Nee volgens mij niet. Ik denk dat ze Glenn, Dilano en Alice hebben gedaan. Randy wilde Ty niet en Ashley wilde Danny niet. Dus blijven over Glenn, Dilano en Alice.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley tyron en randy Danny en samen voor alice gekozen
Heeft ie ook niet gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tom op Jimmy zou stemmen
Mooi, wil die snuiten zien op het moment ze bekendmaken dat Alice niet door de draaideur hoeft.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley tyron en randy Danny en samen voor alice gekozen
Hoop dat je het goed hebt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt. Dan zou het volgens mij:
Jimmy/Alice: Danny, Glenn, Dilano
Ashley/Randy: Alice, Dilano, Glenn
Tyron/Dilano: Danny, Glenn, Jimmy
Danny/Glen: Tyron, Dilano, Alice
Tom/Karin: Tyron, Dilano, Danny
Genomineerd: Dilano, Glenn, Danny (denk ik)
Ik kom net van je achterwand. Kan zo gaan douchen met die saus.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:50 schreef ledn81 het volgende:
* ledn81 schraapt de pasta van de achterwand in de keuken op het bord
Zo etenstijd![]()
Is iedereen al geweest?
Nee gaat hij ook niet doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tom op Jimmy zou stemmen
Ash denk op Danny hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die staat 3 de in de popu poll of 2 dequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef Bazart het volgende:
Zou een hele mooie bank zijn
En dan Glen weg
Wordt lastig, maar geheel tegen mijn principes zou ik stemmen op Dilano (tegen beter weten in) maar hoop zo dat een van de soldaatjes vertrekkenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef Bazart het volgende:
En dan Glen weg
Mag, maar nog liever Danny dan, grote huichelaar is het met die valse emoties.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef Bazart het volgende:
En dan Glen weg
Die vertrekt volgende week.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
Wat is Rany ontzettend stil........toch geen schuldgevoelens.....
Dat denk ik niet , ik vind dat stille ook wel meevallenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
Wat is Rany ontzettend stil........toch geen schuldgevoelens.....
Zit geen hol beweging in.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet , ik vind dat stille ook wel meevallen
Beetje onopvallend, dus saai.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet , ik vind dat stille ook wel meevallen
Zo is hij al vanaf het begin met zo nu en dan een opwelling van aanwezig zijn en 'actie' en veel babbelsquote:
Beetje raar dat Danny alweer voor Tyron en Alice gaat terwijl hij ze zo bedrogen heeft met zijn grap.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zullen elkaar nog wel naakt zien. Word een koppel. Allebei vrijgezel en geilquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:59 schreef Clasientjuh het volgende:
Toch vraag ik ik me af
ziet Tom niet Karen naakt? Hij is lang hij kan haar gewoon naakt zien hahaha
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo is hij al vanaf het begin met zo nu en dan een opwelling van aanwezig zijn en 'actie' en veel babbels
Ze zei net tegen Randy dat ze Danny niet en Randy Ty niet dus blijven Glenn, Dilano en Alice over. Glenn is voor Ashley kut en Alice is voor Randy kut.quote:
Zou het ook een mooie bank vinden......quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop dat je het goed hebt.
Ze mogen wat mij betreft ook alle 3 tegelijkertijd vertrekken.
Ze zei niet Danny nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zei net tegen Randy dat ze Danny niet en Randy Ty niet dus blijven Glenn, Dilano en Alice over. Glenn is voor Ashley kut en Alice is voor Randy kut.
Dat ze zouden zeggen dat ze niet op ze hebben gestemd erom heen draaien want ze wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zei net tegen Randy dat ze Danny niet en Randy Ty niet dus blijven Glenn, Dilano en Alice over. Glenn is voor Ashley kut en Alice is voor Randy kut.
Ty zei het zelfsquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:03 schreef mazaru het volgende:
Dilano ziet Tyron zonder shirt pingpongen en trekt ook gelijk zijn shirt uit. Als we het dan toch over slaafjes hebben![]()
[ [url= https://i.postimg.cc/Qdvb(...)10216.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty zei het zelfs
Dilano shirt uit
Ze wilde niet zeggen op wie ze wel gestemd had maar wel tegen Danny kunnen zeggen dat zij niet op Danny heeft gestemd en Randy mocht dat ook tegen Ty zeggen. Mijn conclusie is dus dat ze niet op Danny en Ty hebben gestemd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei niet Danny niet
Ze zei
Ik wil tegen Danny kunnen zeggen ik heb niet op je gestemd
Ze zei het andersquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze wilde niet zeggen op wie ze wel gestemd had maar wel tegen Danny kunnen zeggen dat zij niet op Danny heeft gestemd en Randy mocht dat ook tegen Ty zeggen. Mijn conclusie is dus dat ze niet op Danny en Ty hebben gestemd.
Liever Glen, die is veel te bang voor zijn leidsterquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mag, maar nog liever Danny dan, grote huichelaar is het met die valse emoties.
10 min al praten allebei ook heel veelquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
Zitten Alice en Jimmy nu zo lang binnen ?
Hij heeft hem door....quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty zei het zelfs
Dilano shirt uit
Hahahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zullen elkaar nog wel naakt zien. Word een koppel. Allebei vrijgezel en geil
Als ze er 2 zouden moeten nomineren zou het geen probleem gevenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
10 min al praten allebei ook heel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |