Ja is tegen snurken zegtie danquote:Op zondag 10 maart 2024 08:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat snap ik met zijn rare slaaphouding: lichaam horizontaal, hoofd verticaal tegen het hoofdbord
Ohja? Heel bijzonder. En heel slecht voor je nekquote:
maar hij snurkt nietquote:Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ohja? Heel bijzonder. En heel slecht voor je nek
Extreem slecht.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ohja? Heel bijzonder. En heel slecht voor je nek
Ik geef het een halve dag.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley voelt zich stukken beter zegt ze
Kijken wat er voor een spel komt.. afhankelijk daarvan krijgen we eenquote:
Kun je dit niet verstaan nee?quote:
Ja moeilijk. Kost echt teveel moeite.quote:
Nooit dusquote:Op zondag 10 maart 2024 08:53 schreef engine het volgende:
Maar als ze iets spannends zeggen lees ik het hier meteen
Ik kom ook uit Brabantquote:Op zondag 10 maart 2024 08:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben zo blij dat ik uit Noord-Brabant kom.. ik versta Belgen en Nederlands prima.
Ok ik heb soms wat moeite met West Vlamingen.
Maar die hebben ook moeite met zichzelf
Hoe kunt ge dees dan niet verstoan?quote:
Ik kan het wel als het moet maar dit is gebrabbel. Daar moet ik dan moeite voor doen. Ik versta het niet vanzelf.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoe kunt ge dees dan niet verstoan?
Hij bedoelt dat hij het had kunnen vermoeden.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:56 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn: grappig dat ze binnen kwam met een groep. Hadden we eigenlijk moeten weten he.
Ja Glenn bb zal de volgende keer een de freeze vooraf aankondigen
En Alice gaf aan dat ze dacht dat ashley echt tactisch was en niet persoonlijk. De mannen waren het daar niet mee eens maar Alice liet zich niet beďnvloedenquote:Op zondag 10 maart 2024 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron al praatjes over Ashley op de bank knallen.
Alice denkt dat er nog wel wat komt, niet dat hun nu 4 weken achter elkaar erop gaan.
Welke? Ik kon het half volgen, dus heb dit gemistquote:Op zondag 10 maart 2024 08:14 schreef Koos1958 het volgende:
Die uitspraak van ashley in de live gisteren is niet goed gevallen bij de mannen begreep ik.
karen is ook best wel doortraptquote:Op zondag 10 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha... Team Toxic is echt uit op haar eigen ondergang
Alice trapt met open ogen in de knieval van Karen.
Klein hypocrietjequote:
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op zondag 10 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha... Team Toxic is echt uit op haar eigen ondergang
Alice trapt met open ogen in de knieval van Karen.
Helemaal niet gewoon gesprek over karen en Alice van gisteravond en alleen dat ze ashley niet vertrouwen in spel maar wel heel eerlijk vond gister in de live.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley...
Ik hoor geen roddel ik hoor een analyse van een gesprek en waardering voor het spel van Ashley en dat ze het slim gedaan heeft.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley...
Inderdaad en Alice heeft het zelf tegen ashley gezegdquote:Op zondag 10 maart 2024 09:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoor geen roddel ik hoor een analyse van een gesprek en waardering voor het spel van Ashley en dat ze het slim gedaan heeft.
Ja en dus heel krachtig dat ze dingen kan vergeven. Zouden meer mensen in de wereld mogen doen. Haha en de andere groep haar al 2xquote:Op zondag 10 maart 2024 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice: "zij spelen puur tactisch en wij hebben een oprechte klik".
Ze hebben je wel al een keer op de bank geflikkerd, hoor truttebolletje.
Ik hoor iets meer, maar ik kijk stream 2.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoor geen roddel ik hoor een analyse van een gesprek en waardering voor het spel van Ashley en dat ze het slim gedaan heeft.
Goh ik toevallig ook.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoor iets meer, maar ik kijk stream 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |