Duurt dan wel twee keer zo lang.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar wel ontdooit![]()
En scheelt wellicht nomineren
In de koelkast wat ook het advies isquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:28 schreef rinardo het volgende:
Pakt alvast popcorn voor meer ontdooi adviezen
[ link | afbeelding ]
Dacht dat Jimmy zich zo goed voelde......en staat nu voor de wall om een antwoord te horen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
Gaan ze toch nietszeggende tweets kopen????
En nu komt er een insta poll bij alle kamp Ashley fans, dus die uitslag is ook alweer duidelijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:30 schreef OmaJacky het volgende:
Dit telefoontje heeft Jimmy toch weer onzeker gemaakt, zelfs na het gesprek wat hij vanmiddag had met Dilano.
Staat nu voor de wall om een kaartje te kopen.
BB heeft wel het goede telefoontje uitgezocht om te laten horen.
Bb wil reuring in het huis.
De rest van de bewoners weten wel hoe ze naar elkaar lijken maar Jimmy weet dat dus eigenlijk niet van Dilano naar hem , wat Dilano ook zegt.
En waar komt het vandaan......niet uit een berichtje.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:30 schreef OmaJacky het volgende:
Dit telefoontje heeft Jimmy toch weer onzeker gemaakt, zelfs na het gesprek wat hij vanmiddag had met Dilano.
De rest van de bewoners weten wel hoe ze naar elkaar lijken maar Jimmy weet dat dus eigenlijk niet van Dilano naar hem , wat Dilano ook zegt.
bb stuurt dit 100% want dat ingesproken telefoongesprek kan anders nooit zo snel na gister die tweet, dit is 100% zo gemaaktquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:30 schreef OmaJacky het volgende:
Ditstaat ook op Twitter:quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb stuurt dit 100% want dat ingesproken telefoongesprek kan anders nooit zo snel na gister die tweet, dit is 100% zo gemaakt
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ditstaat ook op Twitter:
Big Brother
@:bigbrothernlbe
·
6 u
Alle memo’s zijn welkom, maar op het moment zijn we vooral opzoek naar leuke peptalks, adviezen en klachten voor; Randy & Ashley en Jimmy & Alice
Ik ben er ook klaar mee, fans zijn vooral haters van anderen geworden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:36 schreef marky het volgende:
Nu Big Brother duidelijk ook een kant heeft gekozen ben ik eigenlijk wel klaar met dit jaar. Het slechtste jaar ooit begint zich op dit moment af te tekenen. Fanboodschappen van een kant komen momenteel door. Jammer spanning weg.
Dit kan toch niet echt zijn......quote:
Hij kan zich amper concentreren op het eten maken..Loopt maar wat dwaas rond te huppelenquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:41 schreef humpty het volgende:
Mensen vinden Dilano en mij samen niet zo leuk schijnbaar, Jimmy begrijpt het niet
Hij kan mij niet zoveel maken zegt Jimmy alleen nomineren.
Hij gaat het er niet meer over hebben op advies van Tom.
Zal mij benieuwen zie hem alleen maar zeuren en depri zijn.
dat is ook een heel goeie jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit kan toch niet echt zijn......
Wat moet Dilano nog meer doen om zijn vertrouwen te bewijzen.......kan me zo voorstellen dat hij geen vaste partner heeft......elke dag bewijs willen hebben. Elke potentiële kennis die dan een beetje teveel tijd met Dilano door brengt is al naar huis gestuurd....
Andersom is toch precies hetzelfde.....Jimmy kan Dilano er toch ook opzetten. Misschien is dat het wel.....Jimmy zoekt een reden om hem er op te zetten.
Pel de scampi en verwijder indien nodig het darmkanaal. Snijd de scampi in stukjes.quote:
Ja normaal kan het misschien wel, maar scampi's nu met nog half bevroren gehakt en heel veel vocht lijken me een soort gehakt soep worden met heel veel vocht en stukjesquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pel de scampi en verwijder indien nodig het darmkanaal. Snijd de scampi in stukjes.
Schil en rasp de gember. Plet de teentjes look. Verwijder de zaadjes uit het chilipepertje en snijd het pepertje heel fijn. Snijd de bieslook en de sjalotten in snippers. Hak de koriander grof.
Meng de scampi met het gehakt. Meng hieronder de kruiden en de specerijen. Voeg het limoensap en de sojasaus toe. Voeg het eigeel toe en meng er, zoveel panko als nodig is, onder.
Het gehakt mag niet te droog zijn, maar je moet er wel balletjes van kunnen rollen. Kruid extra met peper en zout.
Snijd de citroengrasstengels overlangs door en steek ze door de balletjes.
Verwarm de oven voor op 180°C hetelucht. Leg de gehaktballetjes op een bakplaat met bakpapier en bak ze gedurende 20 minuten tot ze goudbruin zijn.
Dat maakt niks uit hoor, als ie zijn grote meisjesjurk aantrekt veranderd alleen het uiterlijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:46 schreef Hznootje het volgende:
Het wordt tijd dat Jimmy zijn grote jongensbroek weer even aantrekt
Op zich kan er met alles wat ze krijgen best wel lekkere maaltijden gemaakt worden, maar ze missen de kruiden die de maaltijd lekker maken. Dit lijkt mij ook niet lekker wat ze nu aan het doen zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja normaal kan het misschien wel, maar scampi's nu met nog half bevroren gehakt en heel veel vocht lijken me een soort gehakt soep worden met heel veel vocht en stukjes
Van de Algemene tweets hingen er ook dubbele bij gister.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:47 schreef humpty het volgende:
Alice had het gevoel dat het weer dezelfde was van eerder die een berichtje insprak
Met zijn vinger de borden en alles op tafel zetten.....Weet niet of het open wond is maar denk dat ik dat ook niet zo lekker vindt, of ze is bang dat het te zwaar is voor hem.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:53 schreef mazaru het volgende:
Wat mag Danny niet doen van die schreeuwlelijk? Laat die man!!
welke schreeuwlelijk?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:53 schreef mazaru het volgende:
Wat mag Danny niet doen van die schreeuwlelijk? Laat die man!!
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met zijn vinger de borden en alles op tafel zetten.....Weet niet of het open wond is maar denk dat ik dat ook niet zo lekker vindt, of ze is bang dat het te zwaar is voor hem.
Alice. Die liep te krijsen naar Danny dat die iets niet mocht doen. De ramen trilden hier in de sponningquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alice. Die liep te krijsen naar Danny dat die iets niet mocht doen. De ramen trilden hier in de sponning
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alice. Die liep te krijsen naar Danny dat die iets niet mocht doen. De ramen trilden hier in de sponning
Snapte niet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik versta die 2 in de hottub dus echt niet..Kan er niks van maken
Nee niet te doen met al dat geluidquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:59 schreef Hznootje het volgende:
Die probeert zich 'onmisbaar' te maken. / nomineer mij niet.quote:
Ah dat was dus de schreeuwlelijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:03 schreef mangalie het volgende:
Die Ash zit in het andere deel van het huis en je hoort haar overal bovenuit komen...
Daarom skip ik altijd de hottub streamsquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:59 schreef Hznootje het volgende:
Vreselijk ja! Hij doet de laatste dagen echt vervelend . Opdringerig , overal mee bemoeien , 'onmisbaar' maken idd ..quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die probeert zich 'onmisbaar' te maken. / nomineer mij niet.
Legt nog even aan Karen uit dat je altijd op de oven kunt zien hoelaat het is.
Hij moet en zal afwassen vanavond (afdrogen dan)
En bemoeit zich met het koken
Laat hem er maar snel mee stoppen. Straks legt hij het nog af tegen Dilano zaterdag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Hij doet de laatste dagen echt vervelend . Opdringerig , overal mee bemoeien , 'onmisbaar' maken idd ..
Lijkt wel of hij weg wil
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Laat hem er maar snel mee stoppen. Straks legt hij het nog af tegen Dilano zaterdag.
Alice heeft gelijk. Ik doe dit ook.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Alice controleert (thuis) en nu ook hier of pasta gaar is door het tegen de achterwand van de keuken te gooien.
Alice "Doe je dat nooit, als het blijft plakken is het gaar"
Jimmy :![]()
[ afbeelding ]
Ja precies, ik kook veel met kruiden uien kaas tomaat enz. dan is bijna alles lekker.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op zich kan er met alles wat ze krijgen best wel lekkere maaltijden gemaakt worden, maar ze missen de kruiden die de maaltijd lekker maken. Dit lijkt mij ook niet lekker wat ze nu aan het doen zijn.
Jawel hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb stuurt dit 100% want dat ingesproken telefoongesprek kan anders nooit zo snel na gister die tweet, dit is 100% zo gemaakt
Ik doe het ook nog steedsquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Alice controleert (thuis) en nu ook hier of pasta gaar is door het tegen de achterwand van de keuken te gooien.
Alice "Doe je dat nooit, als het blijft plakken is het gaar"
Jimmy :![]()
[ afbeelding ]
Jawellusquote:
Dat ze dat niet kan heeft ze meerdere malen bewezen door met mond open te eten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:21 schreef zodeju het volgende:
Karen met haar hoofd leunend op haar hand en dan met één hand proberen om de spaghetti op te scheppen.
De kan eigenlijk nog wel een cursus volgen van Hoe moet ik in gezelschap netjes eten
Twitter, het afvoerputje van SMquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel hoor
De bijna letterlijke tekst stond vanmorgen al op Twitter
Mensen die vroegen of het nog zin had om wat in te spreken etc
Dan gaat hij maar een dag rusten of stofzuigen ofzo.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:26 schreef ledn81 het volgende:
Danny wil perse afdrogen en wilde perse tafel opdekken.
Zou ik ook niet zo fris vinden met al die wonden en pleisters.
[ afbeelding ]
Toms hand ook al geamputeerd. Glenns enkel of voet ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan allebei waar zijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel hoor
De bijna letterlijke tekst stond vanmorgen al op Twitter
Mensen die vroegen of het nog zin had om wat in te spreken etc
Je bedoelt dat het Twitter bericht van een bb medewerker zou zijn?quote:
Dat BB probeert te sturen door juist zo'n bericht het huis in te sturen. Ik denk niet dat ze de berichten zelf bedenken .... dus wellicht is mijn allebei waar iets te kort door de bocht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het Twitter bericht van een bb medewerker zou zijn?
Ofwel: elke zot zun kotquote:
Tuurlijk proberen die te sturenquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat BB probeert te sturen door juist zo'n bericht het huis in te sturen. Ik denk niet dat ze de berichten zelf bedenken .... dus wellicht is mijn allebei waar iets te kort door de bocht.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toms hand ook al geamputeerd. Glenns enkel of voet ?
Waar gaat BB eindigen ? In AZ Amsterdam met alle deelnemers. Nominaties op de dienst intensieve zorgen of zo ?
Mogen de verpleegkundigen nomineren en dergelijke, wie ze in leven houden.
Ik mag het hopen, zit niet te wachten op gesprekken over de zebravinken in de amazone...quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:35 schreef ledn81 het volgende:
Ashley wil zo nog ff wandelen met Jim.![]()
Nog even de norminasies doornemen uiteraard
Eslie heb die winterjas van 500 euro niet voor niks meegenomen uiteraardquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, zit niet te wachten op gesprekken over de zebravinken in de amazone...
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toms hand ook al geamputeerd. Glenns enkel of voet ?
Waar gaat BB eindigen ? In AZ Amsterdam met alle deelnemers. Nominaties op de dienst intensieve zorgen of zo ?
Mogen de verpleegkundigen nomineren en dergelijke, wie ze in leven houden.
Nou dat kan best boeiend zijn hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, zit niet te wachten op gesprekken over de zebravinken in de amazone...
670quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eslie heb die winterjas van 500 euro niet voor niks meegenomen uiteraard
oh geen idee, hij was duur moest er meerdere keren medegedeeld wordenquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
670
Euro als je het dan goed wil doen
Doe ik ook weleens hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:34 schreef humpty het volgende:
Ashley loopt de hele dag naakt door huis
sttttt niet zo hard straks komt M .r.oquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:34 schreef humpty het volgende:
Tuurlijk is ze al de hele dag mee bezigquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:35 schreef ledn81 het volgende:
Jim zit volledig in het web van de Queen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:35 schreef ledn81 het volgende:
ze zei 900quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
670
Euro als je het dan goed wil doen
Beetje vies he.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
En wie gaat er dan koken?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:38 schreef humpty het volgende:
Hoop dat Dilano naar huis moet zaterdag en als er twee moeten mag Jimmy van mij mee.
Wat een zeur is dat geworden zeg.
Oh nee, vrijdag...oke ik weet het nu zelf niet meer.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh eerst was ze vrijdag jarig , nu donderdag
De 15equote:Op woensdag 13 maart 2024 18:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh nee, vrijdag...oke ik weet het nu zelf niet meer.
Volgende week misschien.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley denkt dat er 2 naar huis gaan.
Vrijdagquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh nee, vrijdag...oke ik weet het nu zelf niet meer.
Alle fans online liggen hier weer dubbel om.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gegiegel van karen gaat me steeds meer en meer ergeren.
950 euroquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kom niet meer bijquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alle fans online liggen hier weer dubbel om.![]()
Ze gaan nu alle coinhouders omhangen. De genomineerden omlaag en de vrijgestelden zijn omhoog gehangen.
Hysterisch weer![]()
Wat een humorquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaan nu alle coinhouders omhangen. De genomineerden omlaag en de vrijgestelden zijn omhoog gehangen.
Hysterisch weer![]()
Ik hoop dat ze vrijdag ipv sportspullen een moddergevecht moet doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vrijdag ashley vroeg een thema voor alice haar verjaardag
Vrijdag (toch) dan is Alice jarig of is het morgen ??quote:
Achquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hysterisch weer![]()
Vanmiddag zei ze 900 tegen Alice en Karen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leuk hèquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hysterisch weer![]()
dat heeft ze weken terug ook al gezegd toen zei ze 9 meyer ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze 900 tegen Alice en Karen.
Anita?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat heeft ze weken terug ook al gezegd toen zei ze 9 meyer ofzo
om precies te zijn op 19 Februariquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat heeft ze weken terug ook al gezegd toen zei ze 9 meyer ofzo
ach lekker boeiend.. misschien kreeg ze wel kortingquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anita?
Ja klopt
Dat heeft ze gezegd
Tis ook duurquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ach lekker boeiend.. misschien kreeg ze wel korting![]()
Het was een dure jas en ze heeft 2 weken terug al eens een bedrag genoemd ook stond me bij.
Ik maakte er nu gewoon even 500 euro van omdat ik dat al duur vind voor een jas.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anita?
Ja klopt
Dat heeft ze gezegd
Je doet er jaren mee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis ook duur
Maar het zijn wel echt goede jassen
Zou het er alleen zelf niet voor over hebben
Ash blijkbaar wel
Ik doe ook al 5 winters met een winterjas van ¤120. Dus hoeft niet zo duur te zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je doet er jaren mee.
Zo denkt mijn zoon altijd en hij heeft wel gelijk
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
sttttt niet zo hard straks komt M .r.o
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je doet er jaren mee.
Zo denkt mijn zoon altijd en hij heeft wel gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mensen dat willen uitgeven is dat toch hun eigen keus
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wil ik niet zien. Tieten als grote ballonnen, en lippen ... euh ... ook als grote ballonnen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:34 schreef humpty het volgende:
Denk ergens ook niet dat ze het voor jou doet......quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wil ik niet zien. Tieten als grote ballonnen, en lippen ... euh ... ook als grote ballonnen.
Echt niet mijn type vrouw.
Hinniken bedoel je.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gegiegel van karen gaat me steeds meer en meer ergeren.
pipi of poepen. Het zijn vlamingen hèquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Karen: "Ik ga pipi doen"
Tom: "Wij gaan pipi doen"
Alice: "Jullie doen ineens alles samen, duidelijk!"
Al een half uur gemeut over de prijs van een jas.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik had gedacht dat de Generaal bij de U wel uniform had geantwoord.
🤣👍quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
om precies te zijn op 19 Februari
[ link | afbeelding ]
Aha ! ze heeft dus gelogen. Geen 900 euro maar slechts 859 euro.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
De jas van ash
Dus ja het kan wel kloppen
quote:
Nu jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aha ! ze heeft dus gelogen. Geen 900 euro maar slechts 859 euro.
Zo slim is ze niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik had gedacht dat de Generaal bij de U wel uniform had geantwoord.
Patta’s betekent ook schoenenquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo irritant dat ze patta zeggen voor sneakers van een heel ander merk….
https://www.patta.nl/
Zeggen je buren ook. Loopt die nog altijd, al 5 jaar met die winterjas rond. Zelfs in de zomer. Djeezes @Willewa !quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik doe ook al 5 winters met een winterjas van ¤120. Dus hoeft niet zo duur te zijn.
Wel wreed klein. Maar heb begrepen dat jullie in nederland belast worden op het gewicht van de auto.quote:
Het eerste is zeker waar helaas.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wel wreed klein. Maar heb begrepen dat jullie in nederland belast worden op het gewicht van de auto.
Daarom dat jullie allemaal zo "klein" rijden.
Het boeit mij niks hoor wat andere mensen denken te moeten vinden/bepalen over andermans kledingquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeggen je buren ook. Loopt die nog altijd, al 5 jaar met die winterjas rond. Zelfs in de zomer. Djeezes @:Willewa !
dat was betamax.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
U-mac?
Da's toch een antiek videosysteem?
In de war met U-maticquote:
Unimog bestaat, waren onze ambulance terreinwagens.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
U
Is umac niet iets
Nee ty unimog( als je het zo schrijft ) wel
Jep gewichtsklassesquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wel wreed klein. Maar heb begrepen dat jullie in nederland belast worden op het gewicht van de auto.
Daarom dat jullie allemaal zo "klein" rijden.
Ze rijden hier nogquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Unimog bestaat, waren onze ambulance terreinwagens.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Bewoners
Bewoners
Ze stonden al in de startblokken![]()
Daar moet je voor naar het Louwman Museum, denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:15 schreef Jockari het volgende:
Auto met een W = bijv. Wartburg. Ze vinden het niet
Normaalquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn er achter dat de batterijwissel kapot vroeg is.
En toch op de slaapkamer met z'n vieren waren ze zo leuk. Hij heeft zo'n droge humor en kan heel adrem zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:20 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me af of deze man daar zelf wil zitten, of dat zijn familie even zonder hem wilde. Doet nix, hangt daar maar, nooit een glimlach... Weet het niet
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, dat kan allemaal hier. Je kunt hem een klootzak vinden of een lekker mennekequote:Op woensdag 13 maart 2024 18:51 schreef mangalie het volgende:
Ojaaaa over Tom mag niets gezegd worden...
Tijdens mijn legerdienst in Duitsland is de Muur gevallen. Plots alle duitse autosrades vol met rook-dampendeTrabantjesquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar moet je voor naar het Louwman Museum, denk ik
Kunnen ze weer naar bed🫤quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn er achter dat de batterijwissel kapot vroeg is.
En meteen de laatstequote:Op woensdag 13 maart 2024 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze speculazen weer over kijkers die nog mensen vrijstellen...
Ty : Dan wordt dit je [Dilano] eerste keer op de bank maat
Nominaties zijn nog niet bekend.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
het is verdrietigmaar
ik ben weer hier
Zandzakken voor de deur!quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
het is verdrietigmaar
ik ben weer hier
Nee hoor @Mario390. Maar leuteren doen we in de SC topic ;-)quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:22 schreef mario390 het volgende:
het is verdrietigmaar
ik ben weer hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell me. Mijn neef heeft er een stuk of 10.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tijdens mijn legerdienst in Duitsland is de Muur gevallen. Plots alle duitse autosrades vol met rook-dampendeTrabantjes
Ze speculeren er allemaal lustig op los, maar ze weten helemaal niksquote:
Net zoveel als wijquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze speculeren er allemaal lustig op los, maar ze weten helemaal niks
Tis maar net de vraag of ze mogen nominerenquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Tyron dilano en Alice denk ik op de bank. Het is al zo voorspelbaar.
Ja dat is al zeker want de generaal wil niet op Danny en heeft dat ook doorgespeeldquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Verwacht ik ook niet. Dat was voor de fans die klaar stonden en dat hebben we gehad.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze anticiperen de hele week al over een nieuwe freeze, maar buiten die twee op zaterdagavond zijn er (afaik) geen meer geweest en zal er ook geen meer komen, verwacht ik.
ja, denk het ook.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Glenn met voet en Danny met zijn hand.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef Jockari het volgende:
Jullie zijn team "kneus" geworden zegt de generaal. Over wie gaat het ?
Wij waarschijnlijk niet anders had er vast al een oproep gestaan om dat te doen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar net de vraag of ze mogen nomineren
Of ze duo’s moeten nomineren
Of enkel
En hoeveel
2 3 of 4
Degene die er bijna zeker opkomen zijn dil en ty
Ja ik heb het gehoord vanmiddag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat is al zeker want de generaal wil niet op Danny en heeft dat ook doorgespeeld
Danny was geen gevaar......quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat is al zeker want de generaal wil niet op Danny en heeft dat ook doorgespeeld
Maar wel een goeie mindfuck weer om ze het de hele week te laten vrezen..quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Verwacht ik ook niet. Dat was voor de fans die klaar stonden en dat hebben we gehad.
Dan is Dilano exit, Tyron en Alice zijn veel populairderquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Ze moet wel heel goed verdienen samen met haar Bart.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis ook duur
Maar het zijn wel echt goede jassen
Zou het er alleen zelf niet voor over hebben
Ash blijkbaar wel
Jepquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze moet wel heel goed verdienen samen met haar Bart.
Ik hoorde haar ook vanmiddag zeggen dat ze zo'n 2 tot 3 uur werkt per dag en dat ze heel veel vrije tijd heeft.
Prima bankquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
Dus totaal niet nodig dat ze wintquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze moet wel heel goed verdienen samen met haar Bart.
Ik hoorde haar ook vanmiddag zeggen dat ze zo'n 2 tot 3 uur werkt per dag en dat ze heel veel vrije tijd heeft.
Ze hebben je gehoord, ze gaan er al uitquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom niet de hottub al uitgaan om te drogen.... nee doe het pas als je opgeroepen word pfff
Dat denk ik ook eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan is Dilano exit, Tyron en Alice zijn veel populairder
Die wil alles als eerste, zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:45 schreef mangalie het volgende:
Trash mag als eerste anders wordt het te moeilijk voor haar
Totaal de verkeerde bank deze ronde. Had graag karen glenn en danny er op gezienquote:
Huh hier streamlockquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:45 schreef mangalie het volgende:
Trash mag als eerste anders wordt het te moeilijk voor haar
Nou dilano mag ook erop en Danny en glenn. Maar randy zou wel mee gaan wat ashley wil.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totaal de verkeerde bank deze ronde. Had graag karen glenn en danny er op gezien
Daar twijfel ik toch over, die twee liggen elkaar totaal niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dilano mag ook erop en Danny en glenn. Maar randy zou wel mee gaan wat ashley wil.
Nee hoor, Karen heb ik geen probleem mee, maar Glenn en Danny moeten er lekker in blijvenquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Totaal de verkeerde bank deze ronde. Had graag karen glenn en danny er op gezien
Dan is hij echt ruggengraat loosquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dilano mag ook erop en Danny en glenn. Maar randy zou wel mee gaan wat ashley wil.
Dan is het echt een slapjanusquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze allebei 2 namen mogen noemen dan zijn het glenn en Danny door randy en tyron en dilano/Alice door ashleyquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar twijfel ik toch over, die twee liggen elkaar totaal niet.
mooi zo hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben je gehoord, ze gaan er al uit
Dat is hij ook wel conflict vermijdenquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is hij echt ruggengraat loos
nee geen karen en glennie hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze redenatie snapquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Als iedereen 2 namen mag noemen is er grote kans dat Danny erop komt ipv Alice. Maar anders niet
Of een sprewkverbod net als vorige weekquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat de gene die genomineerd hebben apart in slaapkamer moeten zodat ze niet andere nog kunnen beïnvloeden.
Met 3 namen dan zijn het zeker dilano tyron en Alice. Alle aanhang van ashley gaan dit doen behalve tom die wil niet op Alice.quote:
Voor dat laatste ben ik ook bang.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben dat gehinnik zo zat van haar. en die twee mannen zijn lafbekkies.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, Karen heb ik geen probleem mee, maar Glenn en Danny moeten er lekker in blijven
Ik zou er niet zo vanuit gaan dat glenn doet wat ash wilquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Met 3 namen dan zijn het zeker dilano tyron en Alice. Alle aanhang van ashley gaan dit doen behalve tom die wil niet op Alice.
Andere keus is dan dannyquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo vanuit gaan dat glenn doet wat ash wil
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
Meneer tactiek gaat strategisch naar huis zaterdag
Dat gehinnik ben ik met je eens. Dat Glenn en Danny lafbekkies zijn niet. Die kiezen gewoon voor hen eigen hachie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben dat gehinnik zo zat van haar. en die twee mannen zijn lafbekkies.
Omdat ze haar zin wilquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen praat met tom altijd op z'n ruziënde toon vind ik
Mag nog niet stemmen van ashley op Danny.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:58 schreef mazaru het volgende:
Karen is samen met Danny naar binnen gekomen. Ze wil niet op hem stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |