Achquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alle fans online liggen hier weer dubbel om.![]()
Ze gaan nu alle coinhouders omhangen. De genomineerden omlaag en de vrijgestelden zijn omhoog gehangen.
Hysterisch weer![]()
Vanmiddag zei ze 900 tegen Alice en Karen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eslie heb die winterjas van 500 euro niet voor niks meegenomen uiteraard
Leuk hèquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alle fans online liggen hier weer dubbel om.![]()
Ze gaan nu alle coinhouders omhangen. De genomineerden omlaag en de vrijgestelden zijn omhoog gehangen.
Hysterisch weer![]()
dat heeft ze weken terug ook al gezegd toen zei ze 9 meyer ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze 900 tegen Alice en Karen.
Anita?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat heeft ze weken terug ook al gezegd toen zei ze 9 meyer ofzo
om precies te zijn op 19 Februariquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat heeft ze weken terug ook al gezegd toen zei ze 9 meyer ofzo
ach lekker boeiend.. misschien kreeg ze wel kortingquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anita?
Ja klopt
Dat heeft ze gezegd
Tis ook duurquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ach lekker boeiend.. misschien kreeg ze wel korting![]()
Het was een dure jas en ze heeft 2 weken terug al eens een bedrag genoemd ook stond me bij.
Ik maakte er nu gewoon even 500 euro van omdat ik dat al duur vind voor een jas.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anita?
Ja klopt
Dat heeft ze gezegd
Je doet er jaren mee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis ook duur
Maar het zijn wel echt goede jassen
Zou het er alleen zelf niet voor over hebben
Ash blijkbaar wel
Ik doe ook al 5 winters met een winterjas van ¤120. Dus hoeft niet zo duur te zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je doet er jaren mee.
Zo denkt mijn zoon altijd en hij heeft wel gelijk
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
sttttt niet zo hard straks komt M .r.o
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je doet er jaren mee.
Zo denkt mijn zoon altijd en hij heeft wel gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mensen dat willen uitgeven is dat toch hun eigen keus
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Wil ik niet zien. Tieten als grote ballonnen, en lippen ... euh ... ook als grote ballonnen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:34 schreef humpty het volgende:
Ashley loopt de hele dag naakt door huis
Denk ergens ook niet dat ze het voor jou doet......quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wil ik niet zien. Tieten als grote ballonnen, en lippen ... euh ... ook als grote ballonnen.
Echt niet mijn type vrouw.
Hinniken bedoel je.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gegiegel van karen gaat me steeds meer en meer ergeren.
pipi of poepen. Het zijn vlamingen hèquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen: "Ik ga pipi doen"
Tom: "Wij gaan pipi doen"
Alice: "Jullie doen ineens alles samen, duidelijk!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |