Zal toch niet? Jill is er een week uit geweest, voor ziekenhuisbezoek, en won alsnogquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
Glenn hoopt niet dat zijn avontuur gedaan is door dit
Tis gewoon een beetje verzwikt toch? (Geen idee wat er gebeurt is)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:13 schreef mijntjexx het volgende:
Glenn hoopt niet dat zijn avontuur gedaan is door dit
Ze heeft het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
En ashley weer over Glenn praten het was toch afgesloten
Verzwikt of enkelbandjes gescheurd is de enkel echt wel dikkerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis gewoon een beetje verzwikt toch? (Geen idee wat er gebeurt is)
Is morgen weer over joh.
Hier net zo wat een verschrikking dat mens en dan ook nog zo liegenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:19 schreef -river- het volgende:
Eerst zeikt ze Alice af en nu Glenn. Ben haar zo beu en ze was een van mijn favorieten.
Dat deed Glenn echt niet ze liegt en verdraait de boelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:18 schreef humpty het volgende:
Val er net in zegt die Ashley ik accepteer het niet als iemand tegen mij gaat schreeuwen![]()
![]()
Ze haalt er alles bij......kan haar niet meer horen......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:20 schreef BigBreg83 het volgende:
Er was al gedoe over een stoel waar jimmy op zat ofzo en Glenn vroeg die stoel. Vond Ash niet fair. Snap er niks van.
ik ben daar weg gegaan, ik kan haar niet meer horen.....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:21 schreef greysbones het volgende:
hoe geīrriteerder ash wordt
hoe platter ze gaat praten
of een boete van ¤500 uit de prijzenpotquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:21 schreef GayGuy het volgende:
Pleur die stofzuiger weg, of kom met een soundlock
Ja prettig om te zien.quote:
Zij was aan het schreeuwen niet Glenn ook al was die ook boosquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat deed Glenn echt niet ze liegt en verdraait de boel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |