Duurt dan wel twee keer zo lang.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar wel ontdooit![]()
En scheelt wellicht nomineren
In de koelkast wat ook het advies isquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:28 schreef rinardo het volgende:
Pakt alvast popcorn voor meer ontdooi adviezen
[ link | afbeelding ]
Dacht dat Jimmy zich zo goed voelde......en staat nu voor de wall om een antwoord te horen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
Gaan ze toch nietszeggende tweets kopen????
En nu komt er een insta poll bij alle kamp Ashley fans, dus die uitslag is ook alweer duidelijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:30 schreef OmaJacky het volgende:
Dit telefoontje heeft Jimmy toch weer onzeker gemaakt, zelfs na het gesprek wat hij vanmiddag had met Dilano.
Staat nu voor de wall om een kaartje te kopen.
BB heeft wel het goede telefoontje uitgezocht om te laten horen.
Bb wil reuring in het huis.
De rest van de bewoners weten wel hoe ze naar elkaar lijken maar Jimmy weet dat dus eigenlijk niet van Dilano naar hem , wat Dilano ook zegt.
En waar komt het vandaan......niet uit een berichtje.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:30 schreef OmaJacky het volgende:
Dit telefoontje heeft Jimmy toch weer onzeker gemaakt, zelfs na het gesprek wat hij vanmiddag had met Dilano.
De rest van de bewoners weten wel hoe ze naar elkaar lijken maar Jimmy weet dat dus eigenlijk niet van Dilano naar hem , wat Dilano ook zegt.
bb stuurt dit 100% want dat ingesproken telefoongesprek kan anders nooit zo snel na gister die tweet, dit is 100% zo gemaaktquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:30 schreef OmaJacky het volgende:
Ditstaat ook op Twitter:quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb stuurt dit 100% want dat ingesproken telefoongesprek kan anders nooit zo snel na gister die tweet, dit is 100% zo gemaakt
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ditstaat ook op Twitter:
Big Brother
@:bigbrothernlbe
·
6 u
Alle memo’s zijn welkom, maar op het moment zijn we vooral opzoek naar leuke peptalks, adviezen en klachten voor; Randy & Ashley en Jimmy & Alice
Ik ben er ook klaar mee, fans zijn vooral haters van anderen geworden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:36 schreef marky het volgende:
Nu Big Brother duidelijk ook een kant heeft gekozen ben ik eigenlijk wel klaar met dit jaar. Het slechtste jaar ooit begint zich op dit moment af te tekenen. Fanboodschappen van een kant komen momenteel door. Jammer spanning weg.
Dit kan toch niet echt zijn......quote:
Hij kan zich amper concentreren op het eten maken..Loopt maar wat dwaas rond te huppelenquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:41 schreef humpty het volgende:
Mensen vinden Dilano en mij samen niet zo leuk schijnbaar, Jimmy begrijpt het niet
Hij kan mij niet zoveel maken zegt Jimmy alleen nomineren.
Hij gaat het er niet meer over hebben op advies van Tom.
Zal mij benieuwen zie hem alleen maar zeuren en depri zijn.
dat is ook een heel goeie jaquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit kan toch niet echt zijn......
Wat moet Dilano nog meer doen om zijn vertrouwen te bewijzen.......kan me zo voorstellen dat hij geen vaste partner heeft......elke dag bewijs willen hebben. Elke potentiële kennis die dan een beetje teveel tijd met Dilano door brengt is al naar huis gestuurd....
Andersom is toch precies hetzelfde.....Jimmy kan Dilano er toch ook opzetten. Misschien is dat het wel.....Jimmy zoekt een reden om hem er op te zetten.
Pel de scampi en verwijder indien nodig het darmkanaal. Snijd de scampi in stukjes.quote:
Ja normaal kan het misschien wel, maar scampi's nu met nog half bevroren gehakt en heel veel vocht lijken me een soort gehakt soep worden met heel veel vocht en stukjesquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pel de scampi en verwijder indien nodig het darmkanaal. Snijd de scampi in stukjes.
Schil en rasp de gember. Plet de teentjes look. Verwijder de zaadjes uit het chilipepertje en snijd het pepertje heel fijn. Snijd de bieslook en de sjalotten in snippers. Hak de koriander grof.
Meng de scampi met het gehakt. Meng hieronder de kruiden en de specerijen. Voeg het limoensap en de sojasaus toe. Voeg het eigeel toe en meng er, zoveel panko als nodig is, onder.
Het gehakt mag niet te droog zijn, maar je moet er wel balletjes van kunnen rollen. Kruid extra met peper en zout.
Snijd de citroengrasstengels overlangs door en steek ze door de balletjes.
Verwarm de oven voor op 180°C hetelucht. Leg de gehaktballetjes op een bakplaat met bakpapier en bak ze gedurende 20 minuten tot ze goudbruin zijn.
Dat maakt niks uit hoor, als ie zijn grote meisjesjurk aantrekt veranderd alleen het uiterlijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:46 schreef Hznootje het volgende:
Het wordt tijd dat Jimmy zijn grote jongensbroek weer even aantrekt
Op zich kan er met alles wat ze krijgen best wel lekkere maaltijden gemaakt worden, maar ze missen de kruiden die de maaltijd lekker maken. Dit lijkt mij ook niet lekker wat ze nu aan het doen zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja normaal kan het misschien wel, maar scampi's nu met nog half bevroren gehakt en heel veel vocht lijken me een soort gehakt soep worden met heel veel vocht en stukjes
Van de Algemene tweets hingen er ook dubbele bij gister.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:47 schreef humpty het volgende:
Alice had het gevoel dat het weer dezelfde was van eerder die een berichtje insprak
Met zijn vinger de borden en alles op tafel zetten.....Weet niet of het open wond is maar denk dat ik dat ook niet zo lekker vindt, of ze is bang dat het te zwaar is voor hem.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:53 schreef mazaru het volgende:
Wat mag Danny niet doen van die schreeuwlelijk? Laat die man!!
welke schreeuwlelijk?quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:53 schreef mazaru het volgende:
Wat mag Danny niet doen van die schreeuwlelijk? Laat die man!!
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met zijn vinger de borden en alles op tafel zetten.....Weet niet of het open wond is maar denk dat ik dat ook niet zo lekker vindt, of ze is bang dat het te zwaar is voor hem.
Alice. Die liep te krijsen naar Danny dat die iets niet mocht doen. De ramen trilden hier in de sponningquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alice. Die liep te krijsen naar Danny dat die iets niet mocht doen. De ramen trilden hier in de sponning
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alice. Die liep te krijsen naar Danny dat die iets niet mocht doen. De ramen trilden hier in de sponning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |