Dat man en dan als 3e dilano of alicequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn interpretatie van Ashley en Randy is dat Ashley op Ty is gegaan en Randy op Danny.
Ik denk niet op tyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn interpretatie van Ashley en Randy is dat Ashley op Ty is gegaan en Randy op Danny.
Ik denk dat Ashley en Randy op Alice en Dilano zijn gegaanquote:
Ja ik ook..quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Heb echt zo idee dat dillie weer de dans ontspringt
Ja dat vermoeden heb ik ook. Al zei ze ook dat hij moet zeggen WIJ hebben dat niet gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb het ff gemist ,maar hoe dan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
Tom wordt weer een heel schuldgevoel aangepraat. Door ka
Ze zei ook wat over Alicequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley en Randy op Alice en Dilano zijn gegaan
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ashley ook, dus daar is wel iets van evenwicht
Dat hij niet opquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het ff gemist ,maar hoe dan?
Laffe stemming dus weer.
Die stemde altijd neutraal en zit nergens bij. Dus excuus om op haar te stemmenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei ook wat over Alice
Maar was te smoezerig
En Dildo had een schouderblessurequote:Op woensdag 13 maart 2024 19:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Glenn met voet en Danny met zijn hand.
Ja en Ka wil niet op Dannyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij niet op
Alice wil
En ka wel
Die moest hem overhalen van ashley om niet op Danny te gaan. En tom was laf die zei kies jij maarquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij niet op
Alice wil
En ka wel
Nee dat ze met Alice ook in een duo had gezetenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die stemde altijd neutraal en zit nergens bij. Dus excuus om op haar te stemmen
Ash zal voor Karen wel beslissen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en Ka wil niet op Danny
Slap gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |