Normaalquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn er achter dat de batterijwissel kapot vroeg is.
En toch op de slaapkamer met z'n vieren waren ze zo leuk. Hij heeft zo'n droge humor en kan heel adrem zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:20 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me af of deze man daar zelf wil zitten, of dat zijn familie even zonder hem wilde. Doet nix, hangt daar maar, nooit een glimlach... Weet het niet
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, dat kan allemaal hier. Je kunt hem een klootzak vinden of een lekker mennekequote:Op woensdag 13 maart 2024 18:51 schreef mangalie het volgende:
Ojaaaa over Tom mag niets gezegd worden...
Tijdens mijn legerdienst in Duitsland is de Muur gevallen. Plots alle duitse autosrades vol met rook-dampendeTrabantjesquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar moet je voor naar het Louwman Museum, denk ik
Kunnen ze weer naar bed🫤quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn er achter dat de batterijwissel kapot vroeg is.
En meteen de laatstequote:Op woensdag 13 maart 2024 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze speculazen weer over kijkers die nog mensen vrijstellen...
Ty : Dan wordt dit je [Dilano] eerste keer op de bank maat
Nominaties zijn nog niet bekend.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
het is verdrietigmaar
ik ben weer hier
Zandzakken voor de deur!quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
het is verdrietigmaar
ik ben weer hier
Nee hoor @Mario390. Maar leuteren doen we in de SC topic ;-)quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
het is verdrietigmaar
ik ben weer hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell me. Mijn neef heeft er een stuk of 10.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tijdens mijn legerdienst in Duitsland is de Muur gevallen. Plots alle duitse autosrades vol met rook-dampendeTrabantjes
Ze speculeren er allemaal lustig op los, maar ze weten helemaal niksquote:
Net zoveel als wijquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze speculeren er allemaal lustig op los, maar ze weten helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |