Snapte niet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik versta die 2 in de hottub dus echt niet..Kan er niks van maken
Nee niet te doen met al dat geluidquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:59 schreef Hznootje het volgende:
Die probeert zich 'onmisbaar' te maken. / nomineer mij niet.quote:
Ah dat was dus de schreeuwlelijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:03 schreef mangalie het volgende:
Die Ash zit in het andere deel van het huis en je hoort haar overal bovenuit komen...
Daarom skip ik altijd de hottub streamsquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:59 schreef Hznootje het volgende:
Vreselijk ja! Hij doet de laatste dagen echt vervelend . Opdringerig , overal mee bemoeien , 'onmisbaar' maken idd ..quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die probeert zich 'onmisbaar' te maken. / nomineer mij niet.
Legt nog even aan Karen uit dat je altijd op de oven kunt zien hoelaat het is.
Hij moet en zal afwassen vanavond (afdrogen dan)
En bemoeit zich met het koken
Laat hem er maar snel mee stoppen. Straks legt hij het nog af tegen Dilano zaterdag.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vreselijk ja! Hij doet de laatste dagen echt vervelend . Opdringerig , overal mee bemoeien , 'onmisbaar' maken idd ..
Lijkt wel of hij weg wil
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Laat hem er maar snel mee stoppen. Straks legt hij het nog af tegen Dilano zaterdag.
Alice heeft gelijk. Ik doe dit ook.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Alice controleert (thuis) en nu ook hier of pasta gaar is door het tegen de achterwand van de keuken te gooien.
Alice "Doe je dat nooit, als het blijft plakken is het gaar"
Jimmy :![]()
[ afbeelding ]
Ja precies, ik kook veel met kruiden uien kaas tomaat enz. dan is bijna alles lekker.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op zich kan er met alles wat ze krijgen best wel lekkere maaltijden gemaakt worden, maar ze missen de kruiden die de maaltijd lekker maken. Dit lijkt mij ook niet lekker wat ze nu aan het doen zijn.
Jawel hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb stuurt dit 100% want dat ingesproken telefoongesprek kan anders nooit zo snel na gister die tweet, dit is 100% zo gemaakt
Ik doe het ook nog steedsquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Alice controleert (thuis) en nu ook hier of pasta gaar is door het tegen de achterwand van de keuken te gooien.
Alice "Doe je dat nooit, als het blijft plakken is het gaar"
Jimmy :![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |