Wat was er gebeurd?quote:
Zijn er nog maar 4 met makeupquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wachten met afsminken, ze moeten nog naar de DBK ....
Hij heeft zich verstapt op het natte gras zegt hijquote:
A dat kan zeer doen. Waarschijnlijk een verzwikking dusquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft zich verstapt op het natte gras zegt hij
Ja en lekker eigenwijs erop doorlopen terwijl er gezegd werd dat hij er ijs op moest doen. Nu zal het niet veel meer helpen, hij is al dik nouquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat kan zeer doen. Waarschijnlijk een verzwikking dus
Ja ze dachten dat ze heel populair waren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:56 schreef Lillfex het volgende:
Je ziet Dylano op volle toeren denken. Tom gewonnen oeps
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan beter zijn voet op de salontafel leggen lijkt me makkelijker zitten
Dacht hoog liggen die enkel.......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan beter zijn voet op de salontafel leggen lijkt me makkelijker zitten
Moet hij die persoon gaan roepen..en anders niet zeurenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:04 schreef -river- het volgende:
Danny aan het mopperen dat hij af moet wassen terwijl het iemand anders zijn taak was.
Hoog leggen, koelen en een drukverbandje erom. Rust houden en eventueel een paracetamolletje tegen de pijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Dacht hoog liggen die enkel.......
Precies.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet hij die persoon gaan roepen..en anders niet zeuren
Ik moet alleen voor mijn eigen berichten refreshenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds auto refresh naar de vaantjes...pfff.
Ja hier ook, soms niet maar vaak wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik moet alleen voor mijn eigen berichten refreshen
Zwaar iritantquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja hier ook, soms niet maar vaak wel.
yep, reparatie op Fok duurt langquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds auto refresh naar de vaantjes...pfff.
Zal toch niet? Jill is er een week uit geweest, voor ziekenhuisbezoek, en won alsnogquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
Glenn hoopt niet dat zijn avontuur gedaan is door dit
Tis gewoon een beetje verzwikt toch? (Geen idee wat er gebeurt is)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
Glenn hoopt niet dat zijn avontuur gedaan is door dit
Ze heeft het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
En ashley weer over Glenn praten het was toch afgesloten
Verzwikt of enkelbandjes gescheurd is de enkel echt wel dikkerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis gewoon een beetje verzwikt toch? (Geen idee wat er gebeurt is)
Is morgen weer over joh.
Hier net zo wat een verschrikking dat mens en dan ook nog zo liegenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:19 schreef -river- het volgende:
Eerst zeikt ze Alice af en nu Glenn. Ben haar zo beu en ze was een van mijn favorieten.
Dat deed Glenn echt niet ze liegt en verdraait de boelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:18 schreef humpty het volgende:
Val er net in zegt die Ashley ik accepteer het niet als iemand tegen mij gaat schreeuwen![]()
![]()
Ze haalt er alles bij......kan haar niet meer horen......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Er was al gedoe over een stoel waar jimmy op zat ofzo en Glenn vroeg die stoel. Vond Ash niet fair. Snap er niks van.
ik ben daar weg gegaan, ik kan haar niet meer horen.....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:21 schreef greysbones het volgende:
hoe geïrriteerder ash wordt
hoe platter ze gaat praten
of een boete van ¤500 uit de prijzenpotquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:21 schreef GayGuy het volgende:
Pleur die stofzuiger weg, of kom met een soundlock
Ja prettig om te zien.quote:
Zij was aan het schreeuwen niet Glenn ook al was die ook boosquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat deed Glenn echt niet ze liegt en verdraait de boel
Gelijk heeft hijquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:28 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt Danny moet zich niet zo druk maken we doen het morgen
Door Danny die blijft mopperen op iedereenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:28 schreef Krambo het volgende:
Tjonge jonge nu weer gezeik over de badkamer schoonmaken
Ja zuur figuur. En zelf niks zeggen hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Door Danny die blijft mopperen op iedereen
Dan is ze al drie weken thuis bedoel je?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
13 april ja....Sneller dan je denkt.
Nee dan komt ze pas thuis, zal een shock voor je zijn maar zo liggen de feiten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dan is ze al drie weken thuis bedoel je?
Karen is boos zei Danny tegen de rest maar Karen zegt niet wat er is tegen Jimmy en Ashleyquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy wil weten hoe of wat van karen. Ashley er snel.bij
Nopequote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dan komt ze pas thuis, zal een shock voor je zijn maar zo liggen de feiten.
Ja ja,...Je hebt al vaker dingen voorspeltquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dan komt ze pas thuis, zal een shock voor je zijn maar zo liggen de feiten.
Jaloers kindquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
Karen vindt het jammer dat Tom gewonnen heeft want hij was niet het beste vanavond. Ze vindt het ook jammer dat het nu een uitgemaakte zaak is dat Tom overal bij wint in BB
Ja en er moeten er nog een paar schmink afhalen ookquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:31 schreef KinKiJan het volgende:
Het is ook niet zo dat ze de hele avond op de bank gehangen hebben. Voor het eten begon dat omkleden en dat feestje is pas net klaar. Boeit nou toch ook niet meer op dit tijdstip?
Vooral dat laatste lijkt me belangrijker dan opruimenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en er moeten er nog een paar schmink afhalen ook
De eerste keer dat hij iets wint.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
Karen vindt het jammer dat Tom gewonnen heeft want hij was niet het beste vanavond. Ze vindt het ook jammer dat het nu een uitgemaakte zaak is dat Tom overal bij wint in BB Volgens haar wint hij BB dus en kunnen ze daar niks aan doen. Dat vindt ze jammer
Nou is ook zoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe dik die enkel van GLenn is is niet normaal zegt karin. Jimmy zegt " daar moet wel een dokter naar kijken"
Hij kan er nog gewoon op lopen. Beetje rustig aan doen ermee en het gaat vanzelf over. Hooguit een drukverbandje eromquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe dik die enkel van GLenn is is niet normaal zegt karin. Jimmy zegt " daar moet wel een dokter naar kijken"
Morgn moet hij PON spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan er nog gewoon op lopen. Beetje rustig aan doen ermee en het gaat vanzelf over. Hooguit een drukverbandje erom
Dat zegt helemaal niks... ik had me kruisbanden afgescheurd en wandelde ook zo weg, tot de volgende dagquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan er nog gewoon op lopen. Beetje rustig aan doen ermee en het gaat vanzelf over. Hooguit een drukverbandje erom
Dan mag hij hopen dat het geen fysiek spel is. Maar het lijkt me een beetje overdreven om er een dokter voor te halen. Die zal ook niet veel anders zeggen dan dat hij rustig aan moet doen en als het pijn doet een paracetamol slikken.quote:
Ja dat hoor je wel te doen ja vind ik. Stel dat er wel iets ernstigs is, dan heb jij als BB zijnde er niks mee gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO zou slim moeten zijn en gewoon Glenn even moeten laten nakijken, ook handig ivm mogelijke toekomstige problemen.
Maar ik weet niet of het gemiddelde IQ van de FEBO productie zo hoog is.![]()
Mee eens. Karen zei ook tegen Ashey net " jij hebt bijna het halve feestje lopen praten en je hebt helemaal niet gedanstquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:49 schreef Koos1958 het volgende:
Karen snapt niet waarom uitpraten tijdens een feestje.
Vond ik ook wel jammer daardoor kregen we amper beelden van het feestjequote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:49 schreef Koos1958 het volgende:
Karen snapt niet waarom uitpraten tijdens een feestje.
Ze verdraait helemaal niks hoor. Ze zit er neutraal in.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
Karen nu praten over Glenn tegen jimmy. Karen verdraait het dus ook
Wel van vanmorgen ze Zei dat Glenn ook schreeuwdequote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze verdraait helemaal niks hoor. Ze zit er neutraal in.
Het is iets tussen Ashley en Glenn en daar wil ze niet tussen zitten.
naar de finale gaan daar heeft hij het over met Karenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarmee want ik zit bij Alice en ronahi te kijken
Oh nu zeker weer met haarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
naar de finale gaan daar heeft hij het over met Karen
eerst knijpsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:54 schreef Kissingbird het volgende:
glenn heeft tape, krukken paracetamol![]()
eerstknijpsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn heeft al krukken, paracetamol. tape
Danny moet eens stoppen met zeuren. Die knapt niet op van paar drankjesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:57 schreef Kissingbird het volgende:
danny vindt dat Tom morgen de badkamer moet poetsen
Van wat ik heb gezien verhief Glenn ook wel zijn stem.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel van vanmorgen ze Zei dat Glenn ook schreeuwde
Dat doet Tom zelf die had gewoon tegen Danny moeten zeggen morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy vindt het niet fair dat Tom nu in zijn eentje die badkamer zit te doen
Die filllers en andere nepzooi ook nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Die schmink heeft Ashley haar gezicht geen goed gedaan
Het houdt gewoon niet op,,,,,,BB moet het eigenlijk verbieden dat andere gaan, omdat diegene te lui zijn om op te staan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: als er morgen een persoonlijk voorwerp in de gang ligt dan wil ik het weten. Als dat zo is morgen Danny en je ziet het mag je van mij munten pakken als je het zelf niet wil
BB is niet zo streng. Kijk naar het slapen of het 'verboden batterijen te wisselen voor een ander'.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het houdt gewoon niet op,,,,,,BB moet het eigenlijk verbieden dat andere gaan, omdat diegene te lui zijn om op te staan.
Ze moet natuurlijk nu een ander sulletje vinden want Glenn kan niet vlug met dat been en ze kan er niet zeker van zijn dat hij nu haar wakker maakt.
Ok dankje, ik zet het in de agendaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:17 schreef ledn81 het volgende:
Vrijdag 13:30 wordt Schiphol weer tijdelijk stil gelegd en komen er 2 vliegtuigjes voor Karan boven de hut langs
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:17 schreef ledn81 het volgende:
Vrijdag 13:30 wordt Schiphol weer tijdelijk stil gelegd en komen er 2 vliegtuigjes voor Karan boven de hut langs
Ja, in Teugequote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik werk daar, is er al een flightplan ingediend ??
huh? waarom zie ik 2 lege berichtenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, krijg anders problemen met mijn werkgever ...
Hoezo is dat nu duidelijk?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
tyron tegen randy
jerry (tom) gaat met pot naar osso. dat is nu wel duidelijk
tyron gaat zich er bij neerlegge
omdat hij ook met deze online verkiezing weer gewonnen had, door stemmen van fans.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu duidelijk?
Ik zit in de tub
jimmy red het niet denk ik hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
tyron tegen randy
jerry (tom) gaat met pot naar osso. dat is nu wel duidelijk
tyron gaat zich er bij neerlegge
ik dacht eerst jimmie, maar ze hadden het over 2 vliegtuigjes. en dat was tom
misschien omdat hij heeft gewonnen met de verkleedpartij ?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu duidelijk?
Ik zit in de tub
nee ze hadden het ook over tom. alleen ik dacht dat jerrry, jimmie was. van tom en jerryquote:
maar hij was ook wel een van de beste qua verkleding, dus dat is niet zo gekquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omdat hij ook met deze online verkiezing weer gewonnen had, door stemmen van fans.
althans zo zien ze het
Lees net je edit, Tom dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omdat hij ook met deze online verkiezing weer gewonnen had, door stemmen van fans.
Beetje handdoek in de ring en lol makenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Wauw Tyron,
Wat ben je ineens positief over Tom
tom en jerry zijn toch de bijnamen voor 2 , zoals ze in de zure kamer zeidenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ze hadden het ook over tom. alleen ik dacht dat jerrry, jimmie was. van tom en jerryhad in mijn post eerst jimmie staan vandaar
jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
tom en jerry zijn toch de bijnamen voor 2 , zoals ze in de zure kamer zeiden
De zure kamerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
tom en jerry zijn toch de bijnamen voor 2 , zoals ze in de zure kamer zeiden
Ty had zeker ver kunnen komen als hij niet de leugens van Ro had geloofd en beter had kunnen relativeren over dat Tom anders gekozen heeft dan dat Lenie wilde. zelfs de fam van Ty vroeg de fans toen op Ashley te stemmen omdat hij teveel in de roddel club zat. En als hij nu zich opstelt zoals men zegt aardige jongens enz. maakt hij mss nog een kans. maar mss te laatquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:42 schreef marky het volgende:
Toch goed dat Ty en Randy zo kunnen relativeren. Ze zijn Spek en Bonen
Gimma is game?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:46 schreef engine het volgende:
Ty en Ran gaan zich niet meer zo druk maken om die gimma.
Ik denk het wel ja maar ik spreek die taal ook nietquote:
rapunzel zal asslie zijnquote:
Ik heb ook het idee dat hij tijdens dat stokken spel zag dat Tom een beetje druk is en wellicht vielen toen de kwartjes dat Tom wellicht ADHD zou kunnen hebben?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef engine het volgende:
Tyron heeft dingen een beetje losgelaten. Hij reageerde op alles zegt hij.
Ow gelukkig, voelde me al mega oudquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja maar ik spreek die taal ook niet
lekker verwarrendquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rapunzel zal asslie zijn
jerry zal tom wel zijn
tom zal jimmie wel zijn
Dat was een fanaccount dat heeft de familie al laten weten dat zij dat niet waren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ty had zeker ver kunnen komen als hij niet de leugens van Ro had geloofd en beter had kunnen relativeren over dat Tom anders gekozen heeft dan dat Lenie wilde. zelfs de fam van Ty vroeg de fans toen op Ashley te stemmen omdat hij teveel in de roddel club zat. En als hij nu zich opstelt zoals men zegt aardige jongens enz. maakt hij mss nog een kans. maar mss te laat
ik ook niet en wil het ook niet! las net osso wat is dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja maar ik spreek die taal ook niet
ja bro makkelijk prate in de gimma als het beetje verwarrend is manquote:
osso is huisquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook niet en wil het ook niet! las net osso wat is dat dan?
oke dat wist ik nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:52 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was een fanaccount dat heeft de familie al laten weten dat zij dat niet waren.
Osso is huis....die weet ik dan weer welquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook niet en wil het ook niet! las net osso wat is dat dan?
kee manquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
meer weet ik er ook niet van. ik ben niet van de straat bro
Ik herken mezelfquote:
Ja maar snappen dat ze niet blij is, of hetzelfde doen... Is wel een verschilquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
wel grappig dat tyron zich wel kan verplaatsen in de situatie
het was toch te belachelijk voor woorden ook,, glenn maakt karen wakker, en asslie werd daar ook wakker van, wat had dan nog verder kunnen doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:57 schreef engine het volgende:
Randy: "Niemand heeft mij wakker gemaakt. Denk je dat ik ga stressen dan nog?"
Is ze ook ikke big brother...quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:00 schreef Kissingbird het volgende:
roddelen over Eslie
Gangsta beaamt dat het een grote egoïst is.
glenn had natuurlijk Eslie als eerste moeten wakker makenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
het was toch te belachelijk voor woorden ook,, glenn maakt karen wakker, en asslie werd daar ook wakker van, wat had dan nog verder kunnen doen![]()
ik hoop dat ze dit morgen duidelijk in de uitzending brengen
Ze hebben er hun mond van vol. Dat gebeurd alleen met de aller aller grootste der aardequote:Op woensdag 6 maart 2024 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley....
Zaterdag a.s. is het zover.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi roept al al die weken dat ze er op komt......
Wanneer komt haar droom uit?
Dan gaat hij zelf maar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:04 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij is klaar met het spel. Hij wil kijken hoe ver hij komt.
Ashley heeft de naam, maar ze kunnen er allemaal wat van. Ronahi is ook een stokerquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley....
deze weekquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi roept al al die weken dat ze er op komt......
Wanneer komt haar droom uit?
Uhhquote:
Dagboekkamer?quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:05 schreef engine het volgende:
Ik heb in de DB gezegd dat er een sterke lijst is die ze weg willen
quote:
Keizer Nero zei het al: ze hoeven mij niet te respecteren, zolang ze mij maar vrezen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben er hun mond van vol. Dat gebeurd alleen met de aller aller grootste der aarde![]()
Nou, dan is hij gezien zaterdag. Dus succes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:07 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom? Hij gaat lol maken en ziet wel.
Ze werd hier ooit al eens Roddelahitie genoemd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ashley heeft de naam, maar ze kunnen er allemaal wat van. Ronahi is ook een stoker
the beginning van de teamsquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze werd hier ooit al eens Roddelahitie genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |