Tis maar net de vraag of ze mogen nominerenquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Tyron dilano en Alice denk ik op de bank. Het is al zo voorspelbaar.
Ja dat is al zeker want de generaal wil niet op Danny en heeft dat ook doorgespeeldquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Verwacht ik ook niet. Dat was voor de fans die klaar stonden en dat hebben we gehad.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze anticiperen de hele week al over een nieuwe freeze, maar buiten die twee op zaterdagavond zijn er (afaik) geen meer geweest en zal er ook geen meer komen, verwacht ik.
ja, denk het ook.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Glenn met voet en Danny met zijn hand.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef Jockari het volgende:
Jullie zijn team "kneus" geworden zegt de generaal. Over wie gaat het ?
Wij waarschijnlijk niet anders had er vast al een oproep gestaan om dat te doen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar net de vraag of ze mogen nomineren
Of ze duo’s moeten nomineren
Of enkel
En hoeveel
2 3 of 4
Degene die er bijna zeker opkomen zijn dil en ty
Ja ik heb het gehoord vanmiddag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat is al zeker want de generaal wil niet op Danny en heeft dat ook doorgespeeld
Danny was geen gevaar......quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat is al zeker want de generaal wil niet op Danny en heeft dat ook doorgespeeld
Maar wel een goeie mindfuck weer om ze het de hele week te laten vrezen..quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Verwacht ik ook niet. Dat was voor de fans die klaar stonden en dat hebben we gehad.
Dan is Dilano exit, Tyron en Alice zijn veel populairderquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Ze moet wel heel goed verdienen samen met haar Bart.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis ook duur
Maar het zijn wel echt goede jassen
Zou het er alleen zelf niet voor over hebben
Ash blijkbaar wel
Jepquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze moet wel heel goed verdienen samen met haar Bart.
Ik hoorde haar ook vanmiddag zeggen dat ze zo'n 2 tot 3 uur werkt per dag en dat ze heel veel vrije tijd heeft.
Prima bankquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Dus totaal niet nodig dat ze wintquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze moet wel heel goed verdienen samen met haar Bart.
Ik hoorde haar ook vanmiddag zeggen dat ze zo'n 2 tot 3 uur werkt per dag en dat ze heel veel vrije tijd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |