat stille ook wel meevallen
Beetje onopvallend, dus saai.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet , ik vind dat stille ook wel meevallen
Zo is hij al vanaf het begin met zo nu en dan een opwelling van aanwezig zijn en 'actie' en veel babbelsquote:
Beetje raar dat Danny alweer voor Tyron en Alice gaat terwijl hij ze zo bedrogen heeft met zijn grap.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zullen elkaar nog wel naakt zien. Word een koppel. Allebei vrijgezel en geilquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:59 schreef Clasientjuh het volgende:
Toch vraag ik ik me af
ziet Tom niet Karen naakt? Hij is lang hij kan haar gewoon naakt zien hahaha
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo is hij al vanaf het begin met zo nu en dan een opwelling van aanwezig zijn en 'actie' en veel babbels
Ze zei net tegen Randy dat ze Danny niet en Randy Ty niet dus blijven Glenn, Dilano en Alice over. Glenn is voor Ashley kut en Alice is voor Randy kut.quote:
Zou het ook een mooie bank vinden......quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop dat je het goed hebt.
Ze mogen wat mij betreft ook alle 3 tegelijkertijd vertrekken.
Ze zei niet Danny nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zei net tegen Randy dat ze Danny niet en Randy Ty niet dus blijven Glenn, Dilano en Alice over. Glenn is voor Ashley kut en Alice is voor Randy kut.
Dat ze zouden zeggen dat ze niet op ze hebben gestemd erom heen draaien want ze wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zei net tegen Randy dat ze Danny niet en Randy Ty niet dus blijven Glenn, Dilano en Alice over. Glenn is voor Ashley kut en Alice is voor Randy kut.
Ty zei het zelfsquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:03 schreef mazaru het volgende:
Dilano ziet Tyron zonder shirt pingpongen en trekt ook gelijk zijn shirt uit. Als we het dan toch over slaafjes hebben![]()
[ [url= https://i.postimg.cc/Qdvb(...)10216.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty zei het zelfs
Dilano shirt uit
Ze wilde niet zeggen op wie ze wel gestemd had maar wel tegen Danny kunnen zeggen dat zij niet op Danny heeft gestemd en Randy mocht dat ook tegen Ty zeggen. Mijn conclusie is dus dat ze niet op Danny en Ty hebben gestemd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei niet Danny niet
Ze zei
Ik wil tegen Danny kunnen zeggen ik heb niet op je gestemd
Ze zei het andersquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze wilde niet zeggen op wie ze wel gestemd had maar wel tegen Danny kunnen zeggen dat zij niet op Danny heeft gestemd en Randy mocht dat ook tegen Ty zeggen. Mijn conclusie is dus dat ze niet op Danny en Ty hebben gestemd.
Liever Glen, die is veel te bang voor zijn leidsterquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mag, maar nog liever Danny dan, grote huichelaar is het met die valse emoties.
10 min al praten allebei ook heel veelquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
Zitten Alice en Jimmy nu zo lang binnen ?
Hij heeft hem door....quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty zei het zelfs
Dilano shirt uit
Hahahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zullen elkaar nog wel naakt zien. Word een koppel. Allebei vrijgezel en geil
Als ze er 2 zouden moeten nomineren zou het geen probleem gevenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
10 min al praten allebei ook heel veel
Echt een mietje die gastquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:03 schreef mazaru het volgende:
Dilano ziet Tyron zonder shirt pingpongen en trekt ook gelijk zijn shirt uit. Als we het dan toch over slaafjes hebben![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |