BB is niet zo streng. Kijk naar het slapen of het 'verboden batterijen te wisselen voor een ander'.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het houdt gewoon niet op,,,,,,BB moet het eigenlijk verbieden dat andere gaan, omdat diegene te lui zijn om op te staan.
Ze moet natuurlijk nu een ander sulletje vinden want Glenn kan niet vlug met dat been en ze kan er niet zeker van zijn dat hij nu haar wakker maakt.
Ok dankje, ik zet het in de agendaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:17 schreef ledn81 het volgende:
Vrijdag 13:30 wordt Schiphol weer tijdelijk stil gelegd en komen er 2 vliegtuigjes voor Karan boven de hut langs
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:17 schreef ledn81 het volgende:
Vrijdag 13:30 wordt Schiphol weer tijdelijk stil gelegd en komen er 2 vliegtuigjes voor Karan boven de hut langs
Ja, in Teugequote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik werk daar, is er al een flightplan ingediend ??
huh? waarom zie ik 2 lege berichtenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, krijg anders problemen met mijn werkgever ...
Hoezo is dat nu duidelijk?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
tyron tegen randy
jerry (tom) gaat met pot naar osso. dat is nu wel duidelijk
tyron gaat zich er bij neerlegge
omdat hij ook met deze online verkiezing weer gewonnen had, door stemmen van fans.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu duidelijk?
Ik zit in de tub
jimmy red het niet denk ik hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
tyron tegen randy
jerry (tom) gaat met pot naar osso. dat is nu wel duidelijk
tyron gaat zich er bij neerlegge
ik dacht eerst jimmie, maar ze hadden het over 2 vliegtuigjes. en dat was tom
misschien omdat hij heeft gewonnen met de verkleedpartij ?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoezo is dat nu duidelijk?
Ik zit in de tub
nee ze hadden het ook over tom. alleen ik dacht dat jerrry, jimmie was. van tom en jerryquote:
maar hij was ook wel een van de beste qua verkleding, dus dat is niet zo gekquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omdat hij ook met deze online verkiezing weer gewonnen had, door stemmen van fans.
althans zo zien ze het
Lees net je edit, Tom dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omdat hij ook met deze online verkiezing weer gewonnen had, door stemmen van fans.
Beetje handdoek in de ring en lol makenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Wauw Tyron,
Wat ben je ineens positief over Tom
tom en jerry zijn toch de bijnamen voor 2 , zoals ze in de zure kamer zeidenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ze hadden het ook over tom. alleen ik dacht dat jerrry, jimmie was. van tom en jerryhad in mijn post eerst jimmie staan vandaar
jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
tom en jerry zijn toch de bijnamen voor 2 , zoals ze in de zure kamer zeiden
De zure kamerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
tom en jerry zijn toch de bijnamen voor 2 , zoals ze in de zure kamer zeiden
Ty had zeker ver kunnen komen als hij niet de leugens van Ro had geloofd en beter had kunnen relativeren over dat Tom anders gekozen heeft dan dat Lenie wilde. zelfs de fam van Ty vroeg de fans toen op Ashley te stemmen omdat hij teveel in de roddel club zat. En als hij nu zich opstelt zoals men zegt aardige jongens enz. maakt hij mss nog een kans. maar mss te laatquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:42 schreef marky het volgende:
Toch goed dat Ty en Randy zo kunnen relativeren. Ze zijn Spek en Bonen
Gimma is game?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:46 schreef engine het volgende:
Ty en Ran gaan zich niet meer zo druk maken om die gimma.
Ik denk het wel ja maar ik spreek die taal ook nietquote:
rapunzel zal asslie zijnquote:
Ik heb ook het idee dat hij tijdens dat stokken spel zag dat Tom een beetje druk is en wellicht vielen toen de kwartjes dat Tom wellicht ADHD zou kunnen hebben?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef engine het volgende:
Tyron heeft dingen een beetje losgelaten. Hij reageerde op alles zegt hij.
Ow gelukkig, voelde me al mega oudquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja maar ik spreek die taal ook niet
lekker verwarrendquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rapunzel zal asslie zijn
jerry zal tom wel zijn
tom zal jimmie wel zijn
Dat was een fanaccount dat heeft de familie al laten weten dat zij dat niet waren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ty had zeker ver kunnen komen als hij niet de leugens van Ro had geloofd en beter had kunnen relativeren over dat Tom anders gekozen heeft dan dat Lenie wilde. zelfs de fam van Ty vroeg de fans toen op Ashley te stemmen omdat hij teveel in de roddel club zat. En als hij nu zich opstelt zoals men zegt aardige jongens enz. maakt hij mss nog een kans. maar mss te laat
ik ook niet en wil het ook niet! las net osso wat is dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja maar ik spreek die taal ook niet
ja bro makkelijk prate in de gimma als het beetje verwarrend is manquote:
osso is huisquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook niet en wil het ook niet! las net osso wat is dat dan?
oke dat wist ik nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:52 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was een fanaccount dat heeft de familie al laten weten dat zij dat niet waren.
Osso is huis....die weet ik dan weer welquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook niet en wil het ook niet! las net osso wat is dat dan?
kee manquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
meer weet ik er ook niet van. ik ben niet van de straat bro
Ik herken mezelfquote:
Ja maar snappen dat ze niet blij is, of hetzelfde doen... Is wel een verschilquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
wel grappig dat tyron zich wel kan verplaatsen in de situatie
het was toch te belachelijk voor woorden ook,, glenn maakt karen wakker, en asslie werd daar ook wakker van, wat had dan nog verder kunnen doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:57 schreef engine het volgende:
Randy: "Niemand heeft mij wakker gemaakt. Denk je dat ik ga stressen dan nog?"
Is ze ook ikke big brother...quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:00 schreef Kissingbird het volgende:
roddelen over Eslie
Gangsta beaamt dat het een grote egoïst is.
glenn had natuurlijk Eslie als eerste moeten wakker makenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
het was toch te belachelijk voor woorden ook,, glenn maakt karen wakker, en asslie werd daar ook wakker van, wat had dan nog verder kunnen doen![]()
ik hoop dat ze dit morgen duidelijk in de uitzending brengen
Ze hebben er hun mond van vol. Dat gebeurd alleen met de aller aller grootste der aardequote:Op woensdag 6 maart 2024 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley....
Zaterdag a.s. is het zover.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi roept al al die weken dat ze er op komt......
Wanneer komt haar droom uit?
Dan gaat hij zelf maar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:04 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij is klaar met het spel. Hij wil kijken hoe ver hij komt.
Ashley heeft de naam, maar ze kunnen er allemaal wat van. Ronahi is ook een stokerquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Roddel, roddel, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley....
deze weekquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi roept al al die weken dat ze er op komt......
Wanneer komt haar droom uit?
Uhhquote:
Dagboekkamer?quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:05 schreef engine het volgende:
Ik heb in de DB gezegd dat er een sterke lijst is die ze weg willen
quote:
Keizer Nero zei het al: ze hoeven mij niet te respecteren, zolang ze mij maar vrezen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben er hun mond van vol. Dat gebeurd alleen met de aller aller grootste der aarde![]()
Nou, dan is hij gezien zaterdag. Dus succes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:07 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom? Hij gaat lol maken en ziet wel.
Ze werd hier ooit al eens Roddelahitie genoemd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ashley heeft de naam, maar ze kunnen er allemaal wat van. Ronahi is ook een stoker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |