Nee volgens mij niet. Ik denk dat ze Glenn, Dilano en Alice hebben gedaan. Randy wilde Ty niet en Ashley wilde Danny niet. Dus blijven over Glenn, Dilano en Alice.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley tyron en randy Danny en samen voor alice gekozen
Heeft ie ook niet gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tom op Jimmy zou stemmen
Mooi, wil die snuiten zien op het moment ze bekendmaken dat Alice niet door de draaideur hoeft.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley tyron en randy Danny en samen voor alice gekozen
Hoop dat je het goed hebt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt. Dan zou het volgens mij:
Jimmy/Alice: Danny, Glenn, Dilano
Ashley/Randy: Alice, Dilano, Glenn
Tyron/Dilano: Danny, Glenn, Jimmy
Danny/Glen: Tyron, Dilano, Alice
Tom/Karin: Tyron, Dilano, Danny
Genomineerd: Dilano, Glenn, Danny (denk ik)
Ik kom net van je achterwand. Kan zo gaan douchen met die saus.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:50 schreef ledn81 het volgende:
* ledn81 schraapt de pasta van de achterwand in de keuken op het bord
Zo etenstijd![]()
Is iedereen al geweest?
Nee gaat hij ook niet doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tom op Jimmy zou stemmen
Ash denk op Danny hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die staat 3 de in de popu poll of 2 dequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef Bazart het volgende:
Zou een hele mooie bank zijn
En dan Glen weg
Wordt lastig, maar geheel tegen mijn principes zou ik stemmen op Dilano (tegen beter weten in) maar hoop zo dat een van de soldaatjes vertrekkenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef Bazart het volgende:
En dan Glen weg
Mag, maar nog liever Danny dan, grote huichelaar is het met die valse emoties.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:54 schreef Bazart het volgende:
En dan Glen weg
Die vertrekt volgende week.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
Wat is Rany ontzettend stil........toch geen schuldgevoelens.....
Dat denk ik niet , ik vind dat stille ook wel meevallenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef zodeju het volgende:
Wat is Rany ontzettend stil........toch geen schuldgevoelens.....
Zit geen hol beweging in.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet , ik vind dat stille ook wel meevallen
Beetje onopvallend, dus saai.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet , ik vind dat stille ook wel meevallen
Zo is hij al vanaf het begin met zo nu en dan een opwelling van aanwezig zijn en 'actie' en veel babbelsquote:
Beetje raar dat Danny alweer voor Tyron en Alice gaat terwijl hij ze zo bedrogen heeft met zijn grap.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zullen elkaar nog wel naakt zien. Word een koppel. Allebei vrijgezel en geilquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:59 schreef Clasientjuh het volgende:
Toch vraag ik ik me af
ziet Tom niet Karen naakt? Hij is lang hij kan haar gewoon naakt zien hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |