klopt, ik ook, heb ook ander probleem in SC gemeld maar durf nu niet meer dus accepteer het gewoonquote:Op zondag 10 maart 2024 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
Thanks. Er schijnen er meer te zijn die er last van hebben.
Een charme offensief, beetje haar populariteit opkrikken voor zover dat mogelijk is..quote:Op zondag 10 maart 2024 08:22 schreef engine het volgende:
Nu gaat ze wandelen.
Wat is er met Ashley aan de hand
Fok problemen kun je in bug posten.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ik ook, heb ook ander probleem in SC gemeld maar durf nu niet meer dus accepteer het gewoon
Veel users hebben dit probleem is al een topic over geopend in Feedbackquote:Op zondag 10 maart 2024 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
Kan iemand deze post zien?
Op mijn desktop kan ik niet quoten en er is geen reactiescherm.
Vragen die ik er over stel worden genegeerd. Dus wil ik ff weten of mijn post wel wordt gezien.
Zondagdipquote:Op zondag 10 maart 2024 08:22 schreef engine het volgende:
Nu gaat ze wandelen.
Wat is er met Ashley aan de hand
Is dit een mededeling voor alle bewoners?quote:
Rhosyn, Dotteke kan niet meer op fok komen ivm storing!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
Kan iemand deze post zien?
Op mijn desktop kan ik niet quoten en er is geen reactiescherm.
Vragen die ik er over stel worden genegeerd. Dus wil ik ff weten of mijn post wel wordt gezien.
Nee, Danny nog niet. Daar is de Queen niet bij gebaat.quote:
jaquote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Gaat Ashley vertellen waarom ze moest wandelen, hebben we SL
Iets met gisteren zei ze net voor de streamlockquote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn is benieuwd voor subbiet!
Ashly: maar ik moest even lopen man ik geen st en streamlock........
Dat snap ik met zijn rare slaaphouding: lichaam horizontaal, hoofd verticaal tegen het hoofdbordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |