Het worden weer koppels. Ik denk dat er twee koppels op komen. En die koppels mogen ze niet zelf kiezen dus zullen de twee kampen door elkaar gehutseld worden. Tyrone samen met Ashley en Danny met Randy bv. Dan zien we wel wie er mag gaan wieberenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:04 schreef marky het volgende:
[..]
Komende week gaat de klap aan de andere kant vallen.
Dat kostte ook een ruggie uit de jackpot.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik zie veel beweging op de gifs, ze zijn wel erg losjes met freeze
Dit zou exit Randy of Dilano betekenen gok ikquote:Op zondag 10 maart 2024 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het worden weer koppels. Ik denk dat er twee koppels op komen. En die koppels mogen ze niet zelf kiezen dus zullen de twee kampen door elkaar gehutseld worden. Tyrone samen met Ashley en Danny met Randy bv. Dan zien we wel wie er mag gaan wieberen
Ja, het ligt er maar net aan hoe de koppels gevormd gaan wordenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:10 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Dit zou exit Randy of Dilano betekenen gok ik
Straks niet meer, want Ashley gaat slapen.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:09 schreef mazaru het volgende:
Wat een enorm kippenhok zeg. Alles schreeuwt!!
Tyron stond met Dilano. Ashley met Rohani Alice met Jimmy.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het worden weer koppels. Ik denk dat er twee koppels op komen. En die koppels mogen ze niet zelf kiezen dus zullen de twee kampen door elkaar gehutseld worden. Tyrone samen met Ashley en Danny met Randy bv. Dan zien we wel wie er mag gaan wieberen
ik denk dat deze 2 er als eerste uit zijn mochten zij op de bank komen! en ja dan wordt het spannenderquote:Op zondag 10 maart 2024 00:10 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Dit zou exit Randy of Dilano betekenen gok ik
Mogen de fans dan niet stemmen wie op de bank komen? Heb niets van de vorige editie meegekregenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, het ligt er maar net aan hoe de koppels gevormd gaan worden
Soms wel, soms niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:12 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Mogen de fans dan niet stemmen wie op de bank komen? Heb niets van de vorige editie meegekregen
Ik heb de vorige BB ook niet gezien, dus echt geen ideequote:Op zondag 10 maart 2024 00:12 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Mogen de fans dan niet stemmen wie op de bank komen? Heb niets van de vorige editie meegekregen
Alice en Jimmy vind ik wel top. Wat zal Ashley dat kut vindenquote:Op zondag 10 maart 2024 00:12 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron stond met Dilano. Ashley met Rohani Alice met Jimmy.
Ty met Dilliequote:Op zondag 10 maart 2024 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
?? Het wordt steeds meer een centenbakkie.....die onderlip steekt heel eind naar voren..quote:Op zondag 10 maart 2024 00:07 schreef Mickytjuh het volgende:
De lippen van Essjlie worden wel steeds mooier he
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:42 schreef mazaru het volgende:
Alice veilig. Helpt het toch om je anaalklieren aan de camera te laten zien
Ben benieuwd wat ze daarmee doen.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:13 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Alice en Jimmy vind ik wel top. Wat zal Ashley dat kut vinden
Ja, en hij heeft haar nog niet kunnen zien....lieve vrouw. ze huilde toen Ronahi haar broers omarmde .....quote:Op zondag 10 maart 2024 00:15 schreef odie22 het volgende:
tyron zijn moeder wil niet op tv, die heeft al 4 x in de live gezeten
Nee, het ging te snel. En daarna hielden ze haar uit beeld als ze bukte.quote:
Heeft die dan toch door dat er niemand naar hem keek?quote:
Heeft hij toch nog een keer iets goed!quote:Op zondag 10 maart 2024 00:18 schreef Puzzie het volgende:
Dillie heeft het gevoel dat hij de minste fans heeft
Hilarisch ben je weerquote:Op zondag 10 maart 2024 00:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Straks niet meer, want Ashley gaat slapen.
Wat is er mis met Dilano?quote:Op zondag 10 maart 2024 00:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft hij toch nog een keer iets goed!
Net als dat hun kleding NOOIT gewassen wordt, Alice al 8 week in de zelfde ongewassen pyama loopt en Ashley nog NOOIT iets gedaan heeft in het huishouden. hou toch opquote:Op zondag 10 maart 2024 00:19 schreef FBtje het volgende:
Ze poetsen daar ook echt nooit de achterkant van hun tanden
Als je dat een gebrek vindt... tsja.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat hij altijd alles verkeerd voorspelt.
Om te beginnen zijn stem!!quote:Op zondag 10 maart 2024 00:24 schreef FBtje het volgende:
[..]
Nou vertel... ik heb nachtdienst, dus ik kan nog wel ff door.
Zijn misplaatste arrogantie.quote:
past hij prima hier in de COSquote:Op zondag 10 maart 2024 00:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat hij altijd alles verkeerd voorspelt.
Gek hoorquote:Op zondag 10 maart 2024 00:18 schreef Adat231 het volgende:
dilano: ik heb het gevoel dat ik de minste fans heb hier
- zn tactieken komen niet uit terwijl ie mr tacticus isquote:Op zondag 10 maart 2024 00:24 schreef FBtje het volgende:
[..]
Nou vertel... ik heb nachtdienst, dus ik kan nog wel ff door.
Ik beoordeel mensen niet op stemgeluid, uiterlijk of andere zaken die niet te veranderen zijn, maar ga vooral door.quote:
Ik kwam al lekker op gang hoor.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:28 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen niet op stemgeluid, uiterlijk of andere zaken die niet te veranderen zijn, maar ga vooral door.
quote:Op zondag 10 maart 2024 00:32 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ah schattig dit, fotootje van ronahi boven zijn bed
quote:Op zondag 10 maart 2024 00:32 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ah schattig dit, fotootje van ronahi boven zijn bed
Hij is ongezelligquote:Op zondag 10 maart 2024 00:28 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen niet op stemgeluid, uiterlijk of andere zaken die niet te veranderen zijn, maar ga vooral door.
Ja maar is nog maar 19.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou Alice, als je kritiek al haat noemt, kun je je lol op als je straks alles gaat teruglezen.
I don't carequote:Op zondag 10 maart 2024 00:11 schreef mario390 het volgende:
is in brasil erger dat schreeuwen
ze hebben nu burger en pommes
gekregd
Ty begint zelfs lichtelijk m’n favoriet te worden. Dit hele seizoen nog bij niemand dat gevoel gehad maar het begint te groeien.quote:
wessen bed is dat?quote:Op zondag 10 maart 2024 01:08 schreef Schakeltopia het volgende:
er word onder de dekens gerommeld
[ afbeelding ]
Wie ?quote:Op zondag 10 maart 2024 01:08 schreef Schakeltopia het volgende:
er word onder de dekens gerommeld
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2024 01:15 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja die dilano durft nog niet aan die rek stokken.
Nu jimmy gevonden hoe het moet.
Zou een ramp zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 01:16 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind Tom een super leuke gast en hij gaat dit met gemak winnen en hoe leuk dat een persoon met een ass stoornis en adhd dit seizoen gaat winnen. Eindelijk worden bepaalde dingen omarmd.
zou leuk zijn..gewoon omdat Tom ..Tom is. .. Ro heeft zich vanaf het begin niet geliefd gemaakt door de leugens die zij over hem verteld heeft. was super dom van haar zij had de mazzel nooit op de bank te komen...anders had had zij er in het begin al uit gelegen!quote:Op zondag 10 maart 2024 01:16 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind Tom een super leuke gast en hij gaat dit met gemak winnen en hoe leuk dat een persoon met een ass stoornis en adhd dit seizoen gaat winnen. Eindelijk worden bepaalde dingen omarmd.
Leugens, of geloofde ze er echt in?quote:Op zondag 10 maart 2024 01:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zou leuk zijn..gewoon omdat Tom ..Tom is. .. Ro heeft zich vanaf het begin niet geliefd gemaakt door de leugens die zij over hem verteld heeft. was super dom van haar zij had de mazzel nooit op de bank te komen...anders had had zij er in het begin al uit gelegen!
Rohani loog niet. Het was haar waarheid op dat moment. Ik vind Rohani een geweldig persoon en zoals ze was in de live.....super tof.quote:Op zondag 10 maart 2024 01:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Leugens, of geloofde ze er echt in?
mss haar waarheid! maar die was wel egoistischquote:Op zondag 10 maart 2024 01:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Leugens, of geloofde ze er echt in?
je eigen waarheid is sowieso egoïstischquote:Op zondag 10 maart 2024 01:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss haar waarheid! maar die was wel egoistisch
heb jij ook zoveel prikkels gehad op 1 dag?quote:Op zondag 10 maart 2024 01:23 schreef chufi het volgende:
WTF alles ligt al weer te meuren ... triest dit
true ,maar niet als je hem moedwillig verdraaid om een ander in slecht daglicht te zetten. ben blij dat ze weg isquote:Op zondag 10 maart 2024 01:26 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
je eigen waarheid is sowieso egoïstisch
Ik wond me wel op ,maar dat was meer omdat ik geen beelden uit GH Arg heb ...quote:Op zondag 10 maart 2024 01:27 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
heb jij ook zoveel prikkels gehad op 1 dag?
Volgens mij heeft ze de freeze rule gebroken ...quote:Op zondag 10 maart 2024 01:54 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Is ze toch helemaal famous...
Is ook niet gehaaldquote:Op zondag 10 maart 2024 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze de freeze rule gebroken ...
Ze kennen het niet, maar in bijna elke buitenlandse BB komt ie al jaren langs ... Laatst in Argentinië kwamen familieleden en geliefden langs... daarbij ging er ook een keer iemand in de fout .... .. op de schopstoel ..quote:
Dat kind lijkt wel bijna vijftigquote:Op zondag 10 maart 2024 07:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh nee niet weer zo'n day after-jankdag van Ashley?
[ afbeelding ]
Mogge Fritsie..quote:Op zondag 10 maart 2024 07:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ash weer 'n berichtje van thuis afdwingen door te gaan liggen pruilen/janken?
Hier noemen ze dat een "harses"quote:Op zondag 10 maart 2024 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Fritsie..![]()
Ja maar ze is heel erg zielig Fritsie... dat gezicht..
Aan de cavia knaagt dan aan het bolletjequote:Op zondag 10 maart 2024 07:30 schreef Kissingbird het volgende:
Gmogguh Cos
volgens mij hangt de mic op haar rug (bolletje)
maar het kraken is wel gestoptquote:Op zondag 10 maart 2024 07:41 schreef greysbones het volgende:
Gods allemamagisch hebben ze dat geluid van die mic op 100% staan ofzo
Ze heeft zich net ingezeept met een washandjequote:Op zondag 10 maart 2024 07:50 schreef Kissingbird het volgende:
ze staat 'beneden' iets uit te spoelen
zo lijkt het![]()
ze was bekertjes aan het leeg schudden daaroquote:Op zondag 10 maart 2024 07:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft zich net ingezeept met een washandje
Volledig
En nu alles weg gespoeld
Ze doet in iedere hoek een plasjequote:Op zondag 10 maart 2024 07:31 schreef Kissingbird het volgende:
Staat ze haar imperium af te bakenen nu er vreemde mensen in het huis zijn geweest
Als Ashley op stream is, is het sowieso een goede morgen.quote:
Je vergeet erbij te zetten voor mijquote:Op zondag 10 maart 2024 08:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Ashley op stream is, is het sowieso een goede morgen.
kan geregeld wordenquote:Op zondag 10 maart 2024 07:33 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
Misschien mist ze de spanning van het op de bank zitten zoals ze gisteren zei in de live.
Hahaquote:Op zondag 10 maart 2024 08:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Een nieuwe week, een nieuwe bank.
Van mij mogen Tyrone, Randy en Dilano erop. Weg met die Nederlanders!
quote:Op zondag 10 maart 2024 08:11 schreef Kissingbird het volgende:
Tutorial opmaken van Ashley op de stream
Ja maar dat zal vanzelf gaan.quote:
Eerst den Dannyquote:Op zondag 10 maart 2024 08:13 schreef greysbones het volgende:
En beste FEBO
Wijsheid
Dylano
Die is meer dan klaar daar
(Zonder rode knop en geld)
Gezienquote:Op zondag 10 maart 2024 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
Kan iemand deze post zien?
Op mijn desktop kan ik niet quoten en er is geen reactiescherm.
Vragen die ik er over stel worden genegeerd. Dus wil ik ff weten of mijn post wel wordt gezien.
Ashley, Tom en Jimmy prima bankjequote:Op zondag 10 maart 2024 08:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Een nieuwe week, een nieuwe bank.
Van mij mogen Tyrone, Randy en Dilano erop. Weg met die Nederlanders!
Die denkt dat is heel gezond en laat ik het ook eens doen. Ach we hebben wel iets om naar te kijkenquote:Op zondag 10 maart 2024 08:22 schreef engine het volgende:
Nu gaat ze wandelen.
Wat is er met Ashley aan de hand
klopt, ik ook, heb ook ander probleem in SC gemeld maar durf nu niet meer dus accepteer het gewoonquote:Op zondag 10 maart 2024 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
Thanks. Er schijnen er meer te zijn die er last van hebben.
Een charme offensief, beetje haar populariteit opkrikken voor zover dat mogelijk is..quote:Op zondag 10 maart 2024 08:22 schreef engine het volgende:
Nu gaat ze wandelen.
Fok problemen kun je in bug posten.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ik ook, heb ook ander probleem in SC gemeld maar durf nu niet meer dus accepteer het gewoon
Veel users hebben dit probleem is al een topic over geopend in Feedbackquote:Op zondag 10 maart 2024 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
Vragen die ik er over stel worden genegeerd. Dus wil ik ff weten of mijn post wel wordt gezien.
Zondagdipquote:Op zondag 10 maart 2024 08:22 schreef engine het volgende:
Nu gaat ze wandelen.
Is dit een mededeling voor alle bewoners?quote:
Rhosyn, Dotteke kan niet meer op fok komen ivm storing!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
Nee, Danny nog niet. Daar is de Queen niet bij gebaat.quote:
jaquote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Gaat Ashley vertellen waarom ze moest wandelen, hebben we SL
Iets met gisteren zei ze net voor de streamlockquote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn is benieuwd voor subbiet!
Ashly: maar ik moest even lopen man ik geen st en streamlock........
Dat snap ik met zijn rare slaaphouding: lichaam horizontaal, hoofd verticaal tegen het hoofdbordquote:
Ja is tegen snurken zegtie danquote:Op zondag 10 maart 2024 08:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat snap ik met zijn rare slaaphouding: lichaam horizontaal, hoofd verticaal tegen het hoofdbord
Ohja? Heel bijzonder. En heel slecht voor je nekquote:
maar hij snurkt nietquote:Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ohja? Heel bijzonder. En heel slecht voor je nek
Extreem slecht.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ohja? Heel bijzonder. En heel slecht voor je nek
Ik geef het een halve dag.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley voelt zich stukken beter zegt ze
Kijken wat er voor een spel komt.. afhankelijk daarvan krijgen we eenquote:
Kun je dit niet verstaan nee?quote:
Ja moeilijk. Kost echt teveel moeite.quote:
Nooit dusquote:Op zondag 10 maart 2024 08:53 schreef engine het volgende:
Maar als ze iets spannends zeggen lees ik het hier meteen
Ik kom ook uit Brabantquote:Op zondag 10 maart 2024 08:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben zo blij dat ik uit Noord-Brabant kom.. ik versta Belgen en Nederlands prima.
Ok ik heb soms wat moeite met West Vlamingen.
Maar die hebben ook moeite met zichzelf
Hoe kunt ge dees dan niet verstoan?quote:
Ik kan het wel als het moet maar dit is gebrabbel. Daar moet ik dan moeite voor doen. Ik versta het niet vanzelf.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoe kunt ge dees dan niet verstoan?
Hij bedoelt dat hij het had kunnen vermoeden.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:56 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn: grappig dat ze binnen kwam met een groep. Hadden we eigenlijk moeten weten he.
Ja Glenn bb zal de volgende keer een de freeze vooraf aankondigen
En Alice gaf aan dat ze dacht dat ashley echt tactisch was en niet persoonlijk. De mannen waren het daar niet mee eens maar Alice liet zich niet beïnvloedenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron al praatjes over Ashley op de bank knallen.
Alice denkt dat er nog wel wat komt, niet dat hun nu 4 weken achter elkaar erop gaan.
Welke? Ik kon het half volgen, dus heb dit gemistquote:Op zondag 10 maart 2024 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
Die uitspraak van ashley in de live gisteren is niet goed gevallen bij de mannen begreep ik.
karen is ook best wel doortraptquote:Op zondag 10 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha... Team Toxic is echt uit op haar eigen ondergang
Alice trapt met open ogen in de knieval van Karen.
Klein hypocrietjequote:
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op zondag 10 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha... Team Toxic is echt uit op haar eigen ondergang
Alice trapt met open ogen in de knieval van Karen.
Helemaal niet gewoon gesprek over karen en Alice van gisteravond en alleen dat ze ashley niet vertrouwen in spel maar wel heel eerlijk vond gister in de live.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley...
Ik hoor geen roddel ik hoor een analyse van een gesprek en waardering voor het spel van Ashley en dat ze het slim gedaan heeft.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley...
Inderdaad en Alice heeft het zelf tegen ashley gezegdquote:Op zondag 10 maart 2024 09:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoor geen roddel ik hoor een analyse van een gesprek en waardering voor het spel van Ashley en dat ze het slim gedaan heeft.
Ja en dus heel krachtig dat ze dingen kan vergeven. Zouden meer mensen in de wereld mogen doen. Haha en de andere groep haar al 2xquote:Op zondag 10 maart 2024 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice: "zij spelen puur tactisch en wij hebben een oprechte klik".
Ze hebben je wel al een keer op de bank geflikkerd, hoor truttebolletje.
Ik hoor iets meer, maar ik kijk stream 2.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoor geen roddel ik hoor een analyse van een gesprek en waardering voor het spel van Ashley en dat ze het slim gedaan heeft.
Goh ik toevallig ook.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoor iets meer, maar ik kijk stream 2.
Omdat ze in duo zat met Karen. Gister is ze erop gezet puur om te gebruikenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice: "zij spelen puur tactisch en wij hebben een oprechte klik".
Ze hebben je wel al een keer op de bank geflikkerd, hoor truttebolletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |