Al een half uur gemeut over de prijs van een jas.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eslie heb die winterjas van 500 euro niet voor niks meegenomen uiteraard
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik had gedacht dat de Generaal bij de U wel uniform had geantwoord.
🤣👍quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
om precies te zijn op 19 Februari
[ link | afbeelding ]
Aha ! ze heeft dus gelogen. Geen 900 euro maar slechts 859 euro.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
De jas van ash
Dus ja het kan wel kloppen
quote:
Nu jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aha ! ze heeft dus gelogen. Geen 900 euro maar slechts 859 euro.
Zo slim is ze niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik had gedacht dat de Generaal bij de U wel uniform had geantwoord.
Patta’s betekent ook schoenenquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo irritant dat ze patta zeggen voor sneakers van een heel ander merk….
https://www.patta.nl/
Zeggen je buren ook. Loopt die nog altijd, al 5 jaar met die winterjas rond. Zelfs in de zomer. Djeezes @Willewa !quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doe ook al 5 winters met een winterjas van ¤120. Dus hoeft niet zo duur te zijn.
Wel wreed klein. Maar heb begrepen dat jullie in nederland belast worden op het gewicht van de auto.quote:
Het eerste is zeker waar helaas.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wel wreed klein. Maar heb begrepen dat jullie in nederland belast worden op het gewicht van de auto.
Daarom dat jullie allemaal zo "klein" rijden.
Het boeit mij niks hoor wat andere mensen denken te moeten vinden/bepalen over andermans kledingquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeggen je buren ook. Loopt die nog altijd, al 5 jaar met die winterjas rond. Zelfs in de zomer. Djeezes @:Willewa !
dat was betamax.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
U-mac?
Da's toch een antiek videosysteem?
In de war met U-maticquote:
Unimog bestaat, waren onze ambulance terreinwagens.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
U
Is umac niet iets
Nee ty unimog( als je het zo schrijft ) wel
Jep gewichtsklassesquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wel wreed klein. Maar heb begrepen dat jullie in nederland belast worden op het gewicht van de auto.
Daarom dat jullie allemaal zo "klein" rijden.
Ze rijden hier nogquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Unimog bestaat, waren onze ambulance terreinwagens.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Bewoners
Bewoners
Ze stonden al in de startblokken![]()
Daar moet je voor naar het Louwman Museum, denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:15 schreef Jockari het volgende:
Auto met een W = bijv. Wartburg. Ze vinden het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |