Weet ik niet. Het is elke keer anders. Soms 11.00 uur soms 14.00 en uur en het is ook keer pas savonds geweest.quote:
Ka gebruikt ash om Tom plat te kunnen lullenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Karin wil zelf niet op Danny stemmen en daar houdt ze ook voet bij stuk bij. Dat heeft niets met Ashley te maken. Als ik zo ff lees dan kan het hele huis in de hottub gaan zitten en stemt alleen Ashley
Ze heeft Danny genomineerdquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Het zijn 2 koppels die ze moeten nomineren denk.
Randy en Ashley hebben
Tyron en Dilano
Alice en Jimmy
Ashley heeft weer haar zin gekregen
Waarom denk je Alice en Jimmy ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
Het zijn 2 koppels die ze moeten nomineren denk.
Randy en Ashley hebben
Tyron en Dilano
Alice en Jimmy
Ashley heeft weer haar zin gekregen
[Ik vind het wel wat slap allermaal gaan nu . Tom en Ka hadden al veel eerder samen moeten bedenken wat ze willen . Ka mag bepalen maar Tom mag dat ook. Beetje dom dat ze daar nu dan een verschil van mening in hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Karin wil zelf niet op Danny stemmen en daar houdt ze ook voet bij stuk bij. Dat heeft niets met Ashley te maken. Als ik ze ff lees dan kan het hele huis in de hottub gaan zitten en stemt alleen Ashley
Ze hebben het er al lang over gehadquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[Ik vind het wel wat slap allermaal gaan nu . Tom en Ka hadden al veel eerder samen moeten bedenken wat ze willen . Ka mag bepalen maar Tom mag dat ook. Beetje dom dat ze daar nu dan een verschil van mening in hebben
Die weten nog niksquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:20 schreef bull1966 het volgende:
wat ik begrijp uit het gesprek van Glenn Danny moeten ze drie namen noemen om te nomineren .danny zei "3 op de 4 da's veel, de andere ( vrijgestelde ) hebben de keus uit 6
Snap ik ook niet erg. Misschien hadden die er ook op gerekend dat de fans mochten beslissen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[Ik vind het wel wat slap allermaal gaan nu . Tom en Ka hadden al veel eerder samen moeten bedenken wat ze willen . Ka mag bepalen maar Tom mag dat ook. Beetje dom dat ze daar nu dan een verschil van mening in hebben
Ja precies dus toch niet goed met elkaar doorgesprokenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het er al lang over gehad
Meerdere malen
Plots vind ka het een issue
Dat tom niet op Alice wil
Sorry ben aan het koken ondertussen.quote:
Maar Jimmy wil ze er niet opquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ashley ziet in Alice een behoorlijke concurrent
Iemand gaat straks boos en gefrustreerd de dbk uit komenquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
De woonkamer vindt dat Tom en Karen (denk ik) lang de tijd nemen in de DBK.
Nou eerlijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is leuker om te voorspellen hoe ze zo uit de DBK komen .. ik denk boos wegbenende Tom en huilende Karen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |