Ze hebben er hun mond van vol. Dat gebeurd alleen met de aller aller grootste der aardequote:Op woensdag 6 maart 2024 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley....
Zaterdag a.s. is het zover.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi roept al al die weken dat ze er op komt......
Wanneer komt haar droom uit?
Dan gaat hij zelf maar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:04 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij is klaar met het spel. Hij wil kijken hoe ver hij komt.
Ashley heeft de naam, maar ze kunnen er allemaal wat van. Ronahi is ook een stokerquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley....
deze weekquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi roept al al die weken dat ze er op komt......
Wanneer komt haar droom uit?
Uhhquote:
Dagboekkamer?quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:05 schreef engine het volgende:
Ik heb in de DB gezegd dat er een sterke lijst is die ze weg willen
quote:
Keizer Nero zei het al: ze hoeven mij niet te respecteren, zolang ze mij maar vrezen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben er hun mond van vol. Dat gebeurd alleen met de aller aller grootste der aarde![]()
Nou, dan is hij gezien zaterdag. Dus succes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:07 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom? Hij gaat lol maken en ziet wel.
Ze werd hier ooit al eens Roddelahitie genoemd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ashley heeft de naam, maar ze kunnen er allemaal wat van. Ronahi is ook een stoker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |