Ze hebben je gehoord, ze gaan er al uitquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom niet de hottub al uitgaan om te drogen.... nee doe het pas als je opgeroepen word pfff
Dat denk ik ook eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan is Dilano exit, Tyron en Alice zijn veel populairder
Die wil alles als eerste, zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:45 schreef mangalie het volgende:
Trash mag als eerste anders wordt het te moeilijk voor haar
Totaal de verkeerde bank deze ronde. Had graag karen glenn en danny er op gezienquote:
Huh hier streamlockquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:45 schreef mangalie het volgende:
Trash mag als eerste anders wordt het te moeilijk voor haar
Nou dilano mag ook erop en Danny en glenn. Maar randy zou wel mee gaan wat ashley wil.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totaal de verkeerde bank deze ronde. Had graag karen glenn en danny er op gezien
Daar twijfel ik toch over, die twee liggen elkaar totaal niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dilano mag ook erop en Danny en glenn. Maar randy zou wel mee gaan wat ashley wil.
Nee hoor, Karen heb ik geen probleem mee, maar Glenn en Danny moeten er lekker in blijvenquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totaal de verkeerde bank deze ronde. Had graag karen glenn en danny er op gezien
Dan is hij echt ruggengraat loosquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dilano mag ook erop en Danny en glenn. Maar randy zou wel mee gaan wat ashley wil.
Dan is het echt een slapjanusquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze allebei 2 namen mogen noemen dan zijn het glenn en Danny door randy en tyron en dilano/Alice door ashleyquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar twijfel ik toch over, die twee liggen elkaar totaal niet.
mooi zo hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben je gehoord, ze gaan er al uit
Dat is hij ook wel conflict vermijdenquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is hij echt ruggengraat loos
nee geen karen en glennie hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze redenatie snapquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Als iedereen 2 namen mag noemen is er grote kans dat Danny erop komt ipv Alice. Maar anders niet
Ik hoop dat hij er naast zitquote:
Of een sprewkverbod net als vorige weekquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat de gene die genomineerd hebben apart in slaapkamer moeten zodat ze niet andere nog kunnen beïnvloeden.
Met 3 namen dan zijn het zeker dilano tyron en Alice. Alle aanhang van ashley gaan dit doen behalve tom die wil niet op Alice.quote:
Voor dat laatste ben ik ook bang.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben dat gehinnik zo zat van haar. en die twee mannen zijn lafbekkies.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, Karen heb ik geen probleem mee, maar Glenn en Danny moeten er lekker in blijven
Ik zou er niet zo vanuit gaan dat glenn doet wat ash wilquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Met 3 namen dan zijn het zeker dilano tyron en Alice. Alle aanhang van ashley gaan dit doen behalve tom die wil niet op Alice.
Andere keus is dan dannyquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo vanuit gaan dat glenn doet wat ash wil
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
Meneer tactiek gaat strategisch naar huis zaterdag
Dat gehinnik ben ik met je eens. Dat Glenn en Danny lafbekkies zijn niet. Die kiezen gewoon voor hen eigen hachie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben dat gehinnik zo zat van haar. en die twee mannen zijn lafbekkies.
Omdat ze haar zin wilquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen praat met tom altijd op z'n ruziënde toon vind ik
Mag nog niet stemmen van ashley op Danny.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:58 schreef mazaru het volgende:
Karen is samen met Danny naar binnen gekomen. Ze wil niet op hem stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |