Nee, dat is jouw invulling. Ze wil niet op hem stemmen. Dat zegt ze toch. Ze is samen met hem binnen gekomen en voelt een band met hem.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag nog niet stemmen van ashley op Danny.
Maar ze stuurt wel iedereen een kant op 🤣🤣quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley wil niet vertellen op wie ze zijn gegaan.
Ik vermoed dat ze hem voor de gek houdt.quote:
Randy inhoudsloze zak hooiquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
En randy praat met haar mee. Op tyron kan randy zeggen niet gestemd en ze wil aan Danny aan geven hebben wij niet gedaan.
Ja klopt want door Asley geïnstrueerd dat er op Alice gestemd moet worden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw invulling. Ze wil niet op hem stemmen. Dat zegt ze toch. Ze is samen met hem binnen gekomen en voelt een band met hem.
Houd ze niet vol. Aan karen verteld ze alles welquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
Niet meer alle kaarten op tafel
Is logisch
Maar ietwat hypocriet
Ashley ook, dus daar is wel iets van evenwichtquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:03 schreef Krambo het volgende:
Randy heeft zijn ruggengraat verziekt met bankhangen
Zolang dillie billie er maar op komtquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ben bang van niet, die glibber glijdt er ws. weer doorheen
Dilano komt in ieder geval op de bank.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang dillie billie er maar op komt
Dat man en dan als 3e dilano of alicequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn interpretatie van Ashley en Randy is dat Ashley op Ty is gegaan en Randy op Danny.
Ik denk niet op tyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn interpretatie van Ashley en Randy is dat Ashley op Ty is gegaan en Randy op Danny.
Ik denk dat Ashley en Randy op Alice en Dilano zijn gegaanquote:
Ja ik ook..quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Heb echt zo idee dat dillie weer de dans ontspringt
Ja dat vermoeden heb ik ook. Al zei ze ook dat hij moet zeggen WIJ hebben dat niet gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb het ff gemist ,maar hoe dan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
Tom wordt weer een heel schuldgevoel aangepraat. Door ka
Ze zei ook wat over Alicequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashley en Randy op Alice en Dilano zijn gegaan
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ashley ook, dus daar is wel iets van evenwicht
Dat hij niet opquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het ff gemist ,maar hoe dan?
Laffe stemming dus weer.
Die stemde altijd neutraal en zit nergens bij. Dus excuus om op haar te stemmenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei ook wat over Alice
Maar was te smoezerig
En Dildo had een schouderblessurequote:Op woensdag 13 maart 2024 19:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Glenn met voet en Danny met zijn hand.
Ja en Ka wil niet op Dannyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij niet op
Alice wil
En ka wel
Die moest hem overhalen van ashley om niet op Danny te gaan. En tom was laf die zei kies jij maarquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij niet op
Alice wil
En ka wel
Nee dat ze met Alice ook in een duo had gezetenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die stemde altijd neutraal en zit nergens bij. Dus excuus om op haar te stemmen
Ash zal voor Karen wel beslissen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en Ka wil niet op Danny
Slap gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |