Kuikenshuis?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vroeger was er een reallife forum genaamd Kiekenkot.
Op dannyquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom en Karen hebben dus iig niet op Jimmy en Glenn gestemd.
En absoluut niet op alicequote:
Ik vind het wel een leuke dimensie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:10 schreef mazaru het volgende:
Dat stemmen per duo slaat ook nergens op.
Ashley heeft niet op Ty gestemd en ook niet op Danny als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een loze stem maar als ik goed gedacht heb qua stemmen. Heeft tyron 4 dilon 4 en Danny 4 Alice 3.
Kippenhokquote:
Ashley tyron en randy Danny en samen voor alice gekozenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley heeft niet op Ty gestemd en ook niet op Danny als ik het goed begrepen heb.
Ashley wilde het toch niet zeggen op wie??quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley heeft niet op Ty gestemd en ook niet op Danny als ik het goed begrepen heb.
Denk ook om die redenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jim wil dus weten hoe Tom reageert om een inschatting te kunne maken. Vertrouw die drag niet.
Nee, maar dat hoorden we in het onderling overleg tussen Ashley en Randy.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley wilde het toch niet zeggen op wie??
Klopt. Dan zou het volgens mij:quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het er 3 zijn, dan hebben Karen en Tom dus op Ty, Dilano en Danny gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |